Aihe: Keskustelua Iron Maidenista
1 2 3 4 527 28 29 30 3143 44 45 46 47
Harris
13.12.2005 10:24:41
Aivan loistava bändi! Kuulin kyseistä yhtyettä kaverillani n. 18 vuotta sitten, ja siitä lähtien olen kyseistä rytmiorkesteria diggaillut. Viimeksi nähnyt livenä -03, enkä ole ostanut yhtään levyä no prayer for the dying:n jälkeen. Keikka oli aika mielenkiintoinen kokemus, puoliakaan biiseistä en ollut ennen kuullutkaan...
Statocaster
15.12.2005 19:21:01
Yksinkertaisesti: Lempibändini.
Ar1
15.12.2005 23:09:02
Nicko Macbrain. Erittäin fantastinen rumpali .
"sä olet mekaaninen"
meitu
15.12.2005 23:14:30

Nicko Macbrain. Erittäin fantastinen rumpali .

Sekopää ukko se on. Ei sen haastatteluja voi edes katsoa kun alkaa naurattaa.
Ne jotka soittaa, ne tietää.
...And Justice For All
25.12.2005 19:35:35
Jeah! Kuuraparta kantoi Maidenia konttiin, Killersin, Powerslaven, Doningtonin ja Death On The Roadin. Nyt onkin suurinpiirtein diskigrafia kasassa, studiolevyt on jo, sitten vielä A Real Live/Dead One ja Ed Hunter.

Mahtavaa musiikkia joka on kyllä vienyt kokonaan. Loistavat sävellykset, ainutlaatuinen laulu, melodiset kitaravallit ja sekopää rumpalointi. Ei voi vastustaa ollenkaan! Mitäs mieltä kansa tuosta Ullevin kesän keikasta? Mahtava pätkä, bändin livekunto on melkein kuin vanhoina aikoina!
Aikamoisen nousun bändi teki Fear Of The Darkin tappofiiiliksistä parin mutina-lätyn kautta nykyiseen pisteeseen-
Mm...beer...
Mosse0
26.12.2005 14:46:27
Jeesjees, nyt on debyyttilevy, Fear of the Dark, Dance of Death, Piece of Mind ja Seventh Son of a Seventh Son
Maailmassa oli turhan paljon sanoja liikkellä eikä sillä, joka sanoo paljon ole sana hallussaan.
Räbbänä
26.12.2005 15:01:37
En ole vähään aikaan Maidenin levyjä ostellut kun muuta puuha ollut. Nyt puuttuu vielä No Prayer For The Dying, Live At Donington, EdHunter, Eddie's Archive, Dead On The Road

Häpeän kyllä tunnustaa että hyllystäni löytyy virolaiset piraattiversiot Best Of The Beastista ja Rock In Rio levyistä. Veli toi siellä käydessääm niin pakkohan ne oli ottaa ettei pahoittaisi mieltä.
Muistakaa lapset! Festareilla kannattaa varoa 1) Satu-setiä 2) Namu-setiä 3) Sentencediä. Jälkimmäinen aiheuttaa vakavan hevimusiikin riippuvuuden. Nuo kaksi ensimmäistä voi siis unohtaa.
ozz3
26.12.2005 18:02:13
^ Best Of The Beastin 2cd versiota on kyllä tosi hankala löytää. Painos myyty loppuun ajat sitten. Eddie´s Archivella sama juttu, joitain tiettyjä yksilöitä löytyy mutta nekin perkeleen ylihintaisia. Mulla on haussa ainakin tuo Beast, sen verran kova kokoelma kyseessä.

Mulla on tuo Best Of The Beastin 2cd... ei sitä sillon nulikkana tajunnut, että sekin voisi nousta arvoon arvaamattomaan! Ja ihan normi levyhyllystä muistan hakeneeni.
Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 Päivän video
Sorcerer
26.12.2005 22:16:04 (muokattu 26.12.2005 22:16:38)
^ Best Of The Beastin 2cd versiota on kyllä tosi hankala löytää. Painos myyty loppuun ajat sitten. Eddie´s Archivella sama juttu, joitain tiettyjä yksilöitä löytyy mutta nekin perkeleen ylihintaisia. Mulla on haussa ainakin tuo Beast, sen verran kova kokoelma kyseessä.

Itellä kävi hyvä tuuri ton Best Of The Beastin 2cd:n kanssa. Ostin kaverin mutsilta viidellä eurolla ja samaan pakettiin tuli mukaan vielä 7th Sonin, No Prayerin ja Fear Of The Darkin alkuperäispainokset.
...And Justice For All
26.12.2005 22:24:22
^ Sain tänään tutultani Prayer-alkuperäis-cd:n, ilmaiseksi. Ei tykännyt, joten antoi mulle. Mahtavaa!
Huomenna Tanpereelle kokoelmaa täydentämään, ostoslista:
-Rock In Rio DVD
-Ed Hunter kokoelma/PC-peli
-Seventh SOn 2cd-painos 95
-A Real Live/Dead One

../
Mm...beer...
-Ossi-
26.12.2005 23:19:31
Sähän oot se Rautaneidon viisas poika elikkäs Strato.

Ullevin keikkahan on silkkaa parhautta. Tulee usein katottua dvd:ltä.
Kuunnelkaapa tarkasti Mr. Smithin soolot Remember Tomorrow:ssa sekä Die With Your Boots On:ssa, soolot ovat silkkaa parhautta!

Up The Fuckin Irons!!!
I think we probably took the two-guitar thing, which was originally one of the first bands with probably Wishbone Ash to do that. I think we just took it into another area. - Adrian Smith
-Ossi-
26.12.2005 23:22:11
Odotas kun saat Rock In Rio DVD:n käsiisi. Sen verran Maiden on pääsi sekoittanut että tulet varmasti katsomaan DVD:tä ihan vitusti!
I think we probably took the two-guitar thing, which was originally one of the first bands with probably Wishbone Ash to do that. I think we just took it into another area. - Adrian Smith
Sorcerer
27.12.2005 01:32:17
Odotas kun saat Rock In Rio DVD:n käsiisi. Sen verran Maiden on pääsi sekoittanut että tulet varmasti katsomaan DVD:tä ihan vitusti!

RiR on kyl perkeleen kova, varsinkin kunnon laitteistolla katellessa. Normaalilla stereotelkkarilla äänenvoimakkuus tuntuu vaihtelevan jonkin verran, ainakin mulla ja lukemani mukaan myös muilla. Mut ei se mulla ainakaan häirinny oikeestaan yhtään, mut eipä tolla mulle enää mitään väliä oo.

Sähän oot se Rautaneidon viisas poika elikkäs Strato.

Ei mullakaan muuten olis ollu mitään käryä asiasta, mutta ostoslista paljasti. Ja samaa hienoa linjaa tuntuu pitävän täälläkin yllä. Niin ja onhan tossa -Ossi-:ssakin jotain tuttua ;)
kouranka
27.12.2005 11:30:20

On kyllä mahottoman hyvä tuo Rainbow-keikka '80, Early Daysillä.
Nyt herkutellaa!
-Ossi-
27.12.2005 19:57:15
Juu! Itse en oo ku kerran nähny Rock In Rion kunnon laitteilla ja sehän oli aivan mahtavaa. Ihan kuin olisi itse ollut konsertissa.
Perkele kun en omista kotiteatterilaitteistoa.
Zam.
28.12.2005 14:53:18

Taidan tulla pikkuhiljaa vanhaksi.. 10vuotta on siitä kun ihastuin palavasti maideniin!! Aiemminkin olin toki jo kuullut.. Mutta rokkaa edelleen! ..melkein 30vuoden kokemuksella.

Piikkinä lihassa kuitenkin tuo kokoelma/livelevyjen megalomaaninen määrä. Rahastuksen makua, nyyh.. Itse en levyjä keräile enkä sitoudu maallisen omaisuuden kautta ihannoimaan ketään tai mitään. "lähes;)" kaikki maiden biisit kuitenkin löytyy valikoimistani. Ja se riittäköön.. Onhan noita dvd/live lohkaisuja siinä sivussa kuitenkin kertynyt aika lailla.

Maiden rules forever perkele!
...And Justice For All
28.12.2005 15:20:53
^ En mä tiedä rahastuksesta. Kun noita remastereita saa livetuplat mukaanlukien 10€, ei se mun mielestä paha hinta ole. Rahastukseski sanotaan, mutta ihan miten vaan. Faneille kumminkin ovat tärkeitä kaikki julkaisut.

On muuten komeat nuo Beast ja Trooper värivinyylit, 7-tuumaset. Löyty jukebossista 6€ kappale. Ja hienot julisteetkin mukaan.
Mm...beer...
...And Justice For All
28.12.2005 15:22:31
RiR on kyl perkeleen kova, varsinkin kunnon laitteistolla katellessa. Normaalilla stereotelkkarilla äänenvoimakkuus tuntuu vaihtelevan jonkin verran, ainakin mulla ja lukemani mukaan myös muilla. Mut ei se mulla ainakaan häirinny oikeestaan yhtään, mut eipä tolla mulle enää mitään väliä oo.

Ei mullakaan muuten olis ollu mitään käryä asiasta, mutta ostoslista paljasti. Ja samaa hienoa linjaa tuntuu pitävän täälläkin yllä. Niin ja onhan tossa -Ossi-:ssakin jotain tuttua ;)

Täällähän rautaneidon porukkaa mukavasti pyörii. :D
Strato tässä joo. (viisas, HOHO.)
Mm...beer...
-Prokitaristi-
28.12.2005 16:18:28 (muokattu 28.12.2005 16:18:41)
Piikkinä lihassa kuitenkin tuo kokoelma/livelevyjen megalomaaninen määrä. Rahastuksen makua, nyyh..

"Minkä takia Steve Harris teki Edward The Greatin?"

"Se halusi uuden uima-altaan" HOHO
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)