Aki 21.12.2005 15:11:25 | |
---|
Mun stratossa on alkuperäiset "Super 6 tap"-mikit. Niillä jos jollakin saa sekä heleänpehmeät vintaget että rouheantukkoiset ylikäämisoundit! :oP Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!! |
pekip 23.12.2005 21:28:16 | |
---|
Joo! Jimmie Vaughan tex-mex mikit futaa!! |
Hannu H. 23.12.2005 21:40:17 | |
---|
Mexico standardin mikit ainakin oli ihan täyttä kuraa.. Kun vaihdoin tallaan duncanin vintage staggeredin niin en muilla mikeillä enää soittanutkaan vaikka ennen en ollut soittanut tallalla paljo yhtään.. Nää uuden straton texas specialit on ihan eri maata niihin verrattuna =) |
Lilli 23.12.2005 21:50:15 | |
---|
Mielestäni Mexico straton perus mikit on ihan helvetin hyvät. Soundi on jotenkin tuhdimpi sopivan tumma ja lämpimämpi kuin vaikkapa Jenkki straton mikeissä. Vaihdoin mex straton mikit Custom Shopin Fat '50-settiin ja sain uuden kitaran! Soundi parempi kuin Texas Specialeilla varustetulla am. stratolla. 'Tärkeintä on dägä-dägä!' - MAN |
tamart 25.12.2005 14:40:31 | |
---|
Mulla ihan sama soitin ja ihan samat ajatukset. Saundissa ei tällä hetkellä ole mitään vikaa minullakaan. 60´s Classicin mikit kuitenkin käsittääkseni ovat astetta laadukkaammat kuin perusmeksikostratossa. Kaulamikki miellyttää kovasti, mutta tallassa ehkä voisi olla enemmän hönkää. Texas Special -settiä mietin itse tuohon. Kertokaa ihmeessä joku joka on vaihtanut Classic-sarjan stratoon mikit. Kuinka kävi? Paljonko saundi muuttui? Juu vaihdoin omaan 60's classiciin texas specialit kaulaan ja keskelle (käännetty) ja SD little 59n tallamikiksi. Tosiaan noita Texas Specialeita orkkiksiin verrattaessa suurin ero on outputissa, texas specialit ovat myös omaan korvaan hieman enemmän keskialuepainotteisia - erottelevuus säilyy myös säröllä soitettaessa. |
Onkohan kellään kokemuksia Fenderin 60's Classic:n orkkismikkien vertailusta Fenderin jenkkimikkeihin esim 57/62. Itselläni on 60's Classic ja miettinyt vaihtoa. Ei niissä orkkismikeissä mitään vikaa ole, mutta ajatus siitä, mitä soundi voisi olla, saa minut miettimään vaihtoa. Vituttaa laittaa 200€ mikkeihin, jos ero ei sitten olekaan huomattava. Mikkejä kun ei oikein voi testata ennen ostopäätöstä. Classicin mikit ovat melko jees, mutta 57/62:set ovat sikahyvät! Etenkin, kun ovat kiinni American Vintage -62:ssa. Vaihda se mehikaani aitoon amerikkalaiseen, sitten on soundi kohdallaan. |
superfly 26.12.2005 20:12:42 | |
---|
Classicin mikit ovat melko jees, mutta 57/62:set ovat sikahyvät! Etenkin, kun ovat kiinni American Vintage -62:ssa. Vaihda se mehikaani aitoon amerikkalaiseen, sitten on soundi kohdallaan. Öö, tuota... Ennen joulua kävin juurikin yhtä aitoa ameriikkalaista kokeilemassa ja kyllä tuo mehikaani saundaa paremmalta. Selkeästi. Ja ennen kaikkea tuntuu paremmalta. Tosin se on juuri käynyt säädettävänä soitinrakentajalla. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |