Hemmu 25.07.2003 13:50:43 | |
---|
Olen yrittänyt saada käsiini Katri-Helenan laulamaa "Soittaja" nimistä biisiä. Alkuperäisen nimi on "Gypsy" ja sen lauloi Jose Feliciano. Biisin pitäisi olla jollakin Katri-Helenan kokoelma levyllä mutta en tiedä millä. Olen soitellut tuloksetta useaankin levykauppaan. Mistä sitä kannattaisi hakea että saisin edes kokoelmalevyn nimen tietoon pystyäkseni tilaamaan sen? Mp3 muodossakaan sitä ei näy löytyvän. Erittäin kiitollinen mahdollisesta avusta |
Köpö 25.07.2003 14:13:25 | |
---|
Olen yrittänyt saada käsiini Katri-Helenan laulamaa "Soittaja" nimistä biisiä. Alkuperäisen nimi on "Gypsy" ja sen lauloi Jose Feliciano. Biisin pitäisi olla jollakin Katri-Helenan kokoelma levyllä mutta en tiedä millä. Olen soitellut tuloksetta useaankin levykauppaan. Mistä sitä kannattaisi hakea että saisin edes kokoelmalevyn nimen tietoon pystyäkseni tilaamaan sen? Mp3 muodossakaan sitä ei näy löytyvän. Erittäin kiitollinen mahdollisesta avusta Mulla näkyy olevan yhdellä Katrin kokoelma kasetilla, jonka nimi on lyhyesti ja ytimekkäästi Katri Helena. 28 toivotuinta levytystä, tuplakasetti yhden hinnalla..... Äänitteen numero on SAFK 2002, painettu näköjään 1987. Toivottavasti oli edes jotain apuva... X |
Rantsu 25.07.2003 14:15:40 | |
---|
Olen yrittänyt saada käsiini Katri-Helenan laulamaa "Soittaja" nimistä biisiä. Alkuperäisen nimi on "Gypsy" ja sen lauloi Jose Feliciano. Jo ennen Katri-Helenaa sen teki suomeksi Seppo Närhi, samalla tekstillä. Voisi kenties löytyä kyseisen herran kokoelmalta. |
Have 25.07.2003 18:07:08 | |
---|
Päivi Mäkinenkin on sen muistini mukaan nauhalle kiskaissut. |
Mulla näkyy olevan yhdellä Katrin kokoelma kasetilla, jonka nimi on lyhyesti ja ytimekkäästi Katri Helena. 28 toivotuinta levytystä, tuplakasetti yhden hinnalla..... Äänitteen numero on SAFK 2002, painettu näköjään 1987. Toivottavasti oli edes jotain apuva... Kiitokset Köpö, Täytyy katsoa jos sais jostain käsiinsä. |