Aihe: Suositelkaa peltejä!
1 2
Suchinenu
28.07.2003 12:31:26
Jos joku ei vielä suositellu niin Meinlin Amun- sarjakin kannattaa käydä läpi! On meinaan halpoja, mm. Stratovariuksen rumpali käyttää kyseisiä peltejä!
Blitz
28.07.2003 13:07:38
miks pitää muuten olla aina hirveitä viis senttiä paksuja hevi-peltejä jos soittaa metallia?

Metallirumpaleista on yleisesti sellainen käsite, että ne hakkaa kovaa pelteihin. Ei siinä välttämättä se ole ainoana syynä, että pelti saadaan "hevisti" kuulumaan, vaan ehkä myös se fiilispuoli. Itse en ennen hakannut kovin lujaa rumpuja, mutta tämän uuden setin myötä olen jotenkin koko ajan menossa kovempaan suuntaan. Saa nähdä kestääkö enää puukapulatkaan puolta vuotta. :)

Ja siis noista pelleistä, kokeile Istanbulin Alchemy Pro A.R.T. sarjaa, et varmasti pety. Myös Meinlin Amun on hyvä tuttavuus.
Rumpalilla on rytmi veressä. Basistilla veressä on lähinnä alkoholia.
afro
28.07.2003 13:13:43
En vaan tiejä vielä notta mikä mahtaas olla semmonen jokapaikan "HÖYLÄ"????? EI MIKKÄÄ HEWI vaan semmone
herkkä ja niin........ kylläs tiejätte...........

Pearlin Ian Paice Signature on hyvä jokapaikan höylä. Itse omistan kyseisen snaren ja en voi kuin suositella. Monipuolinen ja melko edullinenkin.
Sivuni
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen
Mikko A
28.07.2003 16:36:13
Pearlin Ian Paice Signature on hyvä jokapaikan höylä. Itse omistan kyseisen snaren ja en voi kuin suositella. Monipuolinen ja melko edullinenkin.

Jos raha ei ole ongelma, niin Luwigin metallivirppoja suosittelen lämpimästi, on tosi herkkä tatsi ja loistava soundi. Tai no en mä niistä uusista tiedä, mutta kyllä varmaan vanhojakin jostain löydät, vaikka Mikkelin Jormalta.
Ensin huvi, sitten nukkumaan.
WyW
28.07.2003 23:15:34

Mulla on itsellä edelleen Zildjianin 17" & 18" Z-custom rock crashit.

Palaan takaisin Istanbul Alchemyyn tai A.R.T.:iin, koska nuo ovat ainakin live tilanteessa meidän pikkukeikoilla aivan liian julmat yleisöä ajatellen.
Pööp.
grayhaven
29.07.2003 10:13:39
__
Joo hain eilen testiin Pearlin B1194P tai joku tommonen oli sen malli... Oli muuten loistava MUTTA ku se oli 14*4" niin meinas olla vähä piukka soundi.

Toisaalta 6,5" on mun korvaan taas liian paksu aattalin et 5,5" olis ny tähän tilanteeseen passeli.

Lisää kommenttii
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)