Aihe: Sibelius 3:n midien toisto-ongelma
1
Rokkinorsu
25.12.2005 14:06:35
Jebbistä, elikkäs sain tässä tämän ohjelman ja rupesin kirjoittamaan nuotteja. Mutta törmäsin yhteen ongelmaan: kun kirjoitan nuotit/yritän kuunnella niitä, ohjelma ei toista ääniä. Käsittääkseni tämän pitäisi toistaa ne jo kirjoitusvaiheessa, mutta minulla ei kuulu mitään ääntä. Olen rekistöröinyt ohjelman ja kaikki muu pelaa, mutta tuo harmittaa kyllä todella paljon, koska kuuntelemalla kuulisin kaikista kirjoituksistani virheet parhaiten. Tässä näyttäisi olevan kolme näitä midikanavia ja kolmas ei tunnu toimivan minun koneellani. Johtuisiko tämä siitä?
Basisti.
cubasisti
25.12.2005 16:57:57
Siinä mukana pitäisi tulla Kontakt Player Silver, joka osaa soittaa äänet pihalle. Onko se asennettu? Manuaali kannattaa lukea läpi.
Deadline tekee mestarin.
cubasisti
25.12.2005 21:00:00
Mulla on vain Sib4, joten en tiedä, mitä kolmosversiossa tarkkaan ottaen pitää tehdä, että saa äänet pihalle.

Jos kolmonen toimii samalla tavalla kuin nelonen, niin sun pitää ainakin laittaa
- Play / Playback and Input Devices -ikkunasta Kontakt Player -laitteelle Use-kenttään Yes ja kaikkiin muihin laitteisiin No.
- Kontakt Playeriin oikea Sound Set (en tiedä, mitä sulla on siellä listassa valittavana)
- mikseri-ikkunassa (Window-valikosta Mixer, tai paina M-kirjainta) oikea soundi kullekin instrumentille/kanavalle
- Kontakt Playerin soundit paikalleen painamalla mikseristä "Reset Sounds"
- Kontakt Player -ikkunassa (Window / Kontakt Player) AUDIO SETUP -napin takaa Output Device kohdalleen
Deadline tekee mestarin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)