bullseye 24.12.2005 20:25:14 | |
---|
Onko tuo Fender 70´s Stratocaster mistään kotosin? Kattelin että olis aika raju keppi ja hyvin kustannustehokas ainakin Thomannilla. Niin ja mitähän erikoista siinä sitten on? Hakisin samantyyppistä kuin Blackmorella on. |
Jaba 24.12.2005 21:30:25 | |
---|
Onko tuo Fender 70´s Stratocaster mistään kotosin? Kattelin että olis aika raju keppi ja hyvin kustannustehokas ainakin Thomannilla. Niin ja mitähän erikoista siinä sitten on? Hakisin samantyyppistä kuin Blackmorella on. Toimii mulla kun unelma. Kaula kun luotu käteen, eikä mitään suurempia vikoja. Mikit nyt tuppaa hurisemaan, mutta mulle se luo vaan rock- henkeä. Kannattaa ostaa pikimmiten! Varsinkin sellanen Olympic White/Sunburst vaahteraotelaudalla.. |
Mehikon stratot on ihan hyviä. Samat materiaalit monissa malleissa Jenkki stratojen kanssa. Ja strato on mukava kitara, pulttikaulan kulmaa kun voi aina muuttaa! 70 mallissa helevatin makee lapa, ja yhdyn värivalinnassa olympic whiteen, joka patinoituu ajan saatossa vintagen valkokeltaseksi. No mikit on samat perus ykköset kuten meksikon standardissa, jotka on kyllästetty häiriöllä. Hieman ikävät jos soittelet puhtaalla ja haluat tarkan soundin. PARHAAN KELLO FENKKU SOUNDIN SAAT, kun vaihdat tohon keppiin fenkun gold lace sensor-mikit! LACE mikit on myös aika häiriöttömät, suosittelen GOLD mallia, joka on halvin ja persoonallisin. Tais olla n. 60 e kappale thomannilta. Nap-nap-naali |
bullseye 27.12.2005 12:46:16 | |
---|
PARHAAN KELLO FENKKU SOUNDIN SAAT, kun vaihdat tohon keppiin fenkun gold lace sensor-mikit! LACE mikit on myös aika häiriöttömät, suosittelen GOLD mallia, joka on halvin ja persoonallisin. Tais olla n. 60 e kappale thomannilta. Kello fenkku soundi? Eli mitä meinaat tolla? Let´s hear some notes! |
Guitar Hero 27.12.2005 13:00:58 | |
---|
LACE mikit on myös aika häiriöttömät, suosittelen GOLD mallia, joka on halvin ja persoonallisin. Tais olla n. 60 e kappale thomannilta. lacet ei ole AIKA häiriöttömät vaan häiriöttömät. Yksi niitten myyntivalteista. Net, kun on kuornevia, ovat välillisesti roipautettuja keesoja. |
Vainhaalee 27.12.2005 14:17:59 (muokattu 27.12.2005 14:18:48) | |
---|
Noin puolitoista vuotta sitten meinasin ostaa 70's straton, mutta kun tuo oma pikku tele osui niin sopivasti tielle että jäi strato kauppaan... Nyt olisi tarjolla hieno 50's strato upealla fiesta red värityksellä, mutta se tuntuu jotenkin kräpsältä verrattuna testaamaani 70'siin... :( Eritoten talla + potikat porsii... Saishan ne helposti vaihdettua, mutta eihän sitä nyt uuteen heti jaksa... Ja Olympic White on ehdoton valinta väriksi! Näyttää hienolta kun ottaa vähän iskua vuosien saatossa. Todennäköisesti maalikerros on aika ohut... Ampukaa jos olen väärässä... "Nanen! Haluatko fiksua seuraa? Soita 38vee Kollille!"
Huom! Nimi muutettu |
bullseye 27.12.2005 23:18:17 | |
---|
Nii ja sitte niitten mikkien lisäks vielä tuo Aged Parts Kit. Saa oikein aidon meiningin ;) Let´s hear some notes! |
Feggy 28.12.2005 10:03:06 | |
---|
Nii ja sitte niitten mikkien lisäks vielä tuo Aged Parts Kit. Saa oikein aidon meiningin ;) Eipä ne vintagevehkeet niin mahdottoman hintaisia ole. Soitin Huttusella taisi olla just 1200e joku -78 strato. Tosin noissa on aika lailla yksilöeroja. Mun suosikki on natural ;) http://muusikoiden.net/artikkelit/artikkeli.php?id=395 Lockman (Hki) hakee basistia. Bo Diddley/Garage/Television/Clash. 30 biisiä ja kämppä Kaapelilla. Sulla perustaidot, bändikokemusta ja kamat. Soita Taito 050-545 4165 tai Heikki 050 431 4963 |
Jaba 28.12.2005 13:25:19 | |
---|
|
Feggy 28.12.2005 13:45:39 (muokattu 28.12.2005 13:51:30) | |
---|
Perkeleen upee toi strato!' Kiitos. Tosin kuva ei ole mun yksilöstä, mutta täsmälleen samannäköinen se on (kammella lisättynä). Edit. Kitarapajassa näkyy muuten olevan 1250e Strato -79 http://www.kitarapaja.com/pics/fstratnt792.jpg Mulla tosin oli aikoinaan myös tuommoinen ja kyllä olikin onneton vehje. Lockman (Hki) hakee basistia. Bo Diddley/Garage/Television/Clash. 30 biisiä ja kämppä Kaapelilla. Sulla perustaidot, bändikokemusta ja kamat. Soita Taito 050-545 4165 tai Heikki 050 431 4963 |
Rokkariarvid 29.12.2005 12:36:51 | |
---|
Itse olen kohta 5 vuotta soittanut kitaristi ja olen miettinyt myös tuollaisen 70´s Stratocasterin ostoa. Voisiko kukaan kertoa lisää kokemuksia tuosta 70´s stratosta jos on vain mahdollista? Kiitos etukäteen! -Rokkariarvid Heheh, Pitt The Elder... Lord Palmerstone! #DISH# |