Aihe: Bändipaitoja muotikaupoista
1 2 3 4
Super-Jari
23.12.2005 00:24:54
Mitä kohtaa?

Yleensä koko ajatusta. Miksi pitää fanittaa että saa pitää päällä.
nooramone
23.12.2005 11:28:34
Mitä kohtaa?

No joo. Mutta yritäppä sitten olla ostamatta vaatteita jotka ei oo tehty lapsityövoimalla. Kaikki Niket, Adidanakset, Puumat sun muut huippuhyvät coolmerkit on tehty yhtälailla siellä. Perseestähän se, mutta minkäs teet. Kaikki ajattelee sen dokkarin takia aina pelkästään H&M:stä tuota.

Niin se on aika valitettavaa. Dokkari? En oo nähny.. Mutta kaikkien kannattaa ostaa jostain kirpparilta vaatteet. Tai jostain mistä voi olla varma niiden alkuperästä. Noiden Niken ja muiden supermerkkien vaatteet on liian kalliita, vaan sen takia että niissä on joku millin kokonen merkki jossain kohtaa. En ostais senkään takia.
älä kysy vaan pogoo.
Henkka Hevimies
23.12.2005 11:35:05 (muokattu 23.12.2005 11:35:14)
Niin se on aika valitettavaa. Dokkari? En oo nähny.. Mutta kaikkien kannattaa ostaa jostain kirpparilta vaatteet. Tai jostain mistä voi olla varma niiden alkuperästä.

On varmasti sulla hankalaa,jos joudut ottamaan jokaisen vaatekappaleesi kohdalla selvää,missä se on tehty. Ja kuinka varma voit olla kirpparivaatteiden alkuperästä!!?!!?!?
I sold your dog to a Chinese restaurant.
nooramone
23.12.2005 11:36:35
No tässä ei kauaa kestänytkään.

Niin kuin tuossa aiemmin tuli jo esille, niin nykyään ainut tapa olla varma siitä, ettei vaatteidensa valmistuksessa ole vahingoitettu yhtään ketään tai mitään on mennä kauppaan, ostaa siemeniä, kasvattaa itse omat puuvillansa josta sitten valmistaa kankaat ja vaatteet itse.

Myöskään se, että vaate on ostettu jostakin "epämuodikkaammasta" kaupasta kuin H&M tai vastaava ei mun mielestäni kerro yhtään mitään sen eettisyydestä. Samat lapset ne farkut valmistavat, olivat pöksymme sitten David Beckhamin tai Tarjoustalon mallistosta, noin niin kuin kärjistetysti sanottuna.

Niimpä. Oikeassa olet. H&M oli nyt vaan puheena siksi että siellähän oli niitä bändipaitoja. Sama asiahan se olisi jos niitä myytäisiin prismassa ja ne olis tehty Bangkokissa.
älä kysy vaan pogoo.
Rattata
23.12.2005 11:39:25
Eli mä en voi pitää BsB-paitaani vain siksi, että on kiva, kun söpöt pojatmiehet on kiinni mussa.

Sen kuin pidät, en mä ole mitään kieltämässä. Mulle ihan sama

Yleensä koko ajatusta. Miksi pitää fanittaa että saa pitää päällä.

Ei pidä fanittaa, jos joku haluaa pitää päällänsä jotain bändipaitaa niin en estä. Mutta en silti pidä tästä muoti-ilmiöstä*. Jos näen Ramones-paidan jollain kadulla, niin en oleta enää että kantaja diggaisi Ramonesista, johtuen siitä että se on nyt jonkinnäköistä muotia. Ite vain ostan mielummin bändipaidan, jonka musasta pidän. Onhan ne "fanituotteita" jo nimeltäänkin.

*Tällä en nyt yritä millään tavalla yleisesti haukkua muoti-ilmiöitä tai trendejä. Jokainen kulkekoon vaikka jätesäkissä jos tuntee olonsa kotoisaksi, ei vaikuta mun elämääni.
blaa blaa blaa
THV-klubi #8
Henkka Hevimies
23.12.2005 11:43:52
Niin no elämä on hankalaa varmaan sullakin! Kaks eri lausetta, kirpparilta TAI jostain mistä voi olla varma alkuperästä. Hankalaa? Koita ymmärtää.

Ok. Eli minulla on kaksi vaihtoehtoa. Ostaa joko vaatteet kirpparilta tai tehdä itse,jotta olen varma alkuperästä.
I sold your dog to a Chinese restaurant.
nooramone
23.12.2005 13:18:58
Ok. Eli minulla on kaksi vaihtoehtoa. Ostaa joko vaatteet kirpparilta tai tehdä itse,jotta olen varma alkuperästä.

Sen sinä päätät ihan itse.
älä kysy vaan pogoo.
Qsysi
23.12.2005 17:33:16
iik

Nyt mä näkisin että oot asian ytimessä.
Kilo paskaa postista kannettuna sais mulla ainakin hymyn huulille! - Tupuna
lethereberock
23.12.2005 22:25:23
Ei pidä fanittaa, jos joku haluaa pitää päällänsä jotain bändipaitaa niin en estä. Mutta en silti pidä tästä muoti-ilmiöstä*. Jos näen Ramones-paidan jollain kadulla, niin en oleta enää että kantaja diggaisi Ramonesista, johtuen siitä että se on nyt jonkinnäköistä muotia. Ite vain ostan mielummin bändipaidan, jonka musasta pidän. Onhan ne "fanituotteita" jo nimeltäänkin.

Juuri näin, eihän se loppujen lopuksi mitään haittaa, mutta mielestäni olisi parempi että pitäisi semmosen bändin paitaa, jonka musasta pitää. Jos pitää Britneystä nii pitää sitä Bitneyn paitaa eikä ramonesia. Ja kyllä, olen teini.
"No pilluhan se on aina mielessä mutta soitetaan nyt ensin!" "tekeminen on teennäistä, näkeminen on näennäistä mutta oleminen, se on olennaista"
oizo
24.12.2005 20:51:27
Juuri näin, eihän se loppujen lopuksi mitään haittaa, mutta mielestäni olisi parempi että pitäisi semmosen bändin paitaa, jonka musasta pitää. Jos pitää Britneystä nii pitää sitä Bitneyn paitaa eikä ramonesia. Ja kyllä, olen teini.

Kyllä mä ainakin voisin pitää Britneynkin paitaa päällä vaikka en musasta pitäisikään. Saispahan aiheutettua närää jossain mukakoviksisissa amiksissa. =)
Kun ei tee töitä ei tule virheitä.
Rumpali Rölli
26.12.2005 00:37:03
Motörheadin paidan olen muotiliikkeessä nähny. Ihmettelin kovasti tällaista ilmiötä
Oravat valtaa maailman.
Super-Jari
26.12.2005 01:48:27
Minulla on PikkuG paita vaikka en isommin fanita.
oizo
26.12.2005 14:04:15
Minulla on PikkuG paita vaikka en isommin fanita.

hehe :) Oikee meininki
Kun ei tee töitä ei tule virheitä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)