Aihe: Fenix Kitarat
1
PoLFus
26.12.2005 20:14:51

Terve!

Tuollainen (Fenixin thinline tele) on mulle tulossa kohta ja kyselisin teidän mielipiteitä Fenix-kitaroista, kun aika vähän löytyi haulla. Onko teillä kokemuksia?
"I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ |AKKK#11
superfly
26.12.2005 20:16:33
Mistäs moisen tilasit?
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
PoLFus
26.12.2005 20:24:07

Mistäs moisen tilasit?

Yksityiseltä ostin.
"I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ |AKKK#11
fox
26.12.2005 20:42:02

Terve!

Tuollainen (Fenixin thinline tele) on mulle tulossa kohta ja kyselisin teidän mielipiteitä Fenix-kitaroista, kun aika vähän löytyi haulla. Onko teillä kokemuksia?

Ei oo juur muista ku Feeniksin LP-kopioista.. ihan oivallisia japskia? Munsta. Jos on (niinku luulen) vanhempi, niin puut on hyvät, mikit kohtuulliset ja rauta standardi japanialaista.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers."
PoLFus
26.12.2005 20:43:28

Tuo mun on vähän uudempi, korealainen.
fox
26.12.2005 20:51:39

Tuo mun on vähän uudempi, korealainen.

No, ei se oo kummempi noit muita koreanpoikien tekosia..todennäkösesti samassa suur-tehtaassa Skujujen ja Tookkaitten kanssa tehty. 8)
PeteH se on Fenixien tuntija jos kuka...
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers."
32788
26.12.2005 20:55:01 (muokattu 26.12.2005 20:57:58)
Kokemusta Fenixin stratosta (koulussa). Ihan pätevä peli on, ainakin parempi kuin se hirveä Jacksonin JSXjotainnumeroita. Soitankin yleensä tuolla Fenixillä.
Ehei, Tiluman ei suinkaan tarkoita tiluttavaa miestä, vaan on lyhenne sanoista Tappelunhaluinen Iltatorimyyjä Lattajalkainen Uudistaja ja Monumentaalisen Aneeminen Nikotinisti
McNulty
26.12.2005 21:07:19
Minulla oli aikanaan kanssa yksi Fenix FenixPaul, mutta se meni vaihdossa kun soitinliikkeeseen tuli käytetty G-pajan LP. PeteH tietää noista Fenixeistä myös jotain, muistaakseni hällä on ollut niitä useampia...
Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten!
While you talk the talk, I walk the walk!
Tee
26.12.2005 22:18:53
Mulla on tommonen Fenixin perustele ja se on ihan hyvä ku vaihtoin mikit ja vähän muuta siihen.
:K
PoLFus
26.12.2005 22:40:19

Kiva kuulla. Laitanpa juttua kun saan omani kätösiin. :) Kiitos vastanneille.
Aki
27.12.2005 13:44:21

Omistin Straton, jossa oli hyvää munaa. Mikit oli kummallisella tavalla surkeat, mutta ne vaihtamalla ihan ok duunaripeli. Thinline-Teleä kävin kokeilemassa, ja se tuntu hyvältä. En kuitenkaan ostanut, kun en pääse Telen kaulapainoisuudesta yli.
Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!!
J_Mikkonen
27.12.2005 13:54:19
Juuri sain tässä siskolta korjattavaksi tuommoisen Fenix-straton. Mainio peli kyllä, puusta ei ole tietoa mutta stratolle se saundaa. Mikit on kyllä yllättävän kuumat yksikelaisiksi ja kuulostavat hyvälle. Kaula on oudon ohkainen, mutta sepä menee muutenkin vaihtoon kun lapa on mennyt rikki. Nyt on alkanut hieman huvittaa, kun joku vuosi sitten ostin sen kaverilta 30:llä eurolla ja antoin samantien siskolle sen. Ei liian kallis keppi mutta laatu kuitenkin on hyvää. Ja kitara oli vielä silloin ehjä.
Kauniisti soi blues.
PIM
27.12.2005 14:48:19
Onkse sellanen lievästi v-mäinen? se kaula siis.
...ttu tätä elämää, yhtenä päivän autokuume ja toisen GAS...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)