Tympee Huttunen 24.12.2005 17:43:57 (muokattu 24.12.2005 17:45:20) | |
---|
Jeps, eli olen (itsekin aloittelijana) tehnyt pedaalirakennusta aloitteleville sivuston, jossa kerrotaan kitarapedaalien rakentamisesta. Sivulta löytyy tietoa komponenteista, piirilevyistä yms. asiaan liittyvästä. Sivuston osoite: http://koti.mbnet.fi/plommi/Tomi/ Nyt tarvitsisin vinkkejä sivuston parantamiseen yms. Laitoin linkin tälle alueelle, koska tarvitsen kommentteja nimenomaan henkilöiltä, jotka eivät muuten elektroniikka-ja soitinrakennus-alueella liiku. Toki kaipaan kipeästi neuvoja myös niiltä, jotka pedaaleja jo rakentavat. E: Oho. Otsikossa virhe. Voisiko joku moderaattori korjata? Hyvää joulua! Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti? |
myrtonen 24.12.2005 17:46:23 | |
---|
Helvetin hyvät sivut! Saat plussaa. Mega Man Club #010 - Gay Man
Älä oo tommonen. Ottaisitko sen sijaan pastillin?
Silakka! |
32788 24.12.2005 17:54:48 | |
---|
Muistaakseni jenkeissä nuo A ja B noissa potikoissa menevät toisin päin, mutta muuten ihan asiaa. + Ehei, Tiluman ei suinkaan tarkoita tiluttavaa miestä, vaan on lyhenne sanoista Tappelunhaluinen Iltatorimyyjä Lattajalkainen Uudistaja ja Monumentaalisen Aneeminen Nikotinisti |
Tympee Huttunen 24.12.2005 17:56:57 | |
---|
Muistaakseni jenkeissä nuo A ja B noissa potikoissa menevät toisin päin, mutta muuten ihan asiaa. + Tämä tosiaan unohtui. Täytyy lisätä asia seuraavalla päivityskerralla. Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti? |
Joel Harald 24.12.2005 18:02:25 | |
---|
Hienoa. Joululahjaksi plussaa. Ostetaan telecasterin kaulamikki. |
pardy 24.12.2005 18:03:57 | |
---|
Mahtava. Itsellekin avuksi. Plussaa ja hyvää joulua! |
Jucciz 24.12.2005 18:35:26 | |
---|
Voi olla että kysyn tyhmiä, mutta miksi virrasta puhuttaessa tuolla mainitaan voltit, vaikka voltti on ymmärtääkseni potentiaalin ja potentiaalieron eli jännitteen yksikkö, ja ampeerit ilmoittavat virtaa... kö? |
myrtonen 24.12.2005 18:37:17 | |
---|