Olen mainonnan uhri. Menin ja tilasin minäkin. Kohta tulee sitten mun vanhempia keppejä tonne torille myytäväksi. Korvasta vasta makian mönjän saa! |
shovi 23.12.2005 14:52:45 | |
---|
Olisko tuosta Ibanez AWD82T TRDstä kokemuksia? Houkuttaisi kovasti, thomannilta tosin tilaisin mielummin kun ei oo kun parikymppiä hinnaneroa. Non omnes, qui citharam habent, citharoedi sunt. "Eivät kaikki joilla on kitara, ole kitaristeja". |
Feggy 12.01.2006 15:24:06 | |
---|
"Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin."
- Vaaralliset lelut: Kaunis laulu |
fridgebuzz 13.01.2006 01:52:33 (muokattu 13.01.2006 02:02:17) | |
---|
No piru, tulihan tuo sitten tilattua. Onpa halpa! Miettinyt tässä jotain Danelectroa tai muuta 300€ kitaraa, tämä tuli kuin tilauksesta! Plussaa antaisin Feggylle, jos antaisin yleensä plussia. EDIT: Mietin että viitsinkö edes editoida, huomasin kymmenen minuuttia kitaran tilaamisen jälkeen alkuperäisen tarjousviestin olevan jo kuukauden vanha. No, ilmeisesti noita on vielä kun tuli tilausnumerot ja kaikki.. Kitaran osto röytämällä internetistä keskellä yötä... POISTETAAN: SÄRÖÄ!: Ibanez Modern Fusion, vaihto muihin pedaaleihin (tarjoa mitä tahansa), TARVITSEN BIGSBYN KAMMEN! |
Feggy 13.01.2006 09:28:56 | |
---|
No piru, tulihan tuo sitten tilattua. Onpa halpa! Miettinyt tässä jotain Danelectroa tai muuta 300€ kitaraa, tämä tuli kuin tilauksesta! Plussaa antaisin Feggylle, jos antaisin yleensä plussia. EDIT: Mietin että viitsinkö edes editoida, huomasin kymmenen minuuttia kitaran tilaamisen jälkeen alkuperäisen tarjousviestin olevan jo kuukauden vanha. No, ilmeisesti noita on vielä kun tuli tilausnumerot ja kaikki.. Kitaran osto röytämällä internetistä keskellä yötä... Kumman tilasit? Sen Bigsby-version vai tän uudemman oranssin? Se eka oli tosiaan kuukauden vanha viesti, mutta tää viimeisin, joka koski sitä f-aukkoista oranssia 199e-kitaraa on eiliseltä. "Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin."
fridgebuzz 13.01.2006 12:05:11 | |
---|
Kumman tilasit? Sen Bigsby-version vai tän uudemman oranssin? Se eka oli tosiaan kuukauden vanha viesti, mutta tää viimeisin, joka koski sitä f-aukkoista oranssia 199e-kitaraa on eiliseltä. Sen Bigsbyllisen. Tänään just maksoin. POISTETAAN: SÄRÖÄ!: Ibanez Modern Fusion, vaihto muihin pedaaleihin (tarjoa mitä tahansa), TARVITSEN BIGSBYN KAMMEN! |
Feggy 13.01.2006 12:45:06 | |
---|
Sen Bigsbyllisen. Tänään just maksoin. Ja sait samaan hintaan? Hyvä, pahoittelen, olisi pitänyt ennakoida tilanne ja pistää uusi topic pystyyn. "Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin."
Tietysti Pauligin 13.01.2006 13:00:48 | |
---|
Ihan edukas juu. Kyllä kelpaisi mutta tällä hetkellä ei irtoa tuotakaan summaa. Muita menoja, no musiikkikamoja kummiskin. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
costanza 13.01.2006 15:59:39 | |
---|
Miten toi ennakkomaksusysteemi toimii? Tilasin äsken kitaran ennakkomaksulla ja sain tilauksen vahvistuksen s-postiin, mutten mitään tietoa maksuista. Tuleeko sieltä myöhemmin tilinumerot ja viitteet? |
fridgebuzz 13.01.2006 16:07:37 | |
---|
Miten toi ennakkomaksusysteemi toimii? Tilasin äsken kitaran ennakkomaksulla ja sain tilauksen vahvistuksen s-postiin, mutten mitään tietoa maksuista. Tuleeko sieltä myöhemmin tilinumerot ja viitteet? Joo. Mulla tuli nyt aamulla, kun laitoin kitaran yöllä tilaukseen. POISTETAAN: SÄRÖÄ!: Ibanez Modern Fusion, vaihto muihin pedaaleihin (tarjoa mitä tahansa), TARVITSEN BIGSBYN KAMMEN! |
Feggy 13.01.2006 16:21:39 | |
---|
Juma! Mä voisin ruveta vähitellen kinuamaan yhtä Artcorea itsellenikin menestyksekkäästä mainonnasta! "Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin."
Mustikkamuffinssi 13.01.2006 16:27:00 | |
---|
Juma! Mä voisin ruveta vähitellen kinuamaan yhtä Artcorea itsellenikin menestyksekkäästä mainonnasta! Oli kyllä hyvä, että tämän topicin aikoinaan aloitit, kun en ikinä olisi kyllä muuten tuota tarjousta huomannut, eikä olisi nyt artcorea. Että kiitoksia vaan. Tästähän voitaisiin tehdä semmoinen "Päivän tarjous"-topic, vastapainoksi noille päättömille hintapyynnöille. Don't forget, kids... The faster you download, the bigger your penis is. |
Feggy 13.01.2006 16:33:48 | |
---|
Oli kyllä hyvä, että tämän topicin aikoinaan aloitit, kun en ikinä olisi kyllä muuten tuota tarjousta huomannut, eikä olisi nyt artcorea. Että kiitoksia vaan. Tästähän voitaisiin tehdä semmoinen "Päivän tarjous"-topic, vastapainoksi noille päättömille hintapyynnöille. Jees. Mä en kyllä sinänsä jaksa etsiä tarjouksia itse, mutta kun kerran tuolta kitaran ostin, niin laittavat sähköpostilla tarjouskirjeen noin kerran kuussa. Eli kantsii tilata, jos on guitar 24:n vehkeistä kiinnostunut. Laitoin Artcoresta topicin lähinnä siksi, että täällä koko ajan kysellään halpojen kitaroiden perään...onhan tuolla tarjouksia monen hintaluokan kitarasta. "Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin."
spp 17.01.2006 07:48:58 | |
---|
Tilasin Artcoren tuolta 29.12. Nyt on 17.1. eikä ole keppiä näkynyt. Mikä eteen? Korvasta vasta makian mönjän saa! |
fridgebuzz 06.02.2006 12:46:38 | |
---|
Nyt tuli Artcore perille, eli viime perjantaina. UPS:n tyypit olivat vieneet sen paikalliseen postiin, josta melkein miehen korkuisen paketin vedin pulkalla kotiin. Vahvistimen kautta en ole päässyt vielä soittelemaan, mutta _todella_ laadukkaalta peliltä vaikuttaa! Jostain oli tullut kolme noin 2mm X 2mm jälkeä bodyn taakse, oli siis lähtenyt lakkaus pois. Eipä haittaa. Komea peli, loistava tatsi säädettynä valmiiksi (taisi olla ysisarjan kielet, voisi vaihtaa astetta paria paksummaksi.) Mulla on tarkoitus tuohon vaihta TV Jones Filtertron -mikki tallaan. POISTETAAN: SÄRÖÄ!: Ibanez Soundtankit: Modern Fusion ja 60's Fuzz; EHX Small Stone; vaihto muihin pedaaleihin |