Aihe: Rumpumatot
1 2 3
ÄM
19.12.2005 22:32:24

En kyllä keikalle roudaisi Lindströmmiä, tuppaavat olemaan aika raskaita mattoja.

Niitä on eri kokoisia, ettei jopa paksuisia, kun oon joskus nähny yllättävänkin kevyitä.

No on mulla kyllä ihan omakin matto. Se on jotain semmosta huovan oloista tiheää matskua, aika ohut ja kumipallukoita pohjassa. Ei paina juuri yhtään mitään ja pitää rummut tiukasti paikallaan. Se oli kyllä loisto löytö, kun jostain sattui "vahingossa" jäämään kamojen mukaan.
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
Paas
20.12.2005 08:52:16
Viime talvena tuli ostettua rumpumaton virkaa toimittamaan mattoliikkeestä hommattu muistaakseni 2*3 metrin(mitoitettu silloisen tuplasetin mittojen mukaan) pala juuri sellaista "eteismattoa". Makso jotain 70€ mutta hyvää tavaraa. Ei liu ja pysyy paikallaan. Nyt soittotauon aikana vaan matto siirtyi muuhun hyötykäyttöön ja sitä on vähän leikelty. Prkl! Tarttee vielä hommata sellanen samanlainen matto.
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
eino mutku
20.12.2005 09:33:10
Bauhausista hain terassimattoa, jossa on semmonen kumipompulapohja. Kevyttä, mutta ihan tukevan tuntuista. Mittakin oli parempi kuin se peruseteismatolla, tämä on 133 cm leveää. Väri ihan perusharmaa, mustan oisin ottanut, mutta ei ollut. Hinta 12,90€/m.
kalamies#23 >-)))>
Mikael
20.12.2005 09:51:57

Lindström on käytännöllinen ja mukava roudata, mut kyllä välillä kun pääsee kunnon vanhalle kashmir-matolle niin tunnelmat on kohdillaan.
Ma ei tiedata. Ma oon Pahk.
Rumba-Ali
20.12.2005 10:04:29

Mulla on joku tavallinen, suht ohut olohuoneen matto. Pitääpä muuten rueta metsästämään noita Lindströmejä. Vielä kun sais sen pesu/vaihtokuvion toimimaan, niinku normaalisti...;-)
Se on juustoleipää, prkl! Eriparikivesmies #1 0)=o
Stereophile
20.12.2005 10:33:01 (muokattu 20.12.2005 10:33:46)

Lindström on käytännöllinen ja mukava roudata.

Olen tainnu minäkin soittaa pari keikkaa Lindström rumpujen alla, eikä todellakaan mitään moitteita. Ehkä mattojen parhaimmistoa. Yleensä on vaan joku vanha matto, mallia "olohuone"...
Paskaa!
Jakes
20.12.2005 13:43:53
Miulla on tommonen Nalle Puhi matto minkä omasta kuvasta voikin pongata. Kumupohja niin hyvin pysyy kyllä vehkeet päällä.
moderndrummer88
20.12.2005 13:58:52
Miulla on tommonen Nalle Puhi matto minkä omasta kuvasta voikin pongata. Kumupohja niin hyvin pysyy kyllä vehkeet päällä.

ha!? mitä?! hä?! missä?! missä kumu?!?! :) tainnu pikkukirjoitusvirhe sattua
Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!!
Deino
20.12.2005 16:16:40

ha!? mitä?! hä?! missä?! missä kumu?!?!

Nalle Puh soittaa Kumuilla, etkö hyvä mies tiennyt?!
Perkele!
-samuli-
23.12.2005 16:55:27
lähimmästä etolasta vaan kumimatto kehiin, halpa ja toimiva.
Ze Kink
23.12.2005 17:28:20
Mulla on joku kasvimaalla joidenkin kukkien suojana ollut ihmematto. Rummut liikkuu sen päällä miten sattuu koska se venyy, pitäisi ostaa parempi matto. Ärsyttävää kun haitsu menee koko ajan kauemmas.
WANG #3: Carefully unscrew or disengage wang bar from guitar and put in case. Sometimes the best way to wang is not to wang at all. -Joe Satriani
Velli
23.12.2005 17:50:29
Mulla on joskus ollut Lindströmi setin allakin, mutta setin takana se on aina.

HOHOHOHOOO!
Bacchus
23.12.2005 17:55:06 (muokattu 23.12.2005 17:56:39)
Lindström on käytännöllinen ja mukava roudata, mut kyllä välillä kun pääsee kunnon vanhalle kashmir-matolle niin tunnelmat on kohdillaan.

Lindströmiltä löytyy tosiaan vaikka mitä kokoja (ja näköjäkin). Isoimmat painaa aika helvetisti, mutta sellaiselle kokoluokalle ei rumpukäytössä mitään tarvetta tietenkään ole. Ne saa aika kätevästi pakettiin, jos vetää samalla tekniikalla kuin Lindströmin pesulan linjastolla. Oon joskus muutaman päivän siellä ollut, enkä mene ikinä takaisin. Paskin duuni mitä koskaan oon tehnyt, ihan varoituksena niille joille duunia esim. varamiespalvelun kautta tarjotaan. Liukuhihna-hommat sopii työteliäille zombeille. Ei siellä muusikko pärjää, ja hyvä niin.

Mulla on joskus ollut Lindströmi setin allakin, mutta setin takana se on aina.

Oli niin huono vitsi (eli hyvä puujalka) , että on pakko antaa blussa.;)
Rakastinko/sinua toveri/rakkauteni halkesi!
Roberto
23.12.2005 20:46:05

Lindström on ennenkaikkea überhelppo pestä rokun oksusta, painepesuria vaan notta pärisee.
hollmi-5
23.12.2005 21:06:04
Remulla oli aikoinaan keikoilla hieno itämaistyyppinen matto. Ja peilit setin takana. Oli hienoa katsella Remua ja mattoa peileistä.
http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm
VRock
23.12.2005 22:04:24
Mulla on sellainen värikäs, vanha ja hemmetin paksu (samalla painava) karvamatto. Toimii helvatan hyvin... Suht. iso kans
"And you can have my deodorant..!"
A.R.P.
23.12.2005 22:39:55
Rumpujen alla on ohutta kokolattiamattoa jostain messuilta. Toimii loistavasti. Lopputreeniksen lattialla onkin sitten karvamattoa.
dictatorsh*t
23.12.2005 22:54:36
Remulla oli aikoinaan keikoilla hieno itämaistyyppinen matto. Ja peilit setin takana. Oli hienoa katsella Remua ja mattoa peileistä.

Tuollainen itämaistyylinen matto olisi kyllä hieno. Täytyy joskus hankkia.
Animosity
23.12.2005 23:02:26

Mulla on kesätyöpaikastani kotoisin olevaa parvekemattoa hirmunen rulla.
Maksaa normaaleista liikkeistä ostettuna aivan V***sti, mutta laatu ratkaisee...
Köyhän ei kannata ostaa mitään halpaa...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)