Akahito 23.12.2005 16:46:50 | |
---|
Ehkä mulla oli sitten vaan jotkut super duper exportit kun ne vain simppelisti sain soimaan kaikilla kalvoilla mitä niissä käytin. "Viiskytluvun kerrostalot tekee jostain syystä hyvän olon, niiden rappukäytävien viileys; Miksi mä lähtisin täältä?" |
Velli 23.12.2005 17:32:47 | |
---|
Mun Signiat tulee näköjään pitää erossa rummuista ;) Niin ja mun. |
moderndrummer88 23.12.2005 18:09:26 | |
---|
kiva että jollain toimii, mulle ei... Zed is dead, baby... |
Shitmanek 23.12.2005 18:47:54 | |
---|
Kyllä minäkin sain Emperorit soimaan ihan kivasti ISS:n kanssa. Hyväksi en ripustusta kuitenkaan sano. Yarr! Seuraavaksi haluat varmaan yhden Rieseneistäni...? |
Mr. Morrow 23.12.2005 23:44:58 | |
---|
Ehkä mulla oli sitten vaan jotkut super duper exportit kun ne vain simppelisti sain soimaan kaikilla kalvoilla mitä niissä käytin. Shitmanekin sanoja myötäillen, myöskään meitsi ei kehu I.S.S:ää, mutta sen sanon, että onkelmia ei myöskään ole ollut. Hienosti soi Evansit, kohta tulee ääninäytettä. Onneks täältä löytyy lajitovereita, että saadaan kukistettua toi moderndrummer.. =) Yhteinen kohtalomme on verinen, mutta veri on vieraan... |
Limbus 24.12.2005 13:42:03 (muokattu 25.12.2005 18:53:49) | |
---|
Yksi kokki lisää soppaan... Itselläni rummuissa Remon Emperorit noiden I.S.S:ien kanssa, eikä mitään ongelmia. Kaverillanikin Pearlin ne punaleimaiset kaksikerroskalvot, ja buenojumankekkajessuspentele mikä ukkosenjyrähdys niistä Exporteista lähtee. Eipä muuta, poistun... En ole muusikko,koska olen rumpali,koska rummuttaminen ei ole musiikkia,vaan hirveää räiskettä ja paisketta. |
kebab 24.12.2005 14:39:58 (muokattu 24.12.2005 14:40:21) | |
---|
Kaverillanikin Pearlin ne punaleimaiset kaksikerroskalvot, ja buenojumankekkajessuspentele mikä ukkosen jyrähdys niistä Exporteista lähtee. On muuten ihan asialliset kalvot nuo Pearlin kaksikerroskalvot ja hinta ei päätä huimaa. |
Akahito 24.12.2005 15:11:22 | |
---|
On muuten ihan asialliset kalvot nuo Pearlin kaksikerroskalvot ja hinta ei päätä huimaa. Komp. "Viiskytluvun kerrostalot tekee jostain syystä hyvän olon, niiden rappukäytävien viileys; Miksi mä lähtisin täältä?" |
Rockster 26.12.2005 19:31:52 | |
---|
Voisit kyllä joskus olla niin kiltti, että laittaisit vähän paremman kuvan setistä kuin tuolla oma kuvassa oli nyt..Itsekin olen suunnitellut jotain koko mustaa settiä. Olisihan hienoa nähdä miltä se näyttää. Joo. Tuo omakuva on kyllä aivan hormista. Mutta pitää tosiaan saada tuo Photoshoppi toimimaan, niin saan parempia kuvia sinne. Koitan tehdä sewn mahdollisimman pian... "Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!" |
Tuli mieleen, että mites jos pistäis orkkis alakalvot spraylla mustaks, niin vaikuttaisiko ylimääräinen värikerros ääneen? Jollain käytännön kokemusta? Tuli tälläinen ajataus päähäni. |
ddrum54 26.12.2005 20:41:01 | |
---|
Tuli mieleen, että mites jos pistäis orkkis alakalvot spraylla mustaks, niin vaikuttaisiko ylimääräinen värikerros ääneen? Jollain käytännön kokemusta? Tuli tälläinen ajataus päähäni. Hiukkasen demppaa. Riippuu kerroksen paksuudesta. 2`n 4 |
Danko 27.12.2005 10:06:04 | |
---|
Miltähän mahtavat näyttää mustat metalliosat muutaman vuoden kuluttua? Tai jo alle... Kaverin EXR:n tomiputkesta paistaa metalli alta, kun käytti sitä jonkun aikaa clampin kanssa. Onneksi ei näy käyttöasennossa. Sillä on nyt Evansin G2:t, eikä tosiaan mitään ongelmia virityksen suhteen. Muistilukot noista sen tomiputkista on menneet, ja setti on siis hommattu maaliskuussa 2005. Pearl. (: Tuli mieleen, että mites jos pistäis orkkis alakalvot spraylla mustaks, niin vaikuttaisiko ylimääräinen värikerros ääneen? Jollain käytännön kokemusta? Tuli tälläinen ajataus päähäni. Joskus maalasin spraylla basarin etukalvon. Ajan myötä maali kuitenkin alkoi hilseillä pois, se kalvo kun tekee liikettä myös eikä maalin elastiset ominaisuudet pysyneet ihan mukana. Maalipurusta tuli sanoinkuvaamaton riesa ja hävitin koko kalvon. En suosittele. polyethylene does not ever disappear it is highly flammable. romantikkoitkijät #37 |
Akahito 27.12.2005 11:05:43 | |
---|
Muistilukot noista sen tomiputkista on menneet, ja setti on siis hommattu maaliskuussa 2005. Mitenkä "menneet"? Mulla on vm. 2003 Exporttien ständistöliittoa ja muistilukot vieläkin ihan kondiksessa, samoin kuin kaikki muut mekaaniset osat. En käsitä miten jengi kamojaan kohtelee että ne saa ne noin nopeasti rikki, tai rikki ylipäätään. "Viiskytluvun kerrostalot tekee jostain syystä hyvän olon, niiden rappukäytävien viileys; Miksi mä lähtisin täältä?" |
ToMi88 27.12.2005 12:08:53 | |
---|
Ei pitäis kiristellä niitä muistilukkoja ja muita niin kovasti. Ne pysyy ihan varovastikin kiristettynä kiinni. Nim.merkillä" en oo koskaan rikkonu edes milleniumin rautatavaraa.." |
Shitmanek 27.12.2005 12:22:42 | |
---|
Minullakaan ei ole mikään muistilukko tai muukaan rautaosa mennyt hajalle, ja setti on vain pari kuukautta nuorempi kuin tuo EXR josta puhuttiin. Yarr! Seuraavaksi haluat varmaan yhden Rieseneistäni...? |
Danko 27.12.2005 13:23:35 | |
---|
Mitenkä "menneet"? Mulla on vm. 2003 Exporttien ständistöliittoa ja muistilukot vieläkin ihan kondiksessa, samoin kuin kaikki muut mekaaniset osat. En käsitä miten jengi kamojaan kohtelee että ne saa ne noin nopeasti rikki, tai rikki ylipäätään. No siis kierteet, ettei ne pidä. Noita käy tosin bändin virolaisvahvistus-basistikin soittelemassa, kun myi Milleniuminsa. Se oli ite kerran koonnut noi ja laittanut lattiatomin väärinpäin, siis alakalvo päälle... romantikkoitkijät #37
"nauhakaiulla saa Autotunen soundin piiloon." -kivi |
Shitmanek 27.12.2005 14:49:05 | |
---|
No siis kierteet, ettei ne pidä. Noita käy tosin bändin virolaisvahvistus-basistikin soittelemassa, kun myi Milleniuminsa. Se oli ite kerran koonnut noi ja laittanut lattiatomin väärinpäin, siis alakalvo päälle... Taitaa tuossa olla syy :) Kyllä minulla kierteet pelaavat hyvin, täytyy vielä pistää sitä ihmesprayvaseliinia niihinkin että myös pysyvät hyväkuntoisina. Yarr! Seuraavaksi haluat varmaan yhden Rieseneistäni...? |
Rockster 04.01.2006 15:55:50 | |
---|
Voisit kyllä joskus olla niin kiltti, että laittaisit vähän paremman kuvan setistä kuin tuolla oma kuvassa oli nyt..Itsekin olen suunnitellut jotain koko mustaa settiä. Olisihan hienoa nähdä miltä se näyttää. Nyt on muuten omakuvassa parempi kuva setistä. Tosin kalvot ovat edelleen ostamatta. Palkka kun tulee tilille vasta 20. päivä. Joulu nielaisi paalut tehokkaasti ja uusi crashikin piti hankkia. "Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!" |