Master of reality 28.07.2003 15:13:58 | |
---|
Moi! mitä mieltä olette kyseisestä kitarasta? Onko laadukas? Onko teidän mielestä hyvä soittaa. mun mielestä ainakin, mutta laadusta en tiedä, kun on Koreassa valmistettu. Tuoko joku musaliike näitä maahan? Näin ainakin yhden F musiikissa, mutta nyt joku taisi ostaa sen. Rock´n´Roll ain't noise pollution! |
Absoluto 28.07.2003 15:20:37 | |
---|
Tästä kitarasta on muistaakseni hyvä arvostelu tuolla artikkelit osiossa. Ahh! Nyt erittyy hormooni! -Raptori |
Master of reality 28.07.2003 15:46:11 | |
---|
Joo mä tiedän. Mä oon lukenut sen. Ajattelin kysyä muiden mielipiteitä. Rock´n´Roll ain't noise pollution! |
Fortune 28.07.2003 15:48:15 | |
---|
Joo mä tiedän. Mä oon lukenut sen. Ajattelin kysyä muiden mielipiteitä. Niitä löytyy haulla, tästä on haasteltu ainakin silloin Thomannin halvallamyynnin aikaan runsaahkosti. "Hau, vitun hiiri, hau!" -Lähikauppias
Auta köyhää, osta Talman, katso tori. |
Master of reality 28.07.2003 15:51:20 | |
---|
Millä hakusanalla? Rock´n´Roll ain't noise pollution! |
Master of reality 28.07.2003 15:52:25 | |
---|
Voi perse! Haku ei toimi! Siihen tulee vaan teksti DISABLED Rock´n´Roll ain't noise pollution! |
Fortune 28.07.2003 15:57:33 | |
---|
Voi perse! Haku ei toimi! Siihen tulee vaan teksti DISABLED Ainiinjoo. Pitää odotella siis. Sori, en hoksannut. Hakusanaksi käynee Wolfgang, ja Kitarakamat-palstalta haet sitten. "Hau, vitun hiiri, hau!" -Lähikauppias
lukeman 28.07.2003 16:37:53 | |
---|
Moi! mitä mieltä olette kyseisestä kitarasta? Onko laadukas? Onko teidän mielestä hyvä soittaa. mun mielestä ainakin, mutta laadusta en tiedä, kun on Koreassa valmistettu. Tuoko joku musaliike näitä maahan? Näin ainakin yhden F musiikissa, mutta nyt joku taisi ostaa sen. Heps! Omistan usa evh wolfgang specialin. Se on erinomainen laatukitara kaikin puolin, hyväsoittoinen ja soundinen. Ostin kitaran käytettynä taannoin ja kiitos edellisen omistajan säännöllisten huoltojen ansiosta, kitara on kuin uusi. Niin, näistä korean kepeistä en tiedä. |
Miikathebest 28.07.2003 21:13:13 | |
---|
Heps! Omistan usa evh wolfgang specialin. Se on erinomainen laatukitara kaikin puolin, hyväsoittoinen ja soundinen. Ostin kitaran käytettynä taannoin ja kiitos edellisen omistajan säännöllisten huoltojen ansiosta, kitara on kuin uusi. Niin, näistä korean kepeistä en tiedä. Usa special ei taida ihan vastata tota korealaista=) |
makoskela 29.07.2003 07:30:08 (muokattu 29.07.2003 07:30:31) | |
---|
Juu, myin taannoin omani pois. Nuo jenkkiversiot ovat jotain ihan muuta kuin nyttemin Suomeen tuodut vinku-Intian mallit. Koreassa ei ole koskaan tehty hyviä soittimia, ei siis Wolffejakaan. Jenkkiversiot soittimesta kuin soittimesta ovat pääsääntöisesti markkinoiden parhaita - niinkuin kaikki hyvin tiedämme. Wolffi on mainio jammaillusoitin, joskaan ihan kaikenlaiseen soittamiseen se ei sovellu. Kitaran erittäin järeä rakenne takaa sille kuitenkin monia hyviä soittovuosia. Kielten vaihtelulla saa paljon aikaiseksi. Suosittelen lämpimästi! |
Huevos 29.07.2003 11:37:32 | |
---|
Nuo jenkkiversiot ovat jotain ihan muuta kuin nyttemin Suomeen tuodut vinku-Intian mallit. Koreassa ei ole koskaan tehty hyviä soittimia, ei siis Wolffejakaan. Jenkkiversiot soittimesta kuin soittimesta ovat pääsääntöisesti markkinoiden parhaita - niinkuin kaikki hyvin tiedämme. Kokeilin itse korealaista enkä huomannut siinä mitään vikaa. Ei kerrassaan mitään. Luulin sitä jenkkimalliksi. Olen tullut siihen tulokseen, että Jenkki kitaroissa maksaa vaan se "made in USA". |
makoskela 29.07.2003 11:47:15 | |
---|
Kokeilin itse korealaista enkä huomannut siinä mitään vikaa. Ei kerrassaan mitään. Luulin sitä jenkkimalliksi. Olen tullut siihen tulokseen, että Jenkki kitaroissa maksaa vaan se "made in USA". Niinkö? Vaikuttaisiko soitinten parempaan laatuun mm. paremmat puut, johdot, nauhat, mikit ym. Tai minkälaisena erona pidät aitoa loimukantta vs. valokuvafilmillä päällystettyä vaneria? Tokihan amerikkalaisuus maksaa, mutta pääsääntöisestihän niissä on huomattavasti suurempi käsityöaste. Ei pidä sortua liian nopeisiin johtopäätöksiin. Eikä tuollaisesta halpa-mallistakaan useinkaan mitään varsinaista vikaa löydä. Kysymys on laadun erosta. |
mhukka 29.07.2003 13:04:51 | |
---|
Siihen hintaluokkaan ihan loistava kitara! |
Kokeilin itse korealaista enkä huomannut siinä mitään vikaa. Ei kerrassaan mitään. Luulin sitä jenkkimalliksi. Olen tullut siihen tulokseen, että Jenkki kitaroissa maksaa vaan se "made in USA". Vähän samanlaiset fiilikset oli mullakin ekan parin minuutin ajan kun kokeilin korea-versiota. Sitten nappasin soitettavaksi aidon jenkin ja heti huomas että eroa on kuin yöllä ja päivällä. Tosin korea-version hinta-laatu-suhde on kyllä helvetin hyvä. |
Master of reality 29.07.2003 18:54:39 | |
---|
Paljos se Jenkki sitten maksaa? Rock´n´Roll ain't noise pollution! |
Prowleri 30.07.2003 07:04:37 | |
---|
Koreassa ei ole koskaan tehty hyviä soittimia, ei siis Wolffejakaan. Melekostapa paskoo poeka jauhat. Hai sieee! Osta hjuva Peavey TXV410-bassokaappi! Julumasti tömisöö! Melkee uus! Ei oo varastettu, itte löysin! |
Fortune 30.07.2003 09:01:31 | |
---|
Melekostapa paskoo poeka jauhat. Jep, kyllä nuo Schecterin korealaiset esimerkiksi ovat aika hyviä soittimia, kun ei odota mitään custom shop -tasoa. Ei ehkä elinikäiseksi kumppaniksi, mutta kyllä niillä soittelee ihan hyvin sen 10 vuotta. "Hau, vitun hiiri, hau!" -Lähikauppias
Absoluto 30.07.2003 09:06:53 | |
---|
Jep, kyllä nuo Schecterin korealaiset esimerkiksi ovat aika hyviä soittimia, kun ei odota mitään custom shop -tasoa. Ei ehkä elinikäiseksi kumppaniksi, mutta kyllä niillä soittelee ihan hyvin sen 10 vuotta. Allekirjoitan mielipiteen. Muutenkin Korea on kyllä kaukana halpamaasta, joten tuskin siellä niitä kitaroita pikkulapset myrskyhdyn valossa rakentavat. Noi Schecterit muuten viimeistellään ja tarkastetaan Yhdysvalloissa. Ahh! Nyt erittyy hormooni! -Raptori |
Miikathebest 30.07.2003 14:06:53 (muokattu 30.07.2003 14:09:58) | |
---|
Ei kai vaan kellään sattuisi olemaan tollasta korea skebaa myytävänä? kai noissa on pulttikaulat?!?!?! |
sihvoh 30.07.2003 14:13:56 | |
---|
Melekostapa paskoo poeka jauhat. Samaa mieltä koska esim. oma Korealainen Les Paul kopioni on tosi hyvälaatuinen vaikkakaan siitä ei lähde LP soundia leppärungon takia. Työn laadussa ja viimeistelyssä ei ole mitään valittamista ja soundit ovat hyvät vaikka ovatkin erilaiset kitaran muotoon nähden. I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars... |