moderndrummer88 22.12.2005 22:42:10 | |
---|
sanoit myös Ei kannata uskoa "paska"puheita myöskään siitä, etteikö Evans toimisi noiden I.S.S -ripustusten kanssa antaa ymmärtää että muut puhuu aivan väärää tietoa ja sinä oikeaa Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
Mr. Morrow 22.12.2005 22:45:34 | |
---|
antaa ymmärtää että muut puhuu aivan väärää tietoa ja sinä oikeaa Senhän takia sen ulostetta kuvaavan sanan sitaatteihin laitoinkin, että kaltaisesi kriitikkokin osaisi asiaan suhtautua oikealla tavalla. Vai voitko väittää, että kaikki on sitä mieltä, että I.S.S ja Evans ei sovi yhteen?! Yhteinen kohtalomme on verinen, mutta veri on vieraan... |
moderndrummer88 22.12.2005 23:33:24 (muokattu 22.12.2005 23:33:49) | |
---|
Senhän takia sen ulostetta kuvaavan sanan sitaatteihin laitoinkin, että kaltaisesi kriitikkokin osaisi asiaan suhtautua oikealla tavalla. Vai voitko väittää, että kaikki on sitä mieltä, että I.S.S ja Evans ei sovi yhteen?! no okei.. kaikki paitsi sinä ja mä veikkaan että sun tomisoundit ei ole kovin soivat Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
Velli 23.12.2005 00:54:09 | |
---|
no okei.. kaikki paitsi sinä ja mä veikkaan että sun tomisoundit ei ole kovin soivat Pidetään soivat soittimet erossa rummuista. |
ddrum54 23.12.2005 09:04:08 | |
---|
Pidetään soivat soittimet erossa rummuista. ??? Symbaalit pois setistä ! Meinaatko että mieluummin epävireinen "pläts", kuin vireinen "tumm"? 2`n 4 |
Akahito 23.12.2005 11:02:56 | |
---|
...En vieläkään oikeen hoksaa että mistä tässä tapellaan. Evansit toimii I.S.S.:ien kanssa, G1:t on henkilökohtaisesti kokeiltu, ja soivat ihan nätisti. Ilmeisesti G2:t toimii myös, mikäli Mr.Morrowin puheista osasin oikein päätellä. Tästä voi myös olettaa, että muutkin Evansit toimii I.S.S.:n kanssa, jollei Evans laita erilevyisiä vanteita eri mallisiin kalvoihin, joka olisi vähän höhlää. "Viiskytluvun kerrostalot tekee jostain syystä hyvän olon, niiden rappukäytävien viileys; Miksi mä lähtisin täältä?" |
moderndrummer88 23.12.2005 11:33:25 | |
---|
...En vieläkään oikeen hoksaa että mistä tässä tapellaan. Evansit toimii I.S.S.:ien kanssa, G1:t on henkilökohtaisesti kokeiltu, ja soivat ihan nätisti. Ilmeisesti G2:t toimii myös, mikäli Mr.Morrowin puheista osasin oikein päätellä. Tästä voi myös olettaa, että muutkin Evansit toimii I.S.S.:n kanssa, jollei Evans laita erilevyisiä vanteita eri mallisiin kalvoihin, joka olisi vähän höhlää. no katoppa sinne iss:n alle, se evanssin kalvon vanne tulee yli sieltä alta ja näinollen ei oikein kunnolla se kalvo asetu paikoilleen. mulla on ollu exportit joissa remon emperorit ja ambassador coatedit ei kummatkaan pelittäneet iss:n kanssa, se kertakaikkiiaan tappoi soinnin. sitten mulla mmx:t ja niissä iss kiinni ja kah! evanssit on pelkkä plöts varsinkin 10" jossa on kahella kynnellä kiinni 12" on jo vähän parempi kun siinä on 3 kynttä, silti ei toimi kunnolla, no ajattelin että ehkä tilanne rauhottuu kun vaihan emperorit tomeihin, no ei mitään, samanlainen töks. jos ne halusi soivan yli 0.3 sek niin piti vääntää todella kireät vireet ja semmonenhan ei taas rokin soittoon käy. Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
drum-monkey 23.12.2005 11:53:37 | |
---|
Mutta eikö mmx:issä ole valuvanteet? Eihän niiden pitäisi olla niin herkkiä tuolle i.s.s.n pahalle vaikutukselle? Munletti on mulletti |
Mutta eikö mmx:issä ole valuvanteet? Eihän niiden pitäisi olla niin herkkiä tuolle i.s.s.n pahalle vaikutukselle? niinhän minäkin luulin! vaan eikö mitä, sama paska jatkuu kuin exporttien kanssa Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
Olli 23.12.2005 12:05:38 (muokattu 23.12.2005 12:06:18) | |
---|
niinhän minäkin luulin! vaan eikö mitä, sama paska jatkuu kuin exporttien kanssa Eihän noi näytä valetuilta vanteilta?? Siis sun omakuvassa Missä on vitsipalsta!!!!! |
moderndrummer88 23.12.2005 12:09:24 | |
---|
Eihän noi näytä valetuilta vanteilta?? Siis sun omakuvassa leikköhän ollu vielä tuohon aikaan valuvanteet mmx:issä siis joskus 96-97 Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
ddrum54 23.12.2005 12:10:05 | |
---|
Eihän noi näytä valetuilta vanteilta?? Siis sun omakuvassa Joo, prässivanteet on. 2`n 4 |
moderndrummer88 23.12.2005 12:11:06 | |
---|
Joo, prässivanteet on. ok Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
Olli 23.12.2005 12:14:35 (muokattu 23.12.2005 12:14:48) | |
---|
No, ei muuta kuin optimounttia peliin! Missä on vitsipalsta!!!!! |
moderndrummer88 23.12.2005 12:15:54 | |
---|
No, ei muuta kuin optimounttia peliin! ne oottavat tuolla musakaupassa mua :D pitäis vaan rahat piearsta vielä Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
Akahito 23.12.2005 13:46:59 | |
---|
no katoppa sinne iss:n alle, se evanssin kalvon vanne tulee yli sieltä alta ja näinollen ei oikein kunnolla se kalvo asetu paikoilleen. mulla on ollu exportit joissa remon emperorit ja ambassador coatedit ei kummatkaan pelittäneet iss:n kanssa, se kertakaikkiiaan tappoi soinnin. sitten mulla mmx:t ja niissä iss kiinni ja kah! evanssit on pelkkä plöts varsinkin 10" jossa on kahella kynnellä kiinni 12" on jo vähän parempi kun siinä on 3 kynttä, silti ei toimi kunnolla, no ajattelin että ehkä tilanne rauhottuu kun vaihan emperorit tomeihin, no ei mitään, samanlainen töks. jos ne halusi soivan yli 0.3 sek niin piti vääntää todella kireät vireet ja semmonenhan ei taas rokin soittoon käy. Veikkaanpa että virittäjässä vika. Tiedän että suutut tuosta, mutta en näe yksinkertaisesti yhtään mitään muuta selitystä tuolle ilmiölle. Fakta 1: Olen omistanut Exportit, joissa I.S.S.:t. Fakta 2: olen käyttänyt taannoisissa Exporteissani Evansin kalvoja, ongelmitta. Fakta 3: Sain tomit soimaan pitkään, kalvoilla kuin kalvoilla. Tässä ei ole enää mielipiteiden kanssa mitään tekemistä. Käytin niin G1:iä, Ambassadoreja, Emperoreja kuin tuplakerros-ProToneja ja kaikki soivat ja toimivat mainiosti. En väitä etteikö I.S.S. tosiaan vaikuttaisi vireeseen, kyllä minä sen koin itsekin, mutta en törmännyt mihinkään, mistä ei virittämällä olisi selvinnyt. Jos se yläkalvo tosiaan sammuu ja olet varma että vika on I.S.S.:ssä, kokeile kiristää tai löysätä ruuveja ripustimen molemmin puolin kahdeksanneskierroksen, kun rumpu killuu telineessä. Tuo prosedyyri oli minulle se yleisin ratkaisu. "Viiskytluvun kerrostalot tekee jostain syystä hyvän olon, niiden rappukäytävien viileys; Miksi mä lähtisin täältä?" |
moderndrummer88 23.12.2005 14:52:31 (muokattu 23.12.2005 14:53:04) | |
---|
Veikkaanpa että virittäjässä vika. Tiedän että suutut tuosta, mutta en näe yksinkertaisesti yhtään mitään muuta selitystä tuolle ilmiölle. Fakta 1: Olen omistanut Exportit, joissa I.S.S.:t. Fakta 2: olen käyttänyt taannoisissa Exporteissani Evansin kalvoja, ongelmitta. Fakta 3: Sain tomit soimaan pitkään, kalvoilla kuin kalvoilla. Tässä ei ole enää mielipiteiden kanssa mitään tekemistä. Käytin niin G1:iä, Ambassadoreja, Emperoreja kuin tuplakerros-ProToneja ja kaikki soivat ja toimivat mainiosti. En väitä etteikö I.S.S. tosiaan vaikuttaisi vireeseen, kyllä minä sen koin itsekin, mutta en törmännyt mihinkään, mistä ei virittämällä olisi selvinnyt. Jos se yläkalvo tosiaan sammuu ja olet varma että vika on I.S.S.:ssä, kokeile kiristää tai löysätä ruuveja ripustimen molemmin puolin kahdeksanneskierroksen, kun rumpu killuu telineessä. Tuo prosedyyri oli minulle se yleisin ratkaisu. en ole ainut joka noita mun rumpuja silloin aikanaan on koittanu saaha vireeseen iss:n kanssa, mielestäni olen ihan hyvä virittäjä.... tuota olen kokeillut sen sata kertaa että kiristän vähän enemmän sitten niitä iss:n vieressä olevia ruuveja. ja tässä lisää faktoja: noi mun ongelmat sen virittämisen kanssa loppu seinään kun hommasin rimmsit ex:iin... eli mun virittäjäntaidot nousi kymmenenteen potensiin ihan vaan ne ostamalla...? Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
jussijoe 23.12.2005 14:58:45 | |
---|
Pidetään soivat soittimet erossa rummuista. Mun Signiat tulee näköjään pitää erossa rummuista ;) |
kebab 23.12.2005 15:09:40 | |
---|
Miltähän mahtavat näyttää mustat metalliosat muutaman vuoden kuluttua? |
moderndrummer88 23.12.2005 15:10:54 (muokattu 23.12.2005 15:11:40) | |
---|
Miltähän mahtavat näyttää mustat metalliosat muutaman vuoden kuluttua? ainahan niitä voi maalailla uuestaan :D E: se olikin sitten 2000. postaus Mnettiin. keep on bullshittin Zed is dead, baby... |