haloo 24.12.2005 15:00:49 | |
---|
Lakland JO4 BassIs |
Hullu basisti 24.12.2005 15:34:16 | |
---|
Presari, 2X15" kaappi ja efekteille laukku tms. Mutten tiiä pystynkö viel ens vuonna ostaan kaikkee. Saas nähä. "I have taken more out of alcohol than alcohol has taken out of me" Winston Churchill |
bize 24.12.2005 20:57:59 | |
---|
Meshissä. Tarkoituksena olisi investoida Lakland Skyline DJ4:een, EBS NEO 2x12":a ja Gallien & Kruger MB150:een. Superhifileiri! hitto ku riittäis rahat ees tohon viimeiseen.. tietty en tiiä oonko tavallaan mukana myös tässä ketjussa ku pitäis hankkii corolla jo olemassaolevien kamojen ja itsensä roudaamiseen ku edellinen kortteliohjus on jo elämänsä ehtoopuolella. ja hitto jos ei kahtakytä kiloo jaksa kantaa keikalle ni sama vetää linjaan. pitäkää krüügerinne! The T-500's incredible reserve of power can provide you smooth rich tone from a sweet whisper to a bone crushing 650-watt thunder! |
Johannes_t 24.12.2005 21:23:29 | |
---|
Niskiksellä on melkein samat suunnitelmat ku mulla. Paitsi että hommasin jo EBS NEO-212:n ja Lakland sais olla Skyline 55-02. |
pardy 24.12.2005 22:15:30 | |
---|
Niskiksellä on melkein samat suunnitelmat ku mulla. Paitsi että hommasin jo EBS NEO-212:n ja Lakland sais olla Skyline 55-02. Miten kaikki on nyt yhtäkkiä seonnu noihin Laklandeihin? Onhan ne hienoja, ei sillä... En tiä, paha sanoo varmaan mitää ku en oo testannu. |
bize 24.12.2005 22:20:31 | |
---|
Miten kaikki on nyt yhtäkkiä seonnu noihin Laklandeihin? Onhan ne hienoja, ei sillä... En tiä, paha sanoo varmaan mitää ku en oo testannu. Jotakuta kutitellu tuo Absquan 4-94? The T-500's incredible reserve of power can provide you smooth rich tone from a sweet whisper to a bone crushing 650-watt thunder! |
pardy 24.12.2005 22:23:22 | |
---|
Jotakuta kutitellu tuo Absquan 4-94? Ilmeisesti. Onhan sekin hieno ja kuulemani mukaan myös ihan h-vetin hyvä, mutta on ne mun mielestä ihan liian hinnakkaita. Tai no, ehkä se on mulla periaatekysymys ku oon testannu monta ihan überhyvää bassoa jopa alle 500e hintaluokassa. Tai jotain. Kuhan lämpikseni tässä jauhan paskaa. |
Niskamies 24.12.2005 22:54:28 | |
---|
Superhifileiri! hitto ku riittäis rahat ees tohon viimeiseen.. tietty en tiiä oonko tavallaan mukana myös tässä ketjussa ku pitäis hankkii corolla jo olemassaolevien kamojen ja itsensä roudaamiseen ku edellinen kortteliohjus on jo elämänsä ehtoopuolella. ja hitto jos ei kahtakytä kiloo jaksa kantaa keikalle ni sama vetää linjaan. pitäkää krüügerinne! Mä menin tollasen Krugerin parille keikalle lainaamaan (tyhmyyttäni), ja siinä sitten huomasi kuinka helvetin kätevä se on. Eihän tässä enää pärjää ilman, jostain on pakko siihen rahat repiä. |
Niskamies 24.12.2005 22:56:39 | |
---|
Tai no, ehkä se on mulla periaatekysymys ku oon testannu monta ihan überhyvää bassoa jopa alle 500e hintaluokassa. Tai jotain. Kuhan lämpikseni tässä jauhan paskaa. Mulla on hakusessa passiivi-jazzbasso nelikielisenä, ja jostain syystä Fender ei merkkinä lämmitä. Haluan Valkoisen jasson blokki-inlayllä ja mätsäävällä lavalla. Sitten vielä punanen tortoisepleksi. Se rajaa vaihtoehdot aika pitkälti DJ4:een. Ja ei sillä bassolla loppuelopuksi niin hirveästi ole väliä, kun sormista se saundi kuitenkin lähtee. Tuskinpa se paska on. |
Mä menin tollasen Krugerin parille keikalle lainaamaan (tyhmyyttäni), ja siinä sitten huomasi kuinka helvetin kätevä se on. Eihän tässä enää pärjää ilman, jostain on pakko siihen rahat repiä. Kuis siinä mööpelissä riittää tehot? Itellä ois haussa sellanen kevyt kaappi jossa riittäs möykkä metelibändinki reeneissä. Toi nykynen 1x12" alkaa pieremään liian nopeesti. Ehkä joku 2x12" ois sit just passeli. Pitää kattoo jos osais ite ruveta tekemään jotain pömpeliä... Vois heittää kaks NEO-töttöröä kii siihin. |
pardy 24.12.2005 22:59:41 | |
---|
Mulla on hakusessa passiivi-jazzbasso nelikielisenä, ja jostain syystä Fender ei merkkinä lämmitä. Haluan Valkoisen jasson blokki-inlayllä ja mätsäävällä lavalla. Sitten vielä punanen tortoisepleksi. Se rajaa vaihtoehdot aika pitkälti DJ4:een. Ja ei sillä bassolla loppuelopuksi niin hirveästi ole väliä, kun sormista se saundi kuitenkin lähtee. Tuskinpa se paska on. Nojoo mutta ku oon vaan ruvennu kelaamaan että tuolla Tsekinmaalla on niin saakelin halpoja noilla rakentelunikkareilla varsinki noi perusmallit. Reilusti alta tonnin ku saa käsintehdyn basson ni on siinä mun mielestä silloin jo kaikki kohdallaan hintaa myöten. |
Niskamies 24.12.2005 23:01:23 | |
---|
Kuis siinä mööpelissä riittää tehot? Mun käytössä riitti hemmetin hyvin. Treeneissä siinä n. klo 13:a, ja keikalla vähän alta klo 12:a. Sähkärin kanssa piti laittaa pad päälle kun Sadowsky veti ton muuten hirviälle särölle. Mun käytössä volat riitti siis voimakkaasti, mutta niillä kahdella keikalla mä vedin jazzia ja toisella kansanmusiikkia. |
Niskamies 24.12.2005 23:03:51 | |
---|
Nojoo mutta ku oon vaan ruvennu kelaamaan että tuolla Tsekinmaalla on niin saakelin halpoja noilla rakentelunikkareilla varsinki noi perusmallit. Reilusti alta tonnin ku saa käsintehdyn basson ni on siinä mun mielestä silloin jo kaikki kohdallaan hintaa myöten. Saakos sieltä myös ihan jassoa? Ainakaan Ales ei kopioita tee. Mutta eihän jassoon kuulu edes olla handmade superhifi-ihme. DJ4 on perushyvä basso hyvällä viimeistelyllä, rautaosilla, ja mikeillä, eikä sekään hirvittävän kallis ole. Muistaako kukaan paljon Toivata16 maksoi siitä? |
pardy 24.12.2005 23:05:32 | |
---|
Mun käytössä riitti hemmetin hyvin. Treeneissä siinä n. klo 13:a, ja keikalla vähän alta klo 12:a. Sähkärin kanssa piti laittaa pad päälle kun Sadowsky veti ton muuten hirviälle särölle. Mun käytössä volat riitti siis voimakkaasti, mutta niillä kahdella keikalla mä vedin jazzia ja toisella kansanmusiikkia. Noh, eli uskon vahvasti ettei riitä mörinämetallibändin kanssa. :) Kun tuo mun nykynen minisetti eli Backline ja 1x12" riitti kanssa huttukeikalla loistavasti jopa ilman linjaan vetoa mutta sitten taas särökitaran ryydittämissä jameissa pieri aika reippaastikin ja joutu melkeen luukuttamaan täysillä. |
Niskamies 24.12.2005 23:09:49 | |
---|
Noh, eli uskon vahvasti ettei riitä mörinämetallibändin kanssa. :) Kun tuo mun nykynen minisetti eli Backline ja 1x12" riitti kanssa huttukeikalla loistavasti jopa ilman linjaan vetoa mutta sitten taas särökitaran ryydittämissä jameissa pieri aika reippaastikin ja joutu melkeen luukuttamaan täysillä. Juu, en usko että tollaiseen menoon riittää. Sen takia mä jätänkin noi örinämetallit kokonaan soittamatta, ja keskityn tähän kevyeen musiikkiin. Menin kaksiin treeneihin bussilla, ja mulla oli mukana basso ja vahvistin. Tohon ei varmaankaan kykene millään muulla vahvarilla kuin GK:llä. Oli muuten hienoa kun pääsi julkisilla ja oli treeneissä hyvä saundi. |
pardy 24.12.2005 23:13:53 | |
---|
Saakos sieltä myös ihan jassoa? Ainakaan Ales ei kopioita tee. Mutta eihän jassoon kuulu edes olla handmade superhifi-ihme. DJ4 on perushyvä basso hyvällä viimeistelyllä, rautaosilla, ja mikeillä, eikä sekään hirvittävän kallis ole. Muistaako kukaan paljon Toivata16 maksoi siitä? No onhan noita muitakin kuin Ales. Esim: http://www.jurkovic-guitars.com/ Ja tosta Balzaryn kommentti asiaan: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … ?c=35&t=81739&o=20#p2186860 Eihän sen mikään hifi tarvi olla. Vaan just semmonen ku haluaa. Ja eikös se Jarkkiksen Lakland ole sitä Skyline-sarjaa? Eiks ne oo tehty jossain kaukomailla? |
Niskamies 24.12.2005 23:18:18 | |
---|
Ja eikös se Jarkkiksen Lakland ole sitä Skyline-sarjaa? Eiks ne oo tehty jossain kaukomailla? Joo, se on Skyline. Made in Korea. Mutta so fak. |
J.Hollström 25.12.2005 11:25:20 (muokattu 25.12.2005 11:25:34) | |
---|
Kaikki muut on hankintalistalla, paitsi Korealaiset ym. ritsat. Mielummin yksi hyvä, jolla viitsii soittaa, kuin sata paskaa jotka on vaan hommattu siksi että olis paljon erilaista roinaa nurkat täynnä. |
Johannes_t 25.12.2005 12:15:54 | |
---|
Kaikki muut on hankintalistalla, paitsi Korealaiset ym. ritsat.
Eikös nekin ole kitaroita tehny jo kolmekymmentä vuotta? Luulis että jotain ovat oppineet. G&L Tribute on hemmetin hyvä esimerkkin siitä laadusta mitä saavat Koreassa aikaan. Tosin Tributet ja Laklandin Skyline tehdään jenkkiosista ja tarkastetaan vielä uudella mantereella. Mutta silti. |
hemmo 25.12.2005 12:16:54 | |
---|
Mielummin yksi hyvä, jolla viitsii soittaa, kuin sata paskaa jotka on vaan hommattu siksi että olis paljon erilaista roinaa nurkat täynnä. Höh, mutta jos saa halavalla? 8-= "Oot hullu haalija" -hellasärö. |