Rontt 28.09.2005 22:43:31 | |
---|
Burzum on suoraan sanottuna niin hirveetä paskaa, että tulee tippa linssiin. Sama koskee sirkkeli black metallia oli se sitten norjalaista, suomalaista tai mitä vaan. Euronymus on sanonu tähän asiaan aika hyvin että "Black Metal on kuin ooppera, sitä pitää opetella kuuntelemaan" mun mielestä tossa on jotain perääkin, ehkä. |
Super-Jari 28.09.2005 22:47:52 | |
---|
Euronymus on sanonu tähän asiaan aika hyvin että "Black Metal on kuin ooppera, sitä pitää opetella kuuntelemaan" mun mielestä tossa on jotain perääkin, ehkä. Samoin räppi ja suomi-iskelmä. Dont shoot, let them burn! |
Rontt 29.09.2005 11:26:25 | |
---|
Samoin räppi ja suomi-iskelmä. Iskelmät ymmärtää ku täyttää 40 ja räppiä ei sillonkaan. |
altered6 29.09.2005 11:44:30 | |
---|
Euronymus on sanonu tähän asiaan aika hyvin että "Black Metal on kuin ooppera, sitä pitää opetella kuuntelemaan" mun mielestä tossa on jotain perääkin, ehkä. Ei tuo ole mikään black metalliin sidottu juttu. Kaikkea musiikkia pitää opetella kuuntelemaan että oppii tajuamaan mistä siinä musiikissa on enemmän kyse kuin äkkiseltään tuntuu. Oikeastaan tuon voisi kääntää niin että ei ole olemassa paskaa musiikkia, vaan rajoittuneisuutesi estää kuulemasta eri musiikkityylien olemuksen. Sitten kun ei itse tajua mistä siinä musiikissa on kyse, lipsahtaa helposti suusta se että onpa paskaa musiikkia. Oikeastaan kyse ei ole siis huonosta musiikista vaan pikemminkin makusi ja pääsi rajoittuneisuudesta. Vapaa nainen? Kaipaat miesseuraa? Ota tervehenkiseen ja terveennäköiseen mieheen yhteyttä! |
Parzival 29.09.2005 12:32:25 | |
---|
Burzum on suoraan sanottuna niin hirveetä paskaa, että tulee tippa linssiin. Sama koskee sirkkeli black metallia oli se sitten norjalaista, suomalaista tai mitä vaan. ei tarvitse kuunnella kyseistä bändiä/genreä jos ei nappaa...turhaa provosointia. kakka rules! |
rc 29.09.2005 13:48:38 | |
---|
Oikeastaan kyse ei ole siis huonosta musiikista vaan pikemminkin makusi ja pääsi rajoittuneisuudesta. Äläs viitsi. Kyllä on olemassa todella huonoa musiikkia. "Älä sitten koske tuohon silitysrautaan." Tsshh! "ÄÄÄäääää!!!"
-85423321- |
altered6 29.09.2005 14:13:00 (muokattu 29.09.2005 14:16:12) | |
---|
Äläs viitsi. Kyllä on olemassa todella huonoa musiikkia. Noin puhuu juuri mies joka ei viiti myöntää että ei tajua asiaa että on olemassa monitasoista musiikkia. Kaiken ei ole tarkotus olla pateettista fanitusta. On olemassa myös musiikkia jonka tarkoitusperät on erillaiset kuin ne tyypilliset, esim raha. Musiikissa on kyse paljon mielikuvista, joten itse musiikki ei sinänsä ole se tärkein monelle ns "paskan" ystävälle, vaan mitä se edustaa jne. Sama juttu on myös metallissa tuon edustavuuden suhteen. Se että juuri sinä et tajua jonkun musiikkityliin ideaa, viestiä tai mitä se edustaa joillekin ihmisille, ei tarkoita muuta kuin että sinä pienessä päässäs et vain tajua sitä, eli olet tyhmä (ota provona tuo, en tarkota että olisit oikeasti tyhmä, ennemin yleisesti ymmärtämättömyyttä tuolla tarkotan). Jos ei tajua jotain musiikkia niin se on yleisesti kriteeri "paskalle" ilman että ajattelee asiaa että mistä se johtuu. Suosittelen ihmisille rikkomaan noita omia harhojaan ja käsityksiään siten että koettaa vaikkapa opetella kuuntelemaan ja perehtyy siihen asiaan syvällisemmin. Varsinkin jos olet itse soittaja, se varmasti avartaa kykyäsi tiedostaa musiikin tekemisestä enemmän. Jos ite en pidä jostain musiikista, niin en kuuntele sitä, mutta en myöskään sano sitä paskaks. Enneminkin ajattelen että olen vielä kyspymätön kun en tajua sitä mistä siinä on kyse ja jätän oven auki mahdollisuudelle joskus päästä käsiks siihen.Tossa on iso ero asenteessa kun mietit tarkemmin kun liität ton aikasemman sanomiseni. Vapaa nainen? Kaipaat miesseuraa? Ota tervehenkiseen ja terveennäköiseen mieheen yhteyttä! |
drummer88 29.09.2005 14:32:25 | |
---|
Soundtrackilla lukee tällaista... "Introduccion" From Suite Punta Del Este (12 Monkeys theme) Joo tämä se oli. Löytyikin imdb:stä kun etsi. The Art Of Shredding |
Super-Jari 29.09.2005 14:36:49 | |
---|
Iskelmät ymmärtää ku täyttää 40 ja räppiä ei sillonkaan. Jep. Lainaamasi teksti on siis ns. bullshit. Dont shoot, let them burn! |
Super-Jari 29.09.2005 14:37:37 | |
---|
altered6 puhuu asiaa. Ei ole paskaa musiikkia. On vain sitä mitä minä kuuntelen ja sitä mitä en kuuntele. Dont shoot, let them burn! |
Planetist 29.09.2005 17:04:39 | |
---|
Lahjotut Edustajat on järkyttävää ja pelottavaa musiikkia. |
rc 24.12.2005 15:55:21 | |
---|
Noin puhuu juuri mies joka ei viiti myöntää että ei tajua asiaa että on olemassa monitasoista musiikkia. Kaiken ei ole tarkotus olla pateettista fanitusta. On olemassa myös musiikkia jonka tarkoitusperät on erillaiset kuin ne tyypilliset, esim raha. Musiikissa on kyse paljon mielikuvista, joten itse musiikki ei sinänsä ole se tärkein monelle ns "paskan" ystävälle, vaan mitä se edustaa jne. Sama juttu on myös metallissa tuon edustavuuden suhteen. Se että juuri sinä et tajua jonkun musiikkityliin ideaa, viestiä tai mitä se edustaa joillekin ihmisille, ei tarkoita muuta kuin että sinä pienessä päässäs et vain tajua sitä, eli olet tyhmä (ota provona tuo, en tarkota että olisit oikeasti tyhmä, ennemin yleisesti ymmärtämättömyyttä tuolla tarkotan). Jos ei tajua jotain musiikkia niin se on yleisesti kriteeri "paskalle" ilman että ajattelee asiaa että mistä se johtuu. Suosittelen ihmisille rikkomaan noita omia harhojaan ja käsityksiään siten että koettaa vaikkapa opetella kuuntelemaan ja perehtyy siihen asiaan syvällisemmin. Varsinkin jos olet itse soittaja, se varmasti avartaa kykyäsi tiedostaa musiikin tekemisestä enemmän. Jos ite en pidä jostain musiikista, niin en kuuntele sitä, mutta en myöskään sano sitä paskaks. Enneminkin ajattelen että olen vielä kyspymätön kun en tajua sitä mistä siinä on kyse ja jätän oven auki mahdollisuudelle joskus päästä käsiks siihen.Tossa on iso ero asenteessa kun mietit tarkemmin kun liität ton aikasemman sanomiseni. Löysin tämmöisen vastauksen muutaman kuukauden takaa mun kommenttiin ja otti silmään niin pahasti että pitää nostaa esiin. Pitäisköhän tuota mun lausuntoa vähän tarkentaa. Olen meinaan ihan kaikessa samaa mieltä sun kanssa, mitä sanot - silti on olemassa oikeasti huonoa musiikkia. Musiikkia, joka on esim. soitettu väärin tai ei pärjää muulle samankaltaiselle musiikille. En sano mitään musiikkityyliä paskaksi, minulla ei ole siihen varaa. Mutta jos sanot ettei minulla ole oikeutta sanoa negatiivisia mielipiteitä mistään musiikista, voit mennä vittuilemaan saman tien kaikille levyarvostelijoille. Pakko on olla olemassa joitain määreitä sille mikä musiikki on onnistunutta. Esimerkiksi bändi, joka pyrkii johonkin tiettyyn äänimaailmaan tässä epäonnistuen - tai bändi jonka äänimaailma on yksi-yhteen kopio jostain toisesta bändistä, ei saa minulta arvostusta. Eikä kyse ole mistään "en ymmärrä musiikkityyliä" jutusta, vaan siitä että tämä bändi X ei pärjää vertailussa muihin samankaltaisiin bändeihin. Olet vaan tulkinnut minua tuon yhden kommentin pohjalta niin pahasti väärin, että potuttaa. "Älä sitten koske tuohon silitysrautaan." Tsshh! "ÄÄÄäääää!!!"
-85423321- |
carnation 24.12.2005 16:45:04 | |
---|
Jos haluaa ahdistua, niin sopii kokeilla Sunn 0))):a, vaikka Black One -levy. |
shovi 25.12.2005 09:55:38 | |
---|
Vastaan nyt otsikkoon enkä lähde keskustelemaan siitä onko olemassa paskaa musiikkia ;) Lyhyeen kysymykseen lyhyt vastaus: Strapping Young Ladin Alien on levy, josta todella kuuluu että Devin on asunut kellarissa eikä fiilikset oo mitenkään katossa ollut. Masentuneena pimeässä huoneessa yksin illalla tuo levy tekee niin järkyttävän olotilan että huhhuh. Jää Burzumit yms. lähinnä koomiset bläkkisbändit aika syrjään raskaudessa ja pelottavuudessa. Paha keisari syö kaikilta pään! |
simbabben 25.12.2005 10:20:06 (muokattu 25.12.2005 10:20:43) | |
---|
Marilyn Manson on aika pimee laulaja.. Ja yhtye x) No ei se pelota, mut se ukko ei oo iha täys järkine :D Hyvää Joulua Kaikille Muusikoille! |
Strapping Young Ladin Alien on levy, josta todella kuuluu että Devin on asunut kellarissa eikä fiilikset oo mitenkään katossa ollut. Masentuneena pimeässä huoneessa yksin illalla tuo levy tekee niin järkyttävän olotilan että huhhuh. Jää Burzumit yms. lähinnä koomiset bläkkisbändit aika syrjään raskaudessa ja pelottavuudessa. Oon ihan samaa mieltä. Tän vuoden ehdottomasti paras levy eikä tosiaan noi Norjanmustat pääse lähellekkään pelottavuudessa. Korvatunturin ukko toi Fantomasin Suspended Animationin ja sitä pitäisin näin yhden kuuntelun perusteella aika pelottavana. Nintendo -ja piirroselokuva-sämplejen pitäisi naurattaa, mutta mua rupes lähinnä pelottamaan. Sitten on vielä pakko mainita ehkä kaikkien aikojen pelottavin levy, Mike Pattonin sooloprojekteista paras, Mr. Bunglen Disco Volante "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell |
south_of_heaven 25.12.2005 22:12:44 | |
---|
on toi Cannibal Corpse niin pelottava kans, ku biisitki on vaa veitsellä raiskaamista. Hui kamala. (huomaa sarkasmi) ilmoitti South_of_Heaven |
Kaneli 25.12.2005 22:13:48 | |
---|
Ei semmoista ole. Mutta jos laittaa Mr. Bunglen Disco Volanten soimaan ja menee päiväunille, niin näkee psykedeelisiä painajaisia. Lähes joka kerta. Uskon. "Anything that is too stupid to be spoken is sung." -Voltaire (1694-1778) |
jalmarus 25.12.2005 22:33:15 | |
---|
Marilyn Manson on aika pimee laulaja.. Ja yhtye x) No ei se pelota, mut se ukko ei oo iha täys järkine :D eiköhä se oo iha täysjärkine markkinakoneiston orja. "There are lots of guitar players out there who play super fast and super well-but Theyre also super lame. Like Dream Theater"-A.Laiho |
Rumpali Rölli 26.12.2005 00:18:47 | |
---|
Poppi, räppi, hoppi, jazzi, bluessi ja punkki Oravat valtaa maailman. |