JuSu 25.07.2003 09:59:54 (muokattu 25.07.2003 10:27:37) | |
---|
Tarve olisi kompaktille midipedaalille ilman kelloja ja pillejä, eli ihan perusmeininkiä. Pelkät program change -komennot riittävät hyvin, vaikkakaan enemmät ominaisuudet eivät ole pahasta. Leveyttä vermeellä saisi olla n. 40 cm, ja nappuloita tulisi olla 10 kpl + pankki ylös/alas. Rolls/RFX MidiBuddy (tai MidiWizard) olisi aivan loistava, vaan mistäs moisen voisi saada, kun ei Thomanniltakaan enää löydy? Onko muita? Tai jos nurkissasi lojuu ylimääräinen MidiBuddy/Wizard, niin tarjoilepa.. JuSu |
Mörtti 25.07.2003 10:21:45 | |
---|
Musamaailmasta saa ENGL-midipedaaleja, Rocktronin ja ADA:n spedut ovat myös etsimäsi tyylisiä. ART:lla taisi olla joku peruspoljin myös. Muut jatkakoot tästä... |
Fortune 25.07.2003 10:53:09 | |
---|
Adan pedaalit ovat ihan ok, omani tosin oli 70cm leveä, mutta niistä on kapeampiakin malleja. Kykenevät pelkästään program changeihin, lisäpedaalilla cc:tkin lähtevät. Nappulat vähän herkkiä kosketushäiriöille (muoviset). Ihan jees, mutta kyllä minä tästä Rolandista tykkään enemmän, mutta onhan tällä sitten kokoakin. Torillahan oli jokin pikkupedaali myytävänäkin, katsoitko? "Hau, vitun hiiri, hau!" -Lähikauppias
Auta köyhää, osta Talman, katso tori. |
Olli S. 25.07.2003 11:44:03 | |
---|
Oiskohan Behkun FCB 1010 liian iso? Se on nimittäin ihan pätevä peli. Se parhaiten nauraa, joka toiselle kuoppaa kaivaa. |
Mursuviiksi 25.07.2003 12:57:19 | |
---|
Oiskohan Behkun FCB 1010 liian iso? Se on nimittäin ihan pätevä peli. On se kyllä aika massiivinen kapistus ja (kuulemani mukaan) suhteellisen vaikea käyttöinen/ohjelmoitava... +7min |
Mörtti 25.07.2003 13:00:19 | |
---|
On se kyllä aika massiivinen kapistus ja (kuulemani mukaan) suhteellisen vaikea käyttöinen/ohjelmoitava... Behringerin suomenkielisillä ohjeilla ei tee mitään, mutta englanninkielisillä ohjeilla laite on helppo ohjelmoida. |
juki 25.07.2003 13:17:29 | |
---|
Oiskohan Behkun FCB 1010 liian iso? Se on nimittäin ihan pätevä peli. Turhan iso kun JuSu hakee about 40senttistä ja behku on melkeen 70 senttiä leveä. Muuten kätsä ja ohjelmointi helppoa. Polkimien kesto hiukan epäilyttää pitkän päälle, mutta mitään ei vielä toistaseksi ole ilmennyt...kop kop... Ei se taito vaan se tatsi! |
Jäärä 25.07.2003 13:33:52 | |
---|
Tarve olisi kompaktille midipedaalille ilman kelloja ja pillejä, eli ihan perusmeininkiä. Pelkät program change -komennot riittävät hyvin, vaikkakaan enemmät ominaisuudet eivät ole pahasta. Leveyttä vermeellä saisi olla n. 40 cm, ja nappuloita tulisi olla 10 kpl + pankki ylös/alas. Onko muita? Boss FC-50? Siinä on viisi nappia, joissa jokainen nappi ohjaa kahta presettiä sellaisella A/B-napilla. Mulla ne on riittänyt ihan hyvin, ikinä ei ole edes tarvinnut sitä A/B-nappia painaa keikalla. Tosin tarpeet on erilaisia. Leveyttä sillä löytyy n. 40 cm. Peruskamaa. http://www.bosscorp.co.jp/en/foot_controllers_etc.html Mulla on sellainen tuolla torilla myynnissä, tosin siinä on sen virtajohdon jakin kanssa ongelma, pätkii. Se on sen heikko kohta, muutenhan se on metallia koko loota. Ennenvanhaan sen sai kaupasta hyvinkin halvalla. Kysy mitä vaan, vastaan mitä vaan. |
Entäs kun V-amppiini kaipaisin vain kaiku päälle/kaiku pois ja tap-tempo polkimet? Myynnissä torilla multiefekti, Digitech RP200, hintaa 130 euroa. |
JuSu 25.07.2003 14:21:12 (muokattu 25.07.2003 14:40:03) | |
---|
Tosin tarpeet on erilaisia. Leveyttä sillä löytyy n. 40 cm. Peruskamaa. Erilaisia on tarpeet juu. Kyllä mullekin viisi (nykyisessä laudassa on viisi) perussoundia piisaa melkein aina, mutta kun on tulossa pikkuisen entistä parempi efektivärkki, niin sitten olisi kiva saada niitä soundeja jalkojen juureen vähän enemmän ilman pankkien kelausta. Ennenvanhaan sen sai kaupasta hyvinkin halvalla. Ai jaa...? Kuinkas halvalla tuon virtaliitinvikaisen sitten saisi omakseen? Laitapa vaikka pikaviestiä. Olisi tuokin parempi kuin nykyinen lauta, joka on mallia jämerä, sisäisine muuntajineen jne. JuSu |
Jormaz 17.08.2003 23:51:36 (muokattu 17.08.2003 23:53:03) | |
---|
Juu, eli mulla olisi tarvetta myös, ohjailisin etuastetta ja kaikumasiinaa. Tossa Behkun FCB1010:ssa on kaksi tuollaista kaasupoljinta, tekeekö niillä mitään? Mulle varmaan riittäisi pelkkä bankien vaihto eli simppeli lankku missä on on/off-kytkimiä, mielellään 10 kpl. Nobelsin vehje on edullinen mutta onko se hyvä? Listatkaapas kaikki saman hintaluokan (max 170 €) vehkeet joita tiedätte niin vertaillaan. Käytettyjä saa toki tarjota jos löytyy. LIS: Saako Nobelsin Midi-vekotinta Fasulta? Joskus oon siellä muistaakseni nähnyt Nobels-speduja. Back to the 80's |
Michi 18.08.2003 17:16:08 | |
---|
Nobels on toiminut mulla moitteetta n. vuoden päivät. Ihan hyvä perusspede. -Up The Irons!- |