Aihe: EHX SmallStone vai MXR M-107 Phase 100??
1
Nymppi
16.12.2005 22:23:16
Mitä mieltä olette näistä phasereistä? Olen harkinnut tuota SmallStonen ostoa mutta phase 100 on saanut niin paljon kehuja että en ole enää niin varma. Phase 100 on noin tuplasti kalliimpi mutta onko se sitten myös tuplasti parempi?
In Your Honor
Kapane
16.12.2005 22:56:37

Itse isken vielä Phase 90 peliin, joka on minusta parempi soundinen kuin 100. MXRssä vintaget ovat parempia, kuin nuo reissuet, mutta kyl noi reissuetkin potkii. Phase 90 saa huomattavasti paremman tekemällä niin sanotun r28 modauksen.

Mxriä voidaan pitää perinteisempinä phasereinä kun taas SS on enemmän modernimpaan vetkutukseen.
Lopeta homoilu ja kuuntele Dillingeriä!
Exhausted
17.12.2005 10:39:11

Luottaisin enemmän Dunlop/MXR:n kestävyyteen, kuin Electro-Harmonixin. Itsellekin varmaan tulevan setupin pedalboardiin on tulossa Phase 90 harvojen valittujen joukossa.
Wäiski
17.12.2005 14:28:11
Mitä mieltä olette näistä phasereistä? Olen harkinnut tuota SmallStonen ostoa mutta phase 100 on saanut niin paljon kehuja että en ole enää niin varma. Phase 100 on noin tuplasti kalliimpi mutta onko se sitten myös tuplasti parempi?

MXR Phase 90 on tosi hyvä ja myös EH soi mielestäni hyvin. EH:ssa on puutteena volumen hienoinen lasku, kun efektin laittaa päälle.
Jungleman
17.12.2005 18:56:59
MXR Phase 90 on tosi hyvä ja myös EH soi mielestäni hyvin. EH:ssa on puutteena volumen hienoinen lasku, kun efektin laittaa päälle.

Small Stonesta samanlaisia havaintoja, niin vintage- kuin reissuepolkimista. Soundi kohdallaan, mutta vola putoaa, ei hyvä. MXR:t taas eivät ole minulle koskaan kolahtaneet, tykkään vähemmän muhjuisista phasersoundeista.

Paras (= pisimpään minulla käytössä pysynyt) phaseri on Boss PH-1r. Käytettynä kohtuullisen hintainen, Torillakin noita näkee välillä. Minä olen pahimman luokan hifielvistelijä pedaaleista puhuttaessa, ja Bossin tuotteiden ylistäminen kolhii ylpeyttäni melkoisesti. Vaan kun en ole parempaakaan löytänyt (Lovetone Doppelganger olisi kyllä kiva saada testiin...).
Ei se ole vika. Se on ominaisuus.
Romantikkoitkijät #1
J-boy #5
zorro
17.12.2005 19:07:28
ite tykkään small stonen saundista enemmän. nuohan on makuasioita. small stone käy helvetin syvällä siinä toisessa asennossa.

Onkohan tuohon volan putoamiseen jotakin modia jolla voi korjata?
saundi lähtee tukasta!
Tänne saattaa tupsahtaa joskus uusia biisejä.
Suhteettomat toverit #6
IMIK #34
Nymppi
17.12.2005 22:38:51

Kuinka paljon se volume taso oikein laskee? Haittaako se paljonkin?
In Your Honor
fridgebuzz
18.12.2005 13:46:55

Mua ei ole ainakaan haitannut ikinä, about viisi vuotta ollut pedaalilaudassa tuollainen musta (russian?) Small Stone.
POISTETAAN: SÄRÖÄ!: Ibanez Modern Fusion, vaihto muihin pedaaleihin (tarjoa mitä tahansa), TARVITSEN BIGSBYN KAMMEN!
Wäiski
18.12.2005 13:59:40

Ei se kauhean merkittävä ole mutta minua kyllä haittasi kun olisin halunnut efektoidun soundin mielummin nousevan. Luulisi, että se olisi helppo modata, en ole kuitenkaan törmännyt modaukseen, en tosin etsinytkään.
sn
18.12.2005 17:02:16
Miten on muuten, onko Russia- ja USA-Small stoneissa eroa samalla tavalla kuin Big muffeissa?
tai jotain...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)