kampela 06.09.2005 19:43:00 | |
---|
Tuli mieleen että mistäköhän esim. pääkaupunkiseudulla saisi noita Fruit Of The Loomin tms. laadukkaita, blankkoja T-paitoja ostettua jostakin liikkeestä yksittäinkin? Tekisi mieli testata kuinka hyvin paidan saisi tehtyä, eikä viitsisi suoraan ostaa 10+ paitaa kaappiin, mikä taitaa noissa painotaloissa jne olla tapana? seriväri www.endofyou.net |
IommI 13.09.2005 10:33:23 | |
---|
Mä ainakin ite tuherran tekstiili tussilla valkoisiin paitoihin ja hyvä tulee.. ei tarvi stressata noiden koneiden kans... |
kivi 13.09.2005 14:12:00 | |
---|
Mä ainakin ite tuherran tekstiili tussilla valkoisiin paitoihin ja hyvä tulee.. ei tarvi stressata noiden koneiden kans... Hieno juttu:-) Onkin ihan saman näköistä... |
IommI 14.09.2005 11:07:42 | |
---|
Onkin ihan saman näköistä... Se on arvokkaampi, hand made=) |
Hevirumpali13 23.11.2005 19:59:22 | |
---|
Mullapa olis painotekniikka mustille vaatteille. Se on mun faijan keksimä enkä mää tarkkaan tiedä miten se toimii. Aika työlästä kyllä ja ei kuulemma viiti tehä mitään hienoja kuvioita. Neljän kaverin bändille ollaan tehty yhet.. |
mie 25.11.2005 14:51:49 | |
---|
Minulla olisi kahdentoista arkin paketti tuota erikoistulostuspaperia. Jos jotakuta kiinnostaa ostaa niin laita sähköpostia. |
juhist 25.11.2005 15:19:22 | |
---|
Mullapa olis painotekniikka mustille vaatteille. Se on mun faijan keksimä enkä mää tarkkaan tiedä miten se toimii. Aika työlästä kyllä ja ei kuulemma viiti tehä mitään hienoja kuvioita. Neljän kaverin bändille ollaan tehty yhet.. kiva, kun kumminkin kerroit ;D |
Destructor 23.12.2005 14:30:27 | |
---|
En oo bändipaitoja tehnyt itse mutta isoveli on tehnyt kaveripiirille mietelausepaitoja yms. aluks leikkamalla tektsin paperiin ja sitten kangasmaalilla maalannut sen tyhjään paitaan. Annetaan vaan paidan kuivua ja sitten käännetään ympäri ja silitetään siitä kohti mihin kuva/teksti on maalattu. I KNOW I'M GOOD BUT HEAVY METAL IS EVEN BETTER!!! |
Itse olen tehnyt silkkiläviköllä paitoja mm. säbäjengin pelipaidat ja persoonallisia vapaa-ajan t-paitoja. Bandille en vielä oo tehnyt koska ei olla vielä keksitty täydellistä nimeä. Tapa on joka tapauksessa todella edullinen mutta jokseenkin suuritöinen. Lävikköjä saa askarteluliikkeistä. Väriksi käy a-liikkeiden tekstiilivärit. Sapluuna pitää leikata itse ja se on työläin vaihe varsinkin jos on pientä kuviota. itse painaminen sujuu sitten helposti. No ei se mun vika oo |
oo-p 26.12.2005 23:27:40 | |
---|
Ite tein bändi paidat paljon yksinkertasemmin: -Musta paita, tässä tapauksessa huppari -Esimerkiksi piirtoheitinkalvo josta tehdään silhuetti, tässä tapauksessa bändin nimi. -Silhuetti teipilla paitaan kiinni -vaahtomuovin palalla töpötellään valkoista painoväriä silhuetille. -kuivumaan. -paita valmis.
Monimutkaisempien logojen yms tekeminen voi toki olla haastavaa mutta toimii yksinkertaisemmissa tapauksissa.. Terve, ja kiitos kaloista! |
mie 28.12.2005 12:39:52 | |
---|
|