Aihe: Alle sadan euron säröpedaalien aatelisto
1 2
Jetking
21.12.2005 20:47:38
Eli on ensimmäinen säröpedaali haussa ja olen mettinyt itse esimerkiksi bossin metal zone mt-2, ibanezin sm7 smashbox ym. Eli siis joku metallica tyylinen särö olisi paras ja jos on niin sellainen jolla pystyy myös soittamaan muita musiikkityylejä. Eli olisin kiitollinen asiasta tietäville neuvonantajille.
32788
21.12.2005 21:03:08
Mikäs on vahvari? Jos on joku trankku, niin joku mallintava/emuloiva särö voisi olla parempi.
Ehei, Tiluman ei suinkaan tarkoita tiluttavaa miestä, vaan on lyhenne sanoista Tappelunhaluinen Iltatorimyyjä Lattajalkainen Uudistaja ja Monumentaalisen Aneeminen Nikotinisti
dmntn
21.12.2005 21:06:31

MT-2 pelittää mainiosti ainaki mun trankun kanssa. Suosittelen!
Minä täällä moi!
LarryHat
21.12.2005 21:29:07
Itse omistan tuon Ibanezin Smashboxin ja hyvinhän se on toiminut. Veivaan juuri Metallicaa, Iron Maidenia ja Panteraa. Kyllä on todellakin hinta/laatu suhde kohillaan.
tommiot
21.12.2005 21:46:53
Itse omistan tuon Ibanezin Smashboxin ja hyvinhän se on toiminut. Veivaan juuri Metallicaa, Iron Maidenia ja Panteraa. Kyllä on todellakin hinta/laatu suhde kohillaan.

Komppaan. Onhan se vähän surina, mutta kunnon putkinuppi ja kaappi onkin vähän eri hintaluokassa.
Carpenter
21.12.2005 22:46:47
Mikäs vahvistin sulla on? Minun mielestäni kannattaa ehkä kuitenkin sijoittaa uuteen vahvistimeen, jos vanha on huono, koska ei siitä pedaaleilla hyvää saundia saa.
Sovittele puheesi kukkarosi mukaan.
Jetking
22.12.2005 12:32:07
ostin kaverilta rolandin dac-15xd 100e. se on 35 vattinen neljäkaiuttinen vanhahko vahvistin.
Sir Härö
22.12.2005 12:55:19
Eli on ensimmäinen säröpedaali haussa ja olen mettinyt itse esimerkiksi bossin metal zone mt-2, ibanezin sm7 smashbox ym. Eli siis joku metallica tyylinen särö olisi paras ja jos on niin sellainen jolla pystyy myös soittamaan muita musiikkityylejä. Eli olisin kiitollinen asiasta tietäville neuvonantajille.

Osta multa Bossin metal zone. Hinta 800€. Saat kaupan päälle Jacksonin kitaran ja laukun.
Tää on dadaa parhaimmillaan. Pillun maku, tahtooko panna, viina.
Lord of the strings
22.12.2005 21:58:06
Digitech Metal Master.
Vikana vain että särön määrää ei voi säätää. Muuten helvetin kovat murinat lähtee.
Proge ei ole musiikkityyli. Proge on elämäntapa.
Johnny99
23.12.2005 22:40:28
Behkun pedaaleita saat monta tuolla hinnalla ja luulisi lähtevän monenlaista säröä niistä, mutta paremmin en osaa mitään eritellä.
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä. Pauline 8v.
oiva tumpeloinen
23.12.2005 23:32:14
Tämä nyt saattaa kuulostaa vähän ufolta noihin muihin vaihtoehtoihin verratessa, mutta kokeile Visual Soundin Jekyll&Hyde.

Molemmat kanavat samaan aikaan ympättynä antaa aika kovan särön, joka toimii hyvin Metallicaan. Lisäksi sulle jää molemmat puolet erikseen käytettäviksi, jos joskus tarvitsee vähän erilaista.

Uutena liian kallis, mutta käytettynä pitäisi saada satasella helpostikin.
Jag
24.12.2005 02:14:07

Behringerin GDi21 on semmonen missä on tosiaan hinta-laatusuhde kohallaan. Hinta t-kaupassa 38€

ja ääniklippejä täältä:

http://www.behringer.com/GDI21/index.cfm?lang=ENG

klikkaa siitä kuvan alta mis lukee et ">>>more"
"Tämä vastaus on annettu antamienne tietojen perusteella tiedoksenne. Sen tarkoitus on olla tarkka ja täydellinen, mutta se ei sisällä lupausta tai vakuutusta tarkkuudesta eikä täydellisyydestä eikä sitovaa velvoitetta."-Nokia help line (Mikaelo)
32788
24.12.2005 14:12:43 (muokattu 24.12.2005 14:13:41)
Behringerin GDi21 on semmonen missä on tosiaan hinta-laatusuhde kohallaan. Hinta t-kaupassa 38€

ja ääniklippejä täältä:

http://www.behringer.com/GDI21/index.cfm?lang=ENG

klikkaa siitä kuvan alta mis lukee et ">>>more"

Ei ole kyllä varsinaisesti säröpedaali, vaan DI-boksi joka toimii paremmin suoraan linjaan (mikseriin tai tietokoneeseen) soitettuna..

Kannattaa hommata kolvi ja tinaa ja opetella käyttämään niitä, saat hyviä ja laadukkaita pedaaleja hyvin edullisesti, netistä löytyy ohjeita...
Ehei, Tiluman ei suinkaan tarkoita tiluttavaa miestä, vaan on lyhenne sanoista Tappelunhaluinen Iltatorimyyjä Lattajalkainen Uudistaja ja Monumentaalisen Aneeminen Nikotinisti
Jag
25.12.2005 01:58:12

Ei ole kyllä varsinaisesti säröpedaali, vaan DI-boksi joka toimii paremmin suoraan linjaan (mikseriin tai tietokoneeseen) soitettuna..

Tuon behringerin kaappimallinnos on kyllä senverran köyhä ettei se suoraan linjaan toimi kunnolla. Paremmalta se vahvistimen läpi kuulostaa.

taas kuten näkee niin nämä ovat mielipide kysymyksiä.

Mielestäni Loopissa saa parhaat sondit ;-)
"Tämä vastaus on annettu antamienne tietojen perusteella tiedoksenne. Sen tarkoitus on olla tarkka ja täydellinen, mutta se ei sisällä lupausta tai vakuutusta tarkkuudesta eikä täydellisyydestä eikä sitovaa velvoitetta."-Nokia help line (Mikaelo)
Jetking
26.12.2005 21:22:22
kun ajankuluksi kattelin netistä noita särkijöitä ni eteeni pelmahti juuri toi jekyll&hyde ja se on kyllä kiinnostavan näköne ja niieespäin. kattelin siit myös jotain kokeilleitten kritiikkiä ja olikohan keskiarvo arvosana joku 9,1, että jos ton sais halvalla ni ois kyl varmaa iha perkeleen hyvä vekotin. ja kiitos vaa vinkeistä.
StoRBa
27.12.2005 02:16:37

Itteltäni löytyy Ibanezin Smash Box ja Bossin DS-2 molemmat on oikein mallikkaita vehketiä. DS-2 varsinkin kaikessa monipuolisuudessaan oikein mainio.
Hassel
27.12.2005 12:43:52
Metal Zone on ihan ok. Btw, mulla ois myynnissä halvalla sellanen.
Räbbänä
27.12.2005 13:18:59
Metal Zone on ihan ok. Btw, mulla ois myynnissä halvalla sellanen.

Paljon maksaa?
Muistakaa lapset! Festareilla kannattaa varoa 1) Satu-setiä 2) Namu-setiä 3) Sentencediä. Jälkimmäinen aiheuttaa vakavan hevimusiikin riippuvuuden. Nuo kaksi ensimmäistä voi siis unohtaa.
Hassel
29.12.2005 15:47:35 (muokattu 29.12.2005 15:49:27)
Paljon maksaa?

Thomannilla on 99e joten kelpaisko vaik 40-50e ilman patteria jos maksat postikulut?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)