Aihe: Hau! Ylläpito
1
Kitaranraiskaaja
29.07.2003 16:18:37

Haussa on jotakin vikaa, ei toimi se. Varmaankin sen jo tiesitte, mutta halusimpahan erikseen mainita. Asiasta lienee jo monet valitelleet, mutta hau hau.

Ajattelin valittaa, mutta en sitten valittanutkaan, joten kirjoitin tälläisen täysin turhan viestin, jossa kerron, että meinasin valittaa.
Tekno, POP, etno, latin, kuningas, minä. Niin, ja rangaistus.
noir
29.07.2003 16:49:24
Ajattelin valittaa, mutta en sitten valittanutkaan, joten kirjoitin tälläisen täysin turhan viestin, jossa kerron, että meinasin valittaa.

Kuten ehkä et huomannut, alkuperäisessä tekstissä ilmoitetaan: "halusimpahan erikseen mainita."

Siinä on kuitenkin kirjoitusvirhe.
There have been mixes and dancetracks, put together in the past. But none can outrun or equal the power of Megablast!
Kitaranraiskaaja
29.07.2003 16:53:48

Kuten ehkä et huomannut, alkuperäisessä tekstissä ilmoitetaan: "halusimpahan erikseen mainita."

Siinä on kuitenkin kirjoitusvirhe.

En ajatellut valittaa kirjoitusvirheistä tai jo sanotun asian uudelleensanomisesta vaan väärälle palstalle postaamisesta, mutta en valittanut.
noir
29.07.2003 16:56:20
En ajatellut valittaa kirjoitusvirheistä tai jo sanotun asian uudelleensanomisesta vaan väärälle palstalle postaamisesta, mutta en valittanut.

Ajattelin kommentoida tähän humoristisesti pariakin eri asiaa, mutta se olisi mautonta. Ajattelin sitten jättää sen tekemättä.

Toiseksi ajattelin laittaa naurahtavan hymiön (:D). En laita sitäkään, sillä se ei olisi kokonaisen viestin arvoinen.

Älkää ajatelko liikaa, saatte vaan ryppyjä.
There have been mixes and dancetracks, put together in the past. But none can outrun or equal the power of Megablast!
Kitaranraiskaaja
29.07.2003 16:58:17 (muokattu 29.07.2003 16:58:28)

Älkää ajatelko liikaa, saatte vaan ryppyjä.

Rypyt ovat taas in.

(meni muuten off-topiciksi)
noir
29.07.2003 17:04:46

Sinne siis!
Kitaranraiskaaja
29.07.2003 17:06:41

Sinne siis!

Sinnepä.
Aimo
29.07.2003 17:48:02
Kirjoituserhekin löytyi. Mikä on oikea palsta?
Pieru on perseestä ja homous on miesten juttu
Kitaranraiskaaja
29.07.2003 17:49:13 (muokattu 29.07.2003 17:49:45)

Kirjoituserhekin löytyi. Mikä on oikea palsta?

Backstage.

Ja siellä on aiheesta jo kaksi ketjua.
JarnoH
29.07.2003 21:42:53

Heh, te ootte kyllä mestareita siinä. Hoho.
" La ballerina si chiama bella rusa "
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)