the jokke 25.07.2003 13:52:59 (muokattu 25.07.2003 14:14:16) | |
---|
|
PIM 28.07.2003 10:44:10 | |
---|
Ei kumpikaan jos aiot koko bändiä äänittää. Molemmissa on tätä tarkoitusta silmälläpitäen se vikaettä ne ei äänitä kuin maksimissaan kahta raitaa kerrallaan ja bändiäänityksissä tämä on auttamattomasti liian vähän. Peten KesäAle, klikkaa nimimerkkiä. Tarjolla pari puoliakustista, strato, putkikombo, digiraituripaketti |
the jokke 28.07.2003 12:48:21 (muokattu 28.07.2003 12:48:59) | |
---|
Ei kumpikaan jos aiot koko bändiä äänittää. Molemmissa on tätä tarkoitusta silmälläpitäen se vikaettä ne ei äänitä kuin maksimissaan kahta raitaa kerrallaan ja bändiäänityksissä tämä on auttamattomasti liian vähän. joo, tiedän. mikseri mulla on jo. eli eikös sen kautta onnistu silloin koko bändin äänittämään? meni vaan festareihin ja muuhun rahaa ihan helvetisti ja nyt täytyy tyytyä halvempaan vaihtoehtoon. EDIT: mutta olisko toinen noista kuitenkin parempi kuin toinen joiltain ominaisuuksilta? |
Groove Man 28.07.2003 12:52:45 | |
---|
joo, tiedän. mikseri mulla on jo. eli eikös sen kautta onnistu silloin koko bändin äänittämään?
Jos stereona narulle riittää niin sitten kyllä, mutta miksi hankkia silloin 8-raituri..miten olis stereotreenisnauhotuksiin esim. kompakti MD soitin? |
the jokke 28.07.2003 13:12:24 | |
---|
eikös sillä tuu paljon huonompaa laatua? |
PIM 28.07.2003 14:17:38 | |
---|
Se kahden äänittävän raidan pullonkaula alkaa vituttamaaan raskaasti jonkun ajan päästä ja silloin toivot että olisit säästänyt vaikka vähän pidempään ja hommannut kunnon raiturin. Edes se erillinen mikseri ei pelasta tilannetta kuin osittain. Mutta jos noista pitäisi valita niin MR8:n ostamiselle en löydä yhtään järkeenkäypää syytä, ainakaan näillä eurooppalaisilla hinnoilla. Eli valitani on noista VF08, tai siis VF80, koska tuota vanhempaa ei taida olla enää myynnissä. Sen verran on tässä oma lehmä ojassa että olen yrittänyt jo jonkin kaupata Fostexin digimikseri-raituriyhdistelmää (Vm200&Vr800), jolla voi äänittää 8 raitaa kerrallaan. Mikseriä voi sinällään käyttää vaikka pienenä PA-mikserinä sekä äänityssoftien kuten esim. Cubase hardware controllerina. Tallentimessa on 20 GB:n levy eli tallennuskapasiteetti ei lopu aivan heti. Hp. 650e. Peten KesäAle, klikkaa nimimerkkiä. Tarjolla pari puoliakustista, strato, putkikombo, digiraituripaketti |
Sen verran on tässä oma lehmä ojassa että olen yrittänyt jo jonkin kaupata Fostexin digimikseri-raituriyhdistelmää (Vm200&Vr800), jolla voi äänittää 8 raitaa kerrallaan. Mikseriä voi sinällään käyttää vaikka pienenä PA-mikserinä sekä äänityssoftien kuten esim. Cubase hardware controllerina. Tallentimessa on 20 GB:n levy eli tallennuskapasiteetti ei lopu aivan heti. Hp. 650e. joo, hyvältä tuo kuulostaa, mutta varat ei tosiaankaan enää veny noin kalliiseen vaihtoehtoon.. jos parisataa (EDIT: sanonpa sittenkin, että 250) tiputat hintaa niin katsotaan uudestaan =) EDIT: ja tuo säästämisidea olisi kyllä muuten hyvä, mutta sen verran tiedän, että tulevilla sivarin liksoilla en paljon säästele parempia laitteita varten.. |
PIM 28.07.2003 18:19:25 | |
---|
joo, hyvältä tuo kuulostaa, mutta varat ei tosiaankaan enää veny noin kalliiseen vaihtoehtoon.. jos parisataa (EDIT: sanonpa sittenkin, että 250) tiputat hintaa niin katsotaan uudestaan =)
Mistä aiot saada MR8:n tai Vf08:n alle neljäänsataan euroon? Peten KesäAle, klikkaa nimimerkkiä. Tarjolla pari puoliakustista, strato, putkikombo, digiraituripaketti |
the jokke 29.07.2003 13:23:24 | |
---|
Mistä aiot saada MR8:n tai Vf08:n alle neljäänsataan euroon? tuon Fostexin VF08:n yks äijä lupasi mulle käytettynä hintaan 350e, mutta nyt se onkin myynyt sen jollekin, joka tarjosi siitä 400e. |
the jokke 31.07.2003 11:21:45 | |
---|
onko kokemuksia Fostexin FD-8:sta? |
Waryo 04.08.2003 23:44:35 | |
---|
onko kokemuksia Fostexin FD-8:sta? Siinä voi nauhottaa kanssa vain kahtaa raitaa samaan aikaan, mutta eipä tuo ole toistaiseksi häirinnyt. Ihan tyytyväinen olen vehkeeseen ollut. Se parhaiten nauraa kuka kuoppaa kaivaa. |
the jokke 05.08.2003 12:56:27 | |
---|
tuossahan ei ole mitään efektejä? ainakin johonkin lauluun ois kiva vähän kaikua saada.. muuten kuulostaa kyllä hyvältä |
PIM 05.08.2003 13:10:48 | |
---|
Fostexit meni muuten eilen kaupaksi joten ainakaan niiden perään ei kannata haikailla enää. Peten KesäAle jatkuu, klikkaa nimimerkkiä. Tarjolla pari puoliakustista, strato, putkikombo ja uutta tavaraa tulossa |
the jokke 11.08.2003 12:00:13 | |
---|
Mitäs hyviä ja huonoja puolia noissa mikserittömissä kovalevytallentimissa (siis niissä räkkimalleissa) on verrattuna tuollaiseen raituri/mikseriin (esim. VF08)? |