Aihe: Väsen Kaustisella
1
Hubert
24.07.2003 10:04:42
Tulipa oltua Kaustisella alkuviikko, ja täytyy sanoa kyllä veti taas Ruotsin pojat maton alta meikäläiseltä. älyttömän hyvä bändi. Ainakin näin livenä, levyltä en oo ikinä kuullut. Kitara viulu avainviulu (siis ruotsalasiten nyckelharpa) ja flamenco-box, ja armottoman taitava bändi, nimenomaan se yhteissoitto oli kyllä häkellyttävää. Pakko tsekata niitä levyjä, niitäkin on kuulemma jo seitsemän.
myykää edes yksi keikka
Kitarasankari
25.07.2003 00:11:16
jep. itse olin tiistaina tsekkaamassa väseniä ja oli muuten parhaita keikkoja mitä olen ikinä nähnyt. itsekin olin muutamalla kokoonpanolla soittelemassa siellä päin. Ja pitäähän sitä vähän kehuskella että tuli istuttua kaljateltassa samassa pöydässä väsenin poikien kanssa, mukavia heppuja.
Hyvää kesää ja kaikille pesää...
Wiitala
28.07.2003 21:51:17
Niin semmoista vielä, että tämä Fredrik Gille oli kyllä melkoinen tuuraaja. Kerrassaan loistavaa... Ferrari ei kuulemma tee ulkomaankeikkoja WTC:n jälkeen. Ja kai se perhekin alkaa jo pitämään jalat kotimaan kamaralla...
Humaltuminen ilman viinaa on teeskentelyä.
absqua
30.07.2003 13:56:45
Väsen on aivan käsittämättömän kova! Tämän kesän Kaustisille ei tullut ennätettyä, mutta Väsenin olen ehtinyt kokemaan useampaankin otteeseen männävuosina. Tosin pakko on myös todeta että ne aivan kaikkein parhaat Väsen-keikat tapahtuivat aikana ennen perkussio-soittajan mukaan tuloa. Triona bändi toimi mielestäni parhaiten, ja erityisesti Roger Tallrothin täydellisyyttä hipova kitaratyöskentely pääsi tällöin oikeuksiinsa, kun häntä ei ollut perkussioiden taholta sidottu tiettyihin rytmeihin/sovitusratkaisuihin, vaan herra sai vapaasti improvisoida ja myrkyttää minkä kerkesi. Ja perkeles mitä myrkytystä se olikin: loistavan komppauksen ja melodiasoiton ohella sinne polskien yms. sekaan livahti lähes kaikkea mahdollista "smoke on the water":ista alkaen, vankalla tyylitajulla totta kai.
Nykyisellään tuntuu välillä että Roger toimii (karkeasti yleistäen) lähinää pelkän basistin roolissa.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)