Uusia malleja Zildjianilta ei-ihan-halvimpaan sarjaan. On muuten helkkarin nättejä. Onkohan kukaan vielä päässyt kokeilemaan missään? Lisäys: No ei varmaan ole kukaan vielä testannut kun jenkeissäkin tulevat kauppaan vasta ens kuun 8. päivä. Milloin lie tänne periferiaan saapunevat... "The problem with America is stupidity. I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?"
- Jonkun tyypin kommentti @ bash.org |
jussiohman 29.07.2003 11:15:15 | |
---|
Modern Drummerin takakannesta noita olen ihaillut. Pirun komeet ainakin. Mistäköhän noita sais, muistaakseni Thomannilla ei ollut muita kun joku splash. Keep the beat going. Make the world a funkier place. |
Blitz 29.07.2003 14:22:16 | |
---|
Modern Drummerin takakannesta noita olen ihaillut. Pirun komeet ainakin. Mistäköhän noita sais, muistaakseni Thomannilla ei ollut muita kun joku splash. Luultavasti noita tulee Thomannille vähän ajan päästä. En usko että saat tällä hetkellä muualta kuin USA:sta noita jos sieltäkään. En sitten tiedä koska ne Suomeen noita viitsivät ottaa. Rumpalilla on rytmi veressä. Basistilla veressä on lähinnä alkoholia. |
Bacchus 29.07.2003 20:32:22 | |
---|
Uusia malleja Zildjianilta ei-ihan-halvimpaan sarjaan. On muuten helkkarin nättejä. Onkohan kukaan vielä päässyt kokeilemaan missään? Lisäys: No ei varmaan ole kukaan vielä testannut kun jenkeissäkin tulevat kauppaan vasta ens kuun 8. päivä. Milloin lie tänne periferiaan saapunevat... On kyllä perkeleen hienoja... Kiva ois päästä paukuttelemaan, tosin jos sanoit että jenkkeihin ne tulee vasta 8. päivä, niin voi hetken kestää ennen kun tulevat Suomeen. Hmm... Vois vaikka pirautella huomenna tuonne levytukkuun.=) "Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative |
Blitz 29.07.2003 20:35:22 | |
---|
On kyllä perkeleen hienoja... Kiva ois päästä paukuttelemaan, tosin jos sanoit että jenkkeihin ne tulee vasta 8. päivä, niin voi hetken kestää ennen kun tulevat Suomeen. Hmm... Vois vaikka pirautella huomenna tuonne levytukkuun.=) Itseasiassa minä olen menossa huomenna kiertämään Hellsingin musakauppoja. Ainakin olisi tarkoitus käydä F-musiikissa, Levytukussa, Millbrookissa ja Musamaailmassa. Lähinnä kokeilemaan peltejä ja ostamaan uutta niveltä DW:n tuplikseen. Voisi tuolta kysellä noita uusia Zildjianejakin jos muistaa. :) No mutta menipäs taasen off-topiciksi. Rumpalilla on rytmi veressä. Basistilla veressä on lähinnä alkoholia. |
afro 02.08.2003 15:30:11 | |
---|
Vähän asiaan liittyen... Onko kukaan päässyt kokeilemaan paremmin K Custom Fast Crashejä? Itse vähän paukautin liikkeessä, mutta en paremmin tutustunut. Ei järin K Customaisia. Sivuni
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |