ozz3 01.11.2005 09:58:36 | |
---|
Helvetin kova bändi, yksi kovimpia koskaan. Livenä todistin viime vuonna Jäähallissa ja kyllä potki perseelle helvetin lujaa! Itseltä löytyy levyt: S/T The Last Command The Crimson Idol The Neon God: Part I - The Rise Muukin tuotanto on toki tuttua. Be just and fear not| MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 |
Curry 01.11.2005 09:59:54 | |
---|
Itse olen kuunnellut useamman vuoden, ja tämä kyllä iskee. The Crimson Idol on mielestäni yksi kaikkien aikojen parhaita levyjä, tätä jaksaa kuunnella aina. Muita omistamiani levyjä bändiltä ovat The Headless Children, Helldorado ja Neon Godit. Tottakai olen kuunnellut kaikki levyt ainakin kertaalleen, pitäisi ostaa ainakin ekat levyt kunhan vain jaksan ja opiskelijabudjetti sallii :D Rockbändi ja vaimo haussa |
meanbone 01.11.2005 13:19:48 | |
---|
Loistava bändi on. Hyllystä löytyy: s/t The Last Command Inside The Electric Circus Live... In The Raw The Headless Children The Crimson Idol Still Not Black Enough Kill Fuck Die(sinkku) Double Live Assassins Helldorado The Best Of The Best Unholy Terror Suosikkini ovat s/t ja The Headless Children. Tuo Unholy Terror on jostain syystä jäänyt uusimmaksi W.A.S.P.-hankinnaksi. Liekkö sitten kannattaisi uusimmatkin kaupasta hakea. I'm gonna take you to the bank, Senator Trent. To the blood bank! -Steven Seagal - Hard To Kill |
Deeku 01.11.2005 16:29:25 | |
---|
Loistava bändi on.Tuo Unholy Terror on jostain syystä jäänyt uusimmaksi W.A.S.P.-hankinnaksi. Liekkö sitten kannattaisi uusimmatkin kaupasta hakea. Hetki sitten Neon God Part 1:stä sai Anttilasta hintaan 5 € ja Part II:sta saa tällä hetkellä ainakin Turusta Anttilasta 6.99 €. Eipä tuo Dying For The World - levykään paljoa maksa. Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here! |
Deeku 01.11.2005 16:35:11 | |
---|
Äläs nyt. Still Not Black Enough, Black Forever, Scared to Death, Goodbye America ja erityisesti No Way Out of Here ovat ihan kelpo veisuja. Vieläkö joukkoon lisää kaksi kaunista balladia, Keep Holding On ja Breathe, alkaa kasassa olla yllättävänkin vankka kokonaisuus. Still Not Black Enough ja Black Forever ovat mielestäni keskinkertaisia pastisseja heidän vanhemmista biiseistään (tähän Blackie on sortunut myöhemminkin). No Way Out Of Here - biisissä on hyvät ideat, mutta jotenkin se tuntuu keskeneräiseltä eikä siitä synny kunnon kappaletta. Scared To Death ja Goodbye America (varsinkin alkupuhe) ovat kohtuullisen hyviä kappaleita ja Keep Holding On - biisissä Blackie saavuttaa yllättävänkin herkkyyden eikä Breathessäkään suurempia vikoja. Levyn huonot soundit eivät tilannetta hirveästi paranna. Tästä myös orkesteri on valitettavasti myöhemminkin kärsinyt. Nämä tosiaan siis vain minun mielipiteitä. Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here! |
Iscariah 24.12.2005 20:46:37 | |
---|
tuo uusin W.A.S.P. on todella hyvä. parempi kuin part 1. milloinkahan on uutta materiaalia tulossa? |
Mosse0 25.12.2005 11:41:24 | |
---|
Minun mielestäni W.A.S.P on yksi maailman kovimmista orkestereista. Livenä en ole päässyt todistamaan, mutta toivon, että sekin päivä joskus tulee. Niiden rumpalilla on aika hyvä tyyli ja tatsi, mikä sen tyypin nimi on? Maailmassa oli
turhan paljon sanoja
liikkellä eikä sillä,
joka sanoo paljon
ole sana hallussaan. |
Antti1997 25.12.2005 11:47:19 | |
---|
Hyllystä löytyy toistaiseksi ainoastaan Double Live Assassins, mutta siinä onkin sitten niin kovia vetoja, että lisää levyjä täytyy hankkia. 8)
100€ hetero -kerho |
Iscariah 25.12.2005 12:01:09 (muokattu 25.12.2005 12:03:47) | |
---|
Minun mielestäni W.A.S.P on yksi maailman kovimmista orkestereista. Livenä en ole päässyt todistamaan, mutta toivon, että sekin päivä joskus tulee. Niiden rumpalilla on aika hyvä tyyli ja tatsi, mikä sen tyypin nimi on? nykyisin soittaa Stet Howland mutta aikaisempia on Frank Banali - Drums (1989-1995),(2001-2004) Steve Riley - Drums (1984-1987) Tony Richards - Drums (1982-1984) Gary Holland - Drums (1982) tommoset sedät on soitelleet |
carnation 25.12.2005 17:02:26 | |
---|
niin ja vielä nämä W.A.S.P. kirjaimista väännetyt sanat on kanssa hauska juttu. mitkä on niitä tyhmimpiä tekaisuja mitä olette kuulleet? itse olen kuullut mm. We Ain't Sure Pal, We Are Sexual Perverts ja We Are Satans People. Kaikkea ne immeiset keksii Tuo "We Ain't Sure Pal" taitaa olla Blackien oma letkautus. Joku haastattelija häneltä kysyi merkitystä W.A.S.P.-nimen takaa ja Mustiksen vastaus oli "We Ain't Sure Pal", joka oli mielestäni melko hauskasti ja tyhjentävästi sanottu. Mitä itse bändin musiikkiin tulee, niin ihan hyvä bändihän tuo on, tosin levytysura on jopa ärsyttävän epätasainen. Parhaat levyt mielestäni ovat hieman aikuisempaa ja pohdiskelevampaa waspia edustavat The Headless Children, The Crimson Idol ja Unholy Terror. Alkuaikojen "sirkkelit muniin ja let's rock" -lätyissä (s/t, The Last Command, Inside the Electric Circus) on joitain hyviä yksittäisiä biisejä, mutta waspilla on paljon onnistuneempiakin levyjä, kuten nuo edellämainitut parhaudet. Kill Fuck Die on myös kohtuu hyvin onnistunut kokeilu, jonka tunnelma on paikoitellen todella häiriintynyt. |
Vainhaalee 25.12.2005 20:17:25 | |
---|
Kyllähän W.A.S.P. on miltei parasta mitä 80-luku on maailmalle tarjonnut... Kävin viime-vuonna katsastamassa Turun Karibialla yhtyeen nykyisen keikkakunnon, piti vain todeta: Kunnossa on! "Nanen! Haluatko fiksua seuraa? Soita 38vee Kollille!"
Huom! Nimi muutettu |
Tympee Huttunen 25.12.2005 21:50:23 | |
---|
Hyllystä löytyy toistaiseksi ainoastaan Double Live Assassins, mutta siinä onkin sitten niin kovia vetoja, että lisää levyjä täytyy hankkia. Hanki kaikki. Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti? |
Hanki kaikki. Pikkuhiljaa täytyy kyllä! 8)
100€ hetero -kerho |
Antti1997 02.01.2006 01:15:24 | |
---|
Onko kukaan nähnyt tuota The Sting - Live At The Key Club L.A. -dvd:tä? Onko ostamisen arvoinen? 8)
100€ hetero -kerho |
Tympee Huttunen 02.01.2006 09:33:03 (muokattu 02.01.2006 09:34:26) | |
---|
Onko kukaan nähnyt tuota The Sting - Live At The Key Club L.A. -dvd:tä? Onko ostamisen arvoinen? Nojaa...onhan se loistavan bändin ainoa tarjolla oleva dvd. Keikkaa ei kuitenkaan ole tehty dvd:lle julkaistavaksi, vaan se tuli aikoinaan livenä netistä. Vanha levy-yhtiö kuitenkin päätti rahastaa loppuun asti ja pukkasi kiekon ulos. Dvd:llä on virheitä soitossa ja taustanauhoissa yms. Jälkiäänittelyä tms. ei ole tehty ollenkaan. Holmes todellakin kusee Sleeping In The Firen intron:P Kyllä nyky-waspin livekunto on pari astetta kovempi puhumattakaan Live at Lyceumin aikaisesta. Aikoinaan oli puhetta, että tulisi WASP-dvd, jossa olisi kaikki videot ja Live at Lyceum, mutta ei ole näkynyt. WASP ja Stryper ovat ilmeisesti Sweden Rockissa 2006... Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti? |
Nassu Muunvalo 02.01.2006 10:40:20 | |
---|
Nojaa...onhan se loistavan bändin ainoa tarjolla oleva dvd. Keikkaa ei kuitenkaan ole tehty dvd:lle julkaistavaksi, vaan se tuli aikoinaan livenä netistä. Vanha levy-yhtiö kuitenkin päätti rahastaa loppuun asti ja pukkasi kiekon ulos. Dvd:llä on virheitä soitossa ja taustanauhoissa yms. Jälkiäänittelyä tms. ei ole tehty ollenkaan. Holmes todellakin kusee Sleeping In The Firen intron:P Meinaakko tosissasti, ettei Mustin laulamista ois jälkikäteen äänitelty studiossa? Vähän vaikea kuvitella, että taustalaulut tulis nauhoilta, mutta mene ja tiedä... Ite kyllä petyin Sting keikkaan. Munatonta menoa. Bändi ei ollu enää hauskan vaarallinen, vaan pelkkä varjo itsestään. En löytäny wanhaa wasp huumoria tältä keikalta. Nykykuntoa en tiedä, mutta tuon dvdn perusteella ei tartte pändiä lähtä kattomaan. "Eihän ne oo sitsit eikä mitkää ellei muisti ala pätkii ja oksennus lennä"
-Dille |
Tympee Huttunen 02.01.2006 10:44:35 (muokattu 02.01.2006 10:44:49) | |
---|
Meinaakko tosissasti, ettei Mustin laulamista ois jälkikäteen äänitelty studiossa? Vähän vaikea kuvitella, että taustalaulut tulis nauhoilta, mutta mene ja tiedä... Taustalaulut tulee keikoillakin ihan nauhoilta. Blackie itse ei tuota dvd:tä voi haukkua, koska lakipykälät sen estävät, mutta rivien välistä voi lukea totuuden. Blackiellä ei mitään tekemistä koko julkaisun kanssa todellakaan ollut, vaan lafka päätti laittaa nettikeikan dvd:lle WASPin ollessa jo eri yhtiöllä. Mitään jälkiäänityksiä tai korjauksia ei siis ole tehty. Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti? |
Spike 02.01.2006 13:58:22 | |
---|
myös helldorado on haukuttu (muistaakseni soundissa) ilman syytä. kunnon rokkilevy eikä siinä mitään vähän kuin unholy terror Helldorado on sellanen kännilevy, heität sen soimaan kovaa ja nautit bisseä. Kaikki biisit on melkeen samaa riffiä, mut levyllä on hyvä draivi. Sanotukset käsittelee lähinnä päihteitä ja alapäätä, eli gänätysmatskuu. So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
Deeku 02.01.2006 15:55:23 | |
---|
Holmes todellakin kusee Sleeping In The Firen intron:P WASP ja Stryper ovat ilmeisesti Sweden Rockissa 2006... Jep, lahjakkaasti kuseekin. Eipä mies muutenkaan enää parhaassa vedossa ollut. Molemmat on varmistettu Sweden Rockiin niinkuin monet muut nousevat kyvyt. Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here! |
Iscariah 02.01.2006 16:08:34 | |
---|
Onko kukaan nähnyt tuota The Sting - Live At The Key Club L.A. -dvd:tä? Onko ostamisen arvoinen? muuten ihan katsottava mutta ei toimi kuin 1alueen soittimilla. ja chainsaw charlien lopettavat pirulaiset kesken. |