Aihe: Mustia laatukalvoja Export EX:iin?
1 2 3
Danko
22.12.2005 13:12:50

Remo Ebony. Niitä on varmaan kaikkia mahdollisia, Ambassador, Emperor, Pinstripe, Powerstroke... HeavyMachineryn ex-Tamoissa tuollaset oli. Kysele musaliikkeistä, äärimmäisessä hädässä myös T-kaupasta saa...
polyethylene does not ever disappear it is highly flammable. romantikkoitkijät #37
Youni
22.12.2005 13:13:52 (muokattu 22.12.2005 13:14:36)
Kyllä ne tilaavat liikkeeseen. Kysele Levytukusta ja Soitin-Laineelta, ne ovat maahantuojia.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat
markkuliini
22.12.2005 13:13:53

Nuo kannattaa ostaa pimeiltä markkinoilta... ehhheeeehhhee..-kainalo piereskelyä-..
anteeksi...
www.vasamayhtye.com
Rockster
22.12.2005 13:17:08
Remo Ebony. Niitä on varmaan kaikkia mahdollisia, Ambassador, Emperor, Pinstripe, Powerstroke... HeavyMachineryn ex-Tamoissa tuollaset oli. Kysele musaliikkeistä, äärimmäisessä hädässä myös T-kaupasta saa...

No niinpä olikin mustia nuo Ebonyt. Ja löysin tuosta myös Evans Hydraulick Black-kalvoja. Entäs sellaisista tietoa? Ja vielä mietin sellaista, että kuluuko tuo musta väri kalvosta samalla tavalla pois, kuin tuollainen valkoinen pinnoite, vai onko kalvo kokonaan mustaa materiaalia..

Ja ennen kuin kukaan ehtii sivaltaa, niin onhan se vähän naurettavaa laittaa mustiin rumpuihin mustat kalvot. Voisihan tuota valkoistakin harkita.
"Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!"
Danko
22.12.2005 13:21:01

Soitatko mustaa musiikkia?
Bassojen resoina käytän Powerstroke Ebonyita ja kyllä ne on ihan kokonaan mustaa muovia. En usko että ominaisuudet muuten eroavat Cleareista oleellisesti.
polyethylene does not ever disappear it is highly flammable. romantikkoitkijät #37
Akahito
22.12.2005 13:22:27

No niinpä olikin mustia nuo Ebonyt. Ja löysin tuosta myös Evans Hydraulick Black-kalvoja. Entäs sellaisista tietoa? Ja vielä mietin sellaista, että kuluuko tuo musta väri kalvosta samalla tavalla pois, kuin tuollainen valkoinen pinnoite, vai onko kalvo kokonaan mustaa materiaalia..

Ja ennen kuin kukaan ehtii sivaltaa, niin onhan se vähän naurettavaa laittaa mustiin rumpuihin mustat kalvot. Voisihan tuota valkoistakin harkita.

Ei kulu. Se musta on siinä kalvon seoksessa väriaineena, ei pinnoite. Hydraulicit saa kyllä sitten rummun kuin rummun soundin kuolemaan täysin, eli jos tykkäät semmosista munattomista tup-tup -tomisoundeista, antaa palaa vaan.
Valkoiset kokomustissa pöntöissä näyttää kyllä myös hyvin nohevalta. Clearitkaan ei välttämättä olis hullumpi idea.
"Viiskytluvun kerrostalot tekee jostain syystä hyvän olon, niiden rappukäytävien viileys; Miksi mä lähtisin täältä?"
ddrum54
22.12.2005 13:22:56

Tämä Evans Hydraulick on sitten ääritumppukalvo. Toki jos sointia ei halua yhtään, on se oikea valinta.
2`n 4
Rockster
22.12.2005 13:23:43
Soitatko mustaa musiikkia?
Bassojen resoina käytän Powerstroke Ebonyita ja kyllä ne on ihan kokonaan mustaa muovia. En usko että ominaisuudet muuten eroavat Cleareista oleellisesti.

En muuten edes soita mustaa musiikkia, vihedyin vain noihin mustilla rimmeillä varustettuihin Exporteihin :) Pitäneen käydä katsomassa noita Ebonyita ja muita. Eiköhän se siiitä sitten selviä. Pääasia, että noita mustia on kuitenkin olemassa. Ehkä järkevintä olisi ostaa resoiksi mustat ja lyöntikalvoiksi valkoiset. Muuten voi olla hämärässä vaikea osua kalvoihin. Toisaalta ei se osumatarkkuus huimaa ole nytkään...
Rockster
22.12.2005 13:25:52 (muokattu 22.12.2005 13:27:40)
Ei kulu. Se musta on siinä kalvon seoksessa väriaineena, ei pinnoite. Hydraulicit saa kyllä sitten rummun kuin rummun soundin kuolemaan täysin, eli jos tykkäät semmosista munattomista tup-tup -tomisoundeista, antaa palaa vaan.
Valkoiset kokomustissa pöntöissä näyttää kyllä myös hyvin nohevalta. Clearitkaan ei välttämättä olis hullumpi idea.

En kyllä edes tykkää tups-soundeista joten kannattanee unohtaa tuo hydralic. Hydrauliikkaa tykkään tosin katsoa videolta (huono, anteeksi). Kiva tietää, ettei tarvitse koristeeksi ostaa paskoja kalvoja. Onko muuten olemassa valkoisia kalvoja joiden pinnoite ei kuluisi niin nopeasti pois?

OFFTopic. Nuo sun pöntöt on sitten kyllä saakelin komeat... Mitkä kalvot nuo valkoiset on? Toimivatko hyvin?
Danko
22.12.2005 13:30:27

Onko muuten olemassa valkoisia kalvoja joiden pinnoite ei kuluisi niin nopeasti pois?
No mieleen tuli Remo Smooth White, joka taasen on valmistettu valkoisesta muovista, eli siinä ei pinnoitetta ole lainkaan. En sitten tiedä miten kapulanjäljet ajan myötä vaikuttavat ulkonäköön...
ddrum54
22.12.2005 13:36:19
Onko muuten olemassa valkoisia kalvoja joiden pinnoite ei kuluisi niin nopeasti pois?

On, merkki on Evans.
2`n 4
Rockster
22.12.2005 13:41:35
On, merkki on Evans.

Mikäs evanssin malli olisi sovelias tuollaiseen rock/metalli -vääntöön? Mä olen nyt löytänyt tämän rumpujen soimisen ja kalvojen merkityksen ihan uudelleen vanhemmalla iällä ja olen aivan pihalla suurin piirtein kaikesta. Soittoa on takana jo yhdeksän vuotta ja nyt vasta olen ostanut itselleni oikeat rummut ja kamat.
Danko
22.12.2005 13:43:39

Mikäs evanssin malli olisi sovelias tuollaiseen rock/metalli -vääntöön? Mä olen nyt löytänyt tämän rumpujen soimisen ja kalvojen merkityksen ihan uudelleen vanhemmalla iällä ja olen aivan pihalla suurin piirtein kaikesta. Soittoa on takana jo yhdeksän vuotta ja nyt vasta olen ostanut itselleni oikeat rummut ja kamat.
Pinnoitettu G2 vois olla sopiva tomeihin päälle, alle ne Ebony Ambassadorit.
Rockster
22.12.2005 14:02:20
Pinnoitettu G2 vois olla sopiva tomeihin päälle, alle ne Ebony Ambassadorit.

Kiitoksia vinkistä...
Akahito
22.12.2005 19:29:56

En kyllä edes tykkää tups-soundeista joten kannattanee unohtaa tuo hydralic. Hydrauliikkaa tykkään tosin katsoa videolta (huono, anteeksi). Kiva tietää, ettei tarvitse koristeeksi ostaa paskoja kalvoja. Onko muuten olemassa valkoisia kalvoja joiden pinnoite ei kuluisi niin nopeasti pois?

OFFTopic. Nuo sun pöntöt on sitten kyllä saakelin komeat... Mitkä kalvot nuo valkoiset on? Toimivatko hyvin?

Ktoksia, ovat Ambassador Coatedit, toimivat harvinaisen hyvin missä vain. Soivat avoimesti ja virittyvät mielellään vireeseen kuin vireeseen. Ihan matalalle niitä on vähän hankala saada, siihen kaksikerroskalvot on parempi. Remon päällyste kuluu vaan vähän ikävän nopeasti pois, mutta saatavana on myös "Smooth White"-kalvoja, joissa valkoinen väri on jälleen väriaineena muovissa, ei pinnoitteena.
Evanssit on oikein hyviä kalvoja, mutta henkilökohtaisesti tykkään Remon kalvojen soundista enemmän, Evans kuulostaa jotenkin... tukkeutuneelta. En tiedä, evans kutsuu sitä itse sanalla "focused", kumpi vaan kuulostaa sulle paremmalta. :) Pinnoitteen lähteminen ei ole kyllä mikään ongelma jollei soita sudeilla, jolloin sitä karheata pintaa pitäis olla. Se tumma ja lämmin pinnoitetun kalvon soundi kuitenkin säilyy vaikka keskeltä olisikin vähän kulahtanut.
"Viiskytluvun kerrostalot tekee jostain syystä hyvän olon, niiden rappukäytävien viileys; Miksi mä lähtisin täältä?"
kinney
22.12.2005 20:19:28
Kun on mustat rimmit ja mustat kannut, niin olisihan sen hienoa saada mustat kalavotkin. Mutta onko olemassa hyviä kalvoja mustina. Kun ei viitsisi mitään Maxtonea laittaa nahkaksi. Eli lyönti- ja resokalvot mustiksi. Onko kellään kokemuksia? Ja mistähän kannattaisi Suomen maalla lähteä kyselemään. Saksasta kun en viitsisi noin pientä tilausta laittaa tulemaan..

Voisit kyllä joskus olla niin kiltti, että laittaisit vähän paremman kuvan setistä kuin tuolla oma kuvassa oli nyt..Itsekin olen suunnitellut jotain koko mustaa settiä. Olisihan hienoa nähdä miltä se näyttää.
Mr. Morrow
22.12.2005 20:37:05
Mikäs evanssin malli olisi sovelias tuollaiseen rock/metalli -vääntöön?

Yhdistetääs nämä kaksi...
Mulla on kans "Jet Black" Exportit ja suosittelen kyllä omalta osaltani myös noita Evans G2 coated:eja!! Toimii itelläni (hardrock/heavy) ainakin loistavasti ja näyttääkin hyvältä!
Ehdottomasti paremmalta, kuin mustat kalvot.
tsekkaa: http://www.rumpu.net/index.asp?sivu=galleria&kayttaja=54
siellä näkyvät ylhäältä otetussa kuvassa hyvin.

Ei kannata uskoa "paska"puheita myöskään siitä, etteikö Evans toimisi noiden I.S.S -ripustusten kanssa! Mulla ei ainakaan mitään ongelmia.
Yhteinen kohtalomme on verinen, mutta veri on vieraan...
moderndrummer88
22.12.2005 22:20:26
Ei kannata uskoa "paska"puheita myöskään siitä, etteikö Evans toimisi noiden I.S.S -ripustusten kanssa! Mulla ei ainakaan mitään ongelmia.

sinä olet siis oikeassa tässä asiassa ja kaikki muut väärässä? asia selvä.
Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!!
Mr. Morrow
22.12.2005 22:31:51 (muokattu 22.12.2005 22:32:42)
sinä olet siis oikeassa tässä asiassa ja kaikki muut väärässä? asia selvä.

Niin, sitähän mä nimenomaan tarkotin...

Mulla ei ainakaan mitään ongelmia.
Kirjotin noin, jos et sattunu huomaamaan.
Yhteinen kohtalomme on verinen, mutta veri on vieraan...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)