Aihe: Saattekos menemään?
1
Killer J
25.07.2003 16:24:13
Miten teillä siis menevät a) Hammetin jutut b) Ynkkäsen jutut c) vaikkapa Laihon jutut ? Pistäkää mukaan myös montako vuotta olette soitelleet.
Herra Rapu
28.07.2003 15:15:38

Miten teillä siis menevät a) Hammetin jutut b) Ynkkäsen jutut c) vaikkapa Laihon jutut ? Pistäkää mukaan myös montako vuotta olette soitelleet.

No täs on Jesse Tampereelta moro! Mä oon soittanu 2 kk ja mul menee Hammetin, Ynkän ja Laihon jutut tosi hyvin.

Musta tulee isona kitaristi hevipändiin ja mä poltan tupakkaa kun soitan kitaraa ja mul on nahkahousut jalassa.
Paino ei ole mikään ongelma.
FAT = MOTION
Nelikielipiru
28.07.2003 15:31:25

No täs on Jesse Tampereelta moro! Mä oon soittanu 2 kk ja mul menee Hammetin, Ynkän ja Laihon jutut tosi hyvin.

Musta tulee isona kitaristi hevipändiin ja mä poltan tupakkaa kun soitan kitaraa ja mul on nahkahousut jalassa.

=) muuten en voi itteeni ilmasta.
Lähikauppias
28.07.2003 16:04:54

Kauhiaa välineurheilua tuo kitaransoitto.
kimurantti1
29.07.2003 20:24:48
Kauhiaa välineurheilua tuo kitaransoitto.

Valitettavasti joissain tapauksissa, todellinen kitaristi ei ole kamoista riippuvainen=)
Vaikka onhan kaikilla omat mieltymyksensä (myös minulla...)
KooAa
29.07.2003 20:30:47
Jos noita osaisin niin en kyllä ilkeis kenellekään tunnustaa, joku roti siinä kitaransoitossakin pitää olla.
Koo(Aa)lla ei ole väliä !
VÄKIPÄÄ
30.07.2003 04:16:21
Oon soittanut ainakin 8 vuotta ja Hammettin jutut menee aika nihkeesta alamäkeen. Yngvie menee jo paremmin kun sillä on sitä elopainoo sen verran, mutta ei kovin hyvin sekään. Mut nimettiin Hyvinkään Yngviksi kun mullakin on elopainoo ja munkaan jutut ei oikein mene. Laiho... Laiho, odotas vähän... Mä tunsi yhden Laihon Klaukkalasta. Sillä oli traktori ja se oli aika kova supliikkimies! Sen jutut meni tosi hyvin, mutta sit se kuoli.

Niin että vastaus on kai että en saa.

Herätys, Prkl...
Alkoholi ei ole ratkaisu ongelmiin, VÄKIVALTA ON!
Jucciz
30.07.2003 08:13:30
Heti ei tule mieleen typerämpää galluppia.
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin.
Prome
30.07.2003 12:41:56
Heti ei tule mieleen typerämpää galluppia.

True, true..

7v soittanu. Hammett menee jotenkin, ne Laihot mitä jaksoin kokeilla joskus 13 vuotiaana menee jotenkin. malmsteen (pienellä, ihmiset, pienellä..) on ruma mulkku jolla ei ole tyylitajua. Jos minut nimettäisiin Helsingin ynkäksi, hirttäisin itseni munista.
Fortune
30.07.2003 12:47:04
Emmä osaa. Soitan vain omia juttujani ja huonosti kopioituja roots-likkejä.
"Hau, vitun hiiri, hau!" -Lähikauppias
Auta köyhää, osta Talman, katso tori.
SkeVibe
30.07.2003 12:56:15
Oon soittanut ainakin 8 vuotta ja Hammettin jutut menee aika nihkeesta alamäkeen. Yngvie menee jo paremmin kun sillä on sitä elopainoo sen verran, mutta ei kovin hyvin sekään. Mut nimettiin Hyvinkään Yngviksi kun mullakin on elopainoo ja munkaan jutut ei oikein mene. Laiho... Laiho, odotas vähän... Mä tunsi yhden Laihon Klaukkalasta. Sillä oli traktori ja se oli aika kova supliikkimies! Sen jutut meni tosi hyvin, mutta sit se kuoli.

hahahha plussaa!!
Jaettu ilo puolittainen ilo.
kid ego
31.07.2003 00:51:29
Mä olen laskutavasta riippuen soittanut kymmenen tai neljä vuotta. En osaa mitään Laihon, Ynkän tai Hammetin tekeleitä enkä meinaa varmaan koskaan opetellakaan.
Do you really want to funk with me?
Hirvi on petoeläin.
Anarkiapurilainen
31.07.2003 02:23:20

Pari vuotta olen sivutoimisesti kitaroinut. Hammetin juttuja saan silloin tällöin menemään korvasta sisään, mutta Ynkkäsen ja Laihon juttujen kuuntelu saa kyllä välittömän oksetusrefleksin päälle.
Lähikauppias
31.07.2003 09:36:05

Minä oon soittanut kitaraa 10 vuotta. Osaan Enter Sandmanin ja Nothing Else Mattersin osittain. Joskus yläasteella bändikaverit tahtoivat välttämättä soittaa Metallicaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)