JPQ 24.12.2005 11:05:46 | |
---|
Mitens kirjoittaisitte eli mihin järjestykseen (minä laittaisin "pää"melodian yllimmäksi) biisin 3 synalle,sähkökitaralle,sähköbassolle,rummuille. eli tarkemmin näin syn1,syn2,syn3,sähkökitara,sähköbasso,rummut. Entäs miten sinfonia orkesterinkokoon panolle plus mainituille muille kirjoittaisitte ? sinfonia orkesterin kokoonpanon kirjoitus järjestyshän minulla jossain muistais missä noh löytyy eräästä Samuel Adlerin kirjasta jonka ostanen joskus.. |
Aimo 24.12.2005 16:42:19 | |
---|
sinfonia orkesterin kokoonpanon kirjoitus järjestyshän Anteeksi. Selling coal!!! Lowest prizes!! Press 4678 to buy!!!!! |
Janus 24.12.2005 17:47:38 | |
---|
Mitens kirjoittaisitte eli mihin järjestykseen (minä laittaisin "pää"melodian yllimmäksi) biisin 3 synalle,sähkökitaralle,sähköbassolle,rummuille. eli tarkemmin näin syn1,syn2,syn3,sähkökitara,sähköbasso,rummut. Toi vaikuttaa aika loogiselta, ns. bändipartituurin kanssa toi kirjoitusjärjestys ei ole niin justiinsa, kunhan alimmaksi tulevat rummut. Monesti toiseksi alimmaksi sijoitetaan piano/kiipparit, ja kitara+basso sitten niiden yläpuolella hakasilla (bracket) yhdistettynä. Pääasiallinen soolo/melodiasoitin ylimmäksi. Entäs miten sinfonia orkesterinkokoon panolle plus mainituille muille kirjoittaisitte ? sinfonia orkesterin kokoonpanon kirjoitus järjestyshän minulla jossain muistais missä noh löytyy eräästä Samuel Adlerin kirjasta jonka ostanen joskus.. Sibelius 3 tarjoaa defaulttina seuraavanlaista järjestystä (ylhäältä alas): - klasarisoittimet partituurijärjestyksen mukaisesti timpaneihin (=patarummut) saakka - rummut - perkussiot - harppu - kitara - basso - kosketinsoittimet / piano - jousisto |
Tarkempaa orkka järjestystä hain ja lienee mulla jossain. |
JPQ 24.12.2005 20:19:50 | |
---|
Anteeksi. Mitä tarkoitat? eli etkö ymmärtänyt... |
Janus 25.12.2005 00:34:55 | |
---|
|
Cujo 25.12.2005 01:07:29 | |
---|
Mitä tarkoitat? eli etkö ymmärtänyt... Katsos kun siinä oli siulla melkoisen räikeä yhdys sana virhe :) "Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in." AKKK #15 Romantikkoitkijät #40 |
olazabal 28.12.2005 16:15:22 | |
---|
Katsos kun siinä oli siulla melkoisen räikeä yhdys sana virhe :) Miten niin oli? Kyllä "kokoonpano" kirjoitetaan juuri noin, yhteen. |
komero 28.12.2005 18:22:43 | |
---|
Miten niin oli? Kyllä "kokoonpano" kirjoitetaan juuri noin, yhteen. Hehe, sinfonia orkesterin kokoonpanon kirjoitus järjestyshän. sinfoniaorkesteri, kokoonpano, kirjoitusjärjestys - Klaus Komero - |
Cujo 28.12.2005 21:28:27 | |
---|
Miten niin oli? Kyllä "kokoonpano" kirjoitetaan juuri noin, yhteen. Mites sitten tämä kohta :) sinfonia orkesterinkokoon panolle Anteeksi. "Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in." AKKK #15 Romantikkoitkijät #40 |