Aihe: Jäsenten saaminen Wanted-listalta
1 2
Matjardo
26.12.2005 20:04:43
Minä löysin nykyisen orkesterini juuri tuolta listalta. Vastasin rumpalin haku ilmoitukseen ja tässä nyt ollaan.
Two coke or not two coke?
CaptainC
15.01.2006 13:25:28
Mua sieppaa se, että on uudehko ilmoitus. Vastaat siihen, ja kyselet että no kelpaisko meidän bändi sulle - laitat pikaviestin + mailia, niin ei jakseta sitten edes vastata. Tai viimeistään siinä vaiheessa, kun haluaisi demon tms. niin ei käy. Jos ei nappaa tai alkaa tuntumaan siltä, että taidot/halu ei riitä tms. niin kai sen voisi vaivautua ilmoittamaan.
JivE
15.01.2006 22:15:18

Jyväskylässä taitaa olla tilanne todella huono koska haulla ei ole löytynyt kuin yksi varteenotettava bändi jonka kanssa homma ei kuitenkaan loppupeleissä toiminut. Olen basisti joten tilanteen ei pitäisi olla niin huono kuin kitaristeilla, mutta tuntuu, ettei yksittäisiä soittajiakaan löydy. Ensimmäinen ilmoitukseni koski bändiä ja toisessa ilmoituksessa haettiin kitaristia kuka haluaisi alkaa tekemään musiikkia. Eli siis jos tätä kautta löytyy metallibändi jolta puuttuu basisti tai joku kitaristi joka haluaisi tehdä metallimusiikkia, niin ottakaa yhteyttä erkka_korpi@hotmail.com tai pikaviesti.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)