Aihe: Osta kaikkea mitä mieleen tulee v.2006
1 2 3 4 5
Keny
25.12.2005 13:09:53
Höh, mutta jos saa halavalla? 8-=

nii ja mehän ostetaan vaan halvalla vaikka itse satsaankin hintaan.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
Teijo K.
25.12.2005 13:12:38

nii ja mehän ostetaan vaan halvalla vaikka itse satsaankin hintaan.

Mie voisin ostaa soittotaitoa vähän. Halpalla.
Munsta.
Keny
25.12.2005 13:20:13
Mie voisin ostaa soittotaitoa vähän. Halpalla.

osaat jo.Arvaa-kukka suomen täppi-tilumestari ja tuleva kondrakenraali.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
balzary
25.12.2005 15:38:46

Behringer BD21 ja sahkokontra kiitos. Pari bassoa vaihdossa vaikka.
Kaake
25.12.2005 16:49:43 (muokattu 25.12.2005 16:50:06)
Kaikki muut on hankintalistalla, paitsi Korealaiset ym. ritsat.

Ootko nyt testannu noita Skylineja? Siitä on ritsa kaukana. Munsta. Mutta onhan niillä hintaakin, en nyt vertaisi perinteisiin koreatuotoksiin noita.

E: Äh, kaikki on ritsaa.
No väärinhän se meni.
balzary
25.12.2005 16:52:22

Eikös nekin ole kitaroita tehny jo kolmekymmentä vuotta? Luulis että jotain ovat oppineet. G&L Tribute on hemmetin hyvä esimerkkin siitä laadusta mitä saavat Koreassa aikaan. Tosin Tributet ja Laklandin Skyline tehdään jenkkiosista ja tarkastetaan vielä uudella mantereella. Mutta silti.

Apropoo, mun mielesta ei paljon jarkea roudata valmiita soittimia enaa jenkkilaan tarkastettavaksi. Luulis etta yks pateva ukko paikan paalle riittais. Tulee bassolle melkein turha maailmanymparimatka tossa.
Kaake
25.12.2005 17:04:43
Apropoo, mun mielesta ei paljon jarkea roudata valmiita soittimia enaa jenkkilaan tarkastettavaksi. Luulis etta yks pateva ukko paikan paalle riittais. Tulee bassolle melkein turha maailmanymparimatka tossa.

Mut onhan se myös markkinointikikka. Luo tiettyä statusta.
No väärinhän se meni.
J.Hollström
25.12.2005 17:13:23

Jos noin, niin firma vois palkata yhden ukon myös logistiikkapuolelle. Ihan järjetöntä touhua lähetellä osia ja bassoja edestakaisin. Jos käsityökustannussyistä jenkkikamaa kasataan Koreassa ja lähetetään takas jenkkilään tarkastukseen niin onneksi olkoon. Ei se laatu siinä matkalla enää mihinkään jalostu.
Samu S.
25.12.2005 17:14:12 (muokattu 25.12.2005 17:15:14)
Taino ei mitään.
Mulleio mitn.
Mysli
25.12.2005 21:25:32
Aattelin nyt heti tiistaina mennä musa kauppoihin katteleen jotai pedaaleja. Onkos kellään kokemuksia noista behkun pedaaleista? Jos tosta paikallisesta liikkeestä löytyy niin ostan samantien pois, särön haluun siis bassssssssooon. Niin joo ja sit ostan varmaa täs iha pia nauhattoman. Jepjep.
Johannes_t
25.12.2005 22:50:44

Ainakin Skylineihin ne tekee otelaudat jenkeissä, joten bassot kulkee muutenkin jenkkien kautta.

Mitenkähän muuten tuon logistiikan kanssa, onkohan se kuitenkin järkevämpää kuljettaa kaikki soittimet samaa reittiä? Tiedä häntä.
Teijo K.
25.12.2005 22:54:24

Mitenkähän muuten tuon logistiikan kanssa, onkohan se kuitenkin järkevämpää kuljettaa kaikki soittimet samaa reittiä? Tiedä häntä.

JK:n kautta hemmolle?
Munsta.
stragowa
26.12.2005 01:38:26
Ootko nyt testannu noita Skylineja? Siitä on ritsa kaukana. Munsta. Mutta onhan niillä hintaakin, en nyt vertaisi perinteisiin koreatuotoksiin noita.

E: Äh, kaikki on ritsaa.

Komppaan. Soitonopettajalta löytyy skyline 5502 DLX MN NT ja kyllä tuntuu vallan mainiolta soittimelta. En menis mikskään ritsaks kehumaan todellakaan.
"Ikinä ei opi soittamaan, mutta aina voi harjoittelemalla yrittää."
toivajar16
26.12.2005 15:10:01 (muokattu 26.12.2005 15:11:27)
Mulle on aineskin ihan vitun sama onko tietty basso jonkun proon mielestä "ritsa", jos se mua itseeni miellyttää. Tip tap ja imekää letkua vaan. Molemmat skylinet, joita olen testannut ovat olleet hyviä. Tai sitten osunut kohdalle huippuyksilöt. Ainaskin mulla on toinen.
Yy kaa koo.....eiku
TommiW.
26.12.2005 15:27:44
Minoon mukana.

36"-skaalanen kuuskiälinen nauhaton, subbari, EBS Microbass-II, jatsari, bassochorus, enempi säristimiä ja whammy. Sekä pari wahhia.

Soittotaitokin ois kiva, saako Anttilasta?
M.netin virallinen GAS-kroonikko. "Sedät ja tädit, Tommi on opistotiluttaja :( *Kummelin iso kaveri -äänellä* Perrkele! Mää vedän sitä turpaan!" -Seer-O
TommiW.
26.12.2005 15:28:11
Minoon mukana.

36"-skaalanen kuuskiälinen nauhaton, subbari, EBS Microbass-II, jatsari, bassochorus, enempi säristimiä ja whammy. Sekä pari wahhia.

M.netin virallinen GAS-kroonikko. "Sedät ja tädit, Tommi on opistotiluttaja :( *Kummelin iso kaveri -äänellä* Perrkele! Mää vedän sitä turpaan!" -Seer-O
pardy
26.12.2005 15:30:44

Minoon mukana.

Äiä on ihan tulesa.
Samu S.
26.12.2005 15:48:33
Äiä on ihan tulesa.

Wasara palaa molemmista päistä.
Mulleio mitn.
TommiW.
26.12.2005 15:49:54
Ja ton viäl:

http://muusikoiden.net/dyn/tori/85738.jpg

Tosin toi kyllä pitää ostoo jo tän vuaren pualella.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)