Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: J. Karjalainen
1 2 3 4 513 14 15 16 17
soolo
29.07.2003 12:20:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

j karjalainen on kyllä loistava musiikin tekijä.esim telepatiaa on aivan mahtava biisi.vai mitä
 
elämä on laiffii
Paddle
29.07.2003 12:21:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Totta höpäjät. Kuulunut pitkän aikaan (ehkä kymmenisen vuotta) mieliartisteihini.
 
Heavy Metal Machine
29.07.2003 13:37:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

j karjalainen on kyllä loistava musiikin tekijä.esim telepatiaa on aivan mahtava biisi.vai mitä
 
joo kotomaisista ihan kärki päästä! sitten sillä muita ihan tajuttoman hyviä biisejä kuten:
 
Laura Häkkisen silmät
Rock'n roll
verinen mies
keihään kärki
väinö (tietysti)
mading
 
onhan niitä!
 
"we're in the affirmative now as we said the last time we were on this stage" Billy Corgan At The Final Metro Performance 02.12.2000
Hubert
29.07.2003 14:43:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Myös vanhemmat Karjalaisen tuotokset kannattaa tsekkailla. Oma suosikki on sellainen biisi missä Brando ja Deani soittaa congarumpuja. Hianoa hypnotiikkaa..
 
myykää edes yksi keikka
soolo
29.07.2003 16:53:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joo kotomaisista ihan kärki päästä! sitten sillä muita ihan tajuttoman hyviä biisejä kuten:
 
Laura Häkkisen silmät
Rock'n roll
verinen mies
keihään kärki
väinö (tietysti)
mading
 
onhan niitä!

 
boo-oris,boo-oris sä veit mun sydämmeni
 
elämä on laiffii
Tanu
29.07.2003 17:00:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loistavaa musaa. Itse pidän enemmän Mustat Lasit-kaudesta, jolloin kuultavissa on saksofonia. "Mä meen" on ehkäpä kaikkien aikojen suosikkini. Myös uusin Valtatie-albumi toimii yllättävän hyvin.
 
Se siitä sitten. Saatanan tylsä peruspeelo.
salmivaara
30.07.2003 14:11:09
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Doris & Ankkurinappi olivat kuulemma polvenkorkuisen salmivaaran lempikappaleita. Nostalgiapuuskan vallassa en kehtaa ruveta Jiitä haukkumaan vaikka mieli tekisi.
 
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
jogo3000
30.07.2003 14:16:16
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeah, mikäs oli se bändi, jonka aikana tuli telepatiaa, villejä lupiineja yms? Siinä oli tosi hyvä kitaristi, ja muutenkin meininki parhaimmillaan.
 
I'm a whiskey rock'n'roller.
samwyse
30.07.2003 14:49:30
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

'Merenneitoni ja minä' on myös hyvä ralli.
 
JC
30.07.2003 15:10:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oma Karjalainen-suosikkini on biisi nimeltä Runo.
 
weelie
30.07.2003 15:47:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun suosikkini ovat kronologisesti:
J. Karjalainen ja Mustat Lasit 1981
Tunnussävel 1983
Varaani 1986
Kookospähkinäkitara 1987
Lumipallo 1988
Live 1989
Päiväkirja 1991
Tähtilampun alla 1992
 
Viimeisimmälläkin on ihan hyvää roots-blues vääntöä puolet levystä. Yllättävän kiva platta, vaikken sitä omistakaan.
 
Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition'
weelie
30.07.2003 15:50:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Entäs mikä tämä Eduardo and His Brazilian Aeroplane on!?
 
http://www.dexviihde.fi/suomi/artistit/eduardo/index.php
 
Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition'
AoA
30.07.2003 22:14:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei voi muuta kun hattua nostaa tälle miehelle vaikka en hänen musiikkiin ole kovinkaan syvällisesti perehtynyt. Mutta hienoja kappaleita saanut aikaan ja saa yhä.
 
Easy Comes Easy Goes
absqua
31.07.2003 09:28:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pyydän kaikilta teiltä anteeksi, ja sanon tämän:
 
J. Karjalainen on mun mielestä aivan perseestä!!!!!!!!!!!
 
Niin paska lauluääni ja paskoja biisejä. Esim. "villejä lupiineja" on yhtiä kaikkien aikojen huonoimpia kappaleita, mitä olen ikinä kuullut. Matti Nykäsen "Pidä Varas":kin on parempi.

 
Bluesmiehenä et sitten kuitenkaan osaa antaa arvoa edes J:n erittäin hienostuneelle laulufraseeraukselle, joka on kehittynyt varsinkin viimeisen 10 vuoden aikana jättiaskelin..? Jiin laulusta kuulee hyvin että Bluesia on tutkittu hartaudella.
 
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
weelie
31.07.2003 12:31:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

viimeisellä levyllä blues nostaa jälleen päätään. Tai siis amerikan roots-musa.
 
Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition'
VÄKIPÄÄ
01.08.2003 04:00:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä iso- J koskettaa tälläisen hevimiehen sydäntäkin! "Tyttöni mun" Eletric sauna- levyltä on lemppari! Kaikki vanhemmatkin hitit putoaa, mutta Siinä biisissä on jotain koskettavaa ja gruuviakin löytyy.
 
Dallas Wayne on muuten levyttänyt ja esittänyt Karjalaista englanniksi! "Hän" on kääntynyt "She:ksi".
 
Alkoholi ei ole ratkaisu ongelmiin, VÄKIVALTA ON!
poppamies
02.08.2003 06:08:42
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pyydän kaikilta teiltä anteeksi, ja sanon tämän:
 
J. Karjalainen on mun mielestä aivan perseestä!!!!!!!!!!!

 
No tässä on taas tällainen kysymyksen asettelun ja vastauksen ristiriita. Kysytäänkö tässä että onko J.K hyvä artisti, vai kysytäänkö tykkäätkönä sinä J.K'sta? Minun ei välttämättä tarvitse tykätä henk.koht. mutta sellainen sivuseikka ei tee J.K'sta huonompaa millään tavoin. Toiseksi on aivan turha haukkua ilmiselvästi lahjakasta kaveria. Esim. Bob Dylania haukuttiin aikanaan aika rankasti mutta eihän sellainen haukkuminen minun puolelta muuta tosiasioita miksikään, eihän? En omista yhtään J.K'n levyä enkä ole koskaan kuullut livenä mutta "Hullu Jussi" on minusta kiva kappale.
 
"G-strings are for strippers"
HS
02.08.2003 09:00:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve
 
Hitto kun alkoi yht´äkkiä soida päässä tuo
aa-pii-naa-orkesteriiii...
J on loistava.
 
Hubert
03.08.2003 15:52:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dallas Wayne on muuten levyttänyt ja esittänyt Karjalaista englanniksi! "Hän" on kääntynyt "She:ksi".
 
"Hän" on kääntynyt myöskin ranskaksi aika mallikkaasti, en kyllä millään enää muista että mikä ryhmä se oli..
 
myykää edes yksi keikka
Isodee
03.08.2003 18:43:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Hän" on kääntynyt myöskin ranskaksi aika mallikkaasti, en kyllä millään enää muista että mikä ryhmä se oli..
 
Les Frogs: Elle
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 513 14 15 16 17

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «