Alexi_69 23.12.2005 17:38:44 | |
---|
Aika hankalaa on , ellei jopa mahdotonta. Hankit vaan asiallisen avattaren tohon esim : http://www.espguitars.co.jp/artist/alexi_laiho/pu.jpg niin kaikki on iha ok :) , ei sillä nimellä niin loppupeleissä mitään väliä.. sorge. oftpik. Nyt on uusi Avatar! :D SAIN MUUTE TÄNÄÄ UUEN KITARAN!!! :D |
NeonKnight 23.12.2005 19:43:32 | |
---|
:D SAIN MUUTE TÄNÄÄ UUEN KITARAN!!! :D Hienoa, ajattelin tänään polttaa vanhan kitarani. |
32788 23.12.2005 19:46:37 | |
---|
Nyt on uusi Avatar! :D SAIN MUUTE TÄNÄÄ UUEN KITARAN!!! :D Et sitten jaksanut odottaa huomiseen? Ehei, Tiluman ei suinkaan tarkoita tiluttavaa miestä, vaan on lyhenne sanoista Tappelunhaluinen Iltatorimyyjä Lattajalkainen Uudistaja ja Monumentaalisen Aneeminen Nikotinisti |
StoRBa 23.12.2005 20:32:14 | |
---|
TÄTÄ MINÄ JUST HAIN! Että miksi juuri pitää täpätä 17 välistä? Ps. Kiitos Lickistä! Ole hyvä! Pitää tapata 17 välistä koska se on Em-pentatoniseen kuuluva nuotti. Aivan yhtähyvin voi tapata toisesta skaalaan kuuluvasta kohdasta. Pentatoninen on hyvä skaala alottaa kun melkeimpä kaikki kuullostaa hyvältä. |
Ketjun aloittaja voisi ehkä osallistua tuohon alempana olevaan Metallica/Bodom soittokilpailuun. Edustaa juuri kyseistä lajityyppiä. Eikä tämä millään pahalla :P NANANANAANANANANNANNAA NANANANAANANANANANNANNAAA |
Alexi_69 24.12.2005 14:44:20 | |
---|
Ketjun aloittaja voisi ehkä osallistua tuohon alempana olevaan Metallica/Bodom soittokilpailuun. Edustaa juuri kyseistä lajityyppiä. Eikä tämä millään pahalla :P Juu, kyllä olen haaveillut siihen osallistumisesta, mut ei ole kaikkia tarpeellisia tarvikkeita äänittämiseen! :'( Mistä saan semmoisen plugin millä saan kitarajohdon liitettyä tietokoneeseen? Minkälainen se on/Paljon maksaa? Neuvokaa vähäsen minua n00b:a Epiphone: Les Paul,
Yamaha: ERG - 121 |
Hank Marvin_ 24.12.2005 14:50:34 | |
---|
Tapping... Voi voi!!! |
Jucciz 24.12.2005 15:41:05 | |
---|
Juu, kyllä olen haaveillut siihen osallistumisesta, mut ei ole kaikkia tarpeellisia tarvikkeita äänittämiseen! :'( Mistä saan semmoisen plugin millä saan kitarajohdon liitettyä tietokoneeseen? Minkälainen se on/Paljon maksaa? Neuvokaa vähäsen minua n00b:a Tässä, n00b, hyvää joulua. http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=33&t=84416 |
32788 24.12.2005 15:41:25 (muokattu 24.12.2005 15:42:06) | |
---|
Juu, kyllä olen haaveillut siihen osallistumisesta, mut ei ole kaikkia tarpeellisia tarvikkeita äänittämiseen! :'( Mistä saan semmoisen plugin millä saan kitarajohdon liitettyä tietokoneeseen? Minkälainen se on/Paljon maksaa? Neuvokaa vähäsen minua n00b:a Ihan mistä vain lähimmästä Anttilasta/Citymarketista/Prismasta/ihan mistä vain, se on sellainen adapteri, jossa on naaras-6,3mm jakki ja uros 3,5mm jakki. Maksaa pari euroa. Kuva: http://www.tarvikekauppa.com/images/ad-2.jpg EDIT: Olen hidas. Ehei, Tiluman ei suinkaan tarkoita tiluttavaa miestä, vaan on lyhenne sanoista Tappelunhaluinen Iltatorimyyjä Lattajalkainen Uudistaja ja Monumentaalisen Aneeminen Nikotinisti |
Alexi_69 24.12.2005 15:57:11 | |
---|
Kiitän Jucciz ja Tiluman! Taidankin joku päivä käydä ostamassa nuo ja äänitellä, mitä ohjelmaa suosittelisitte? Epiphone: Les Paul,
Yamaha: ERG - 121 |
Wahi 24.12.2005 17:04:20 | |
---|
"Just take a deep breath and blast" -Jimmy Page |
Jake.e 25.12.2005 11:54:48 | |
---|
En ite paljoa täppäile ja jos sitä teen niin suoritan kahen käden täppäilyä. Toivottavasti kaikki älyää mitä se on.(esim Satrianin biiseissä midnight,forgotten part1,day at the beach) nuo o mukavaa soiteltavaa. |
StoRBa 25.12.2005 17:05:00 | |
---|
En ite paljoa täppäile ja jos sitä teen niin suoritan kahen käden täppäilyä. Toivottavasti kaikki älyää mitä se on.(esim Satrianin biiseissä midnight,forgotten part1,day at the beach) nuo o mukavaa soiteltavaa. Jep. Vain Building the Chruchissa onkin astetta vaikeampi kahden käden tappinki. |