Aihe: Broder Daniel
1 2
reverend
07.04.2004 20:37:12
Mitä mieltä porukka on Broder Danielista? Uusin levy Cruel Town on aivan mahtava, Soundissakin antoivat täydet viisi tähteä. Myöskin vanhempi tuotanto on loistavaa. Kyllä ne ruotsalaiset osaa.
Toivottavasti joskus eksyisivät myös Suomeen keikkailemaan.
Keep on rockin' in the free world
Tatu
07.04.2004 22:09:24
Jees, sattui käsiin vuonna 1996 tehty Broder Daniel lätty, ja iski kyllä todella makoisasti mulle. Hauskaa kitararämpyttelyä ja yksinkertasia sanoja & rallatuksia. Hyvin mukavaa musaa.

"We are underground, we are undergound and we don't care what you say about us!"

Aivan, kyllä ne Ruotsin pojjaat ja tytöt osaa. Mut kyllä me finskatkin...
There's a bullet in the matress
sa-ku
08.04.2004 13:31:15
juu cruel town oli kyllä viime vuoden makoisimpia pop-pläjäyksiä! mie olen kuunnellu ihan helvetisti. joku Shoreline on ehkä paras rockpop viisu viime vuodelta. todella upean melodista ja sanomallista musiikkia.

tulisivatpa keikalle tännekki puolen lahtea...!
~life is just a lullaby~ http://www.overlee.cjb.net
Woc
08.04.2004 15:02:48

Loistava bändi. Varsinkin uusin levy tipauti tuolilta kunnolla. Army of Dreamers kovimpana iskijänä.
Pukeudun mustaan koska heräsin tänä aamuna
ICE
08.04.2004 15:52:52
Aikoinaan kun Ruotsissa asuin, niin tuli sivukorvalla kuunneltua Broder Danielin "We're Undergound" biisiä.

ihan jees musaa.
Jaa mää vai?
pikkupeikko
08.04.2004 17:23:31

cruel town tosiaan on aika mahtava. itse olen erityisesti sanoituksiin ihastunut, juuri minulle sopivaa angstia. ;) biisitkin on hyviä kun on tarpeeksi simppeleiksi maltettu jättää.

ainut mikä ärsyttää on että venytettyjä vokaaleja on laulussa vähän turhan paljon, olis voinut sanoitukset vähän paremmin sovittaa melodiaan. niin, ehkäpä se onkin tarkoituksellista...mutta mua kuitenkin vähän häiritsee.

tykästyin silloin joskus levyyn tosi paljon, mutta täytyy myöntää että vähän heikosti se kestää paljoa kuuntelua. alkaa ajan kanssa kyllästyttää.
Koskaan ei voi mennä niin paskasti, ettei siitä positiivisesti ajattelemalla voisi tehdä paskempaa.
sa-ku
14.04.2004 14:39:07
pikkupeikko on nyt kyllä ihan hakoteillä kestävyyden kanssa...paranee ajan kanssa!

;)
~life is just a lullaby~ http://www.overlee.cjb.net
pikkupeikko
15.04.2004 10:35:15

pikkupeikko on nyt kyllä ihan hakoteillä kestävyyden kanssa...paranee ajan kanssa!

;)

äp, mitenkäs en huomannut sinua?

en kyllä usko sua, sanot vaan. taitaa sunkin levysoittimessa kuitenkin enemmän se bon jovi kuin bd pyöriä. ;)

ja shoreline ei ole edes levyn paras laulu.
Koskaan ei voi mennä niin paskasti, ettei siitä positiivisesti ajattelemalla voisi tehdä paskempaa.
Cathi777
15.04.2004 13:38:36

Mitä mieltä porukka on Broder Danielista? Uusin levy Cruel Town on aivan mahtava, Soundissakin antoivat täydet viisi tähteä. Myöskin vanhempi tuotanto on loistavaa. Kyllä ne ruotsalaiset osaa.
Toivottavasti joskus eksyisivät myös Suomeen keikkailemaan.

Oi, tämä on niin hieno bändi. Kaikki levyt löytyy hyllystä ja tätä on tullut tuossa talven aikana paljon kuunneltua. Jotenkin se tunnelma on sellaista, että meikäläiseen uppoo todella. Yhdyn edelliseen ja siihen, että ruotsalaiset osaa.
Veri on vettä sakeampaa
depe
15.04.2004 14:12:44
Se onpi aika hyvä biisi se "When We Were Winning" tms. Ja siitä vielä se sellainen akustinen versio.
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
waukku
20.04.2004 10:53:54
Nyt tutustuin pariin biisiin (vastaus kysymykseesi on: kyllä hain kazaalla!) ja täytyy kyllä jälleen kerran sanoa että on ne ruottalaiset kovempia. Muistan ku joskus vuonna keppi katoin fucking Åmalin ja kelasin et onpas tuskasta poppia, mitäköhän tää on...Nyt tiedän.
let´s do the timewarp again!
Järvihirviö
20.04.2004 19:31:40
Ei jotenkin iske. Musiikki on useimmiten melkein naurettavan dramaattista ja minun korvaani kaikki nykyhetken ruotsalaiset kitaravetoiset poppiyhtyeet kuulostavat täsmälleen samalta. Mutta sehän on pelkästään oma häpeäni.
GoingNowhere
19.12.2005 14:39:40

Oli pakko alkaa tiedustelemaan jos joku tietää onko bändi vielä kasassa?? Eilen kuuntelin pitkästä aikaa ton Cruel Townin läpi ja kyllä on mahtava levy..! Lyriikat on niin koskettavia ja elämänmakuisia että parempia saa hakea. "Who will miss us when we're all gone? Who'll remember, who we all were?"
Rock'n'Roll can never die, so keep on rockin' in the free world!
Feggy
19.12.2005 15:01:14

Oli pakko alkaa tiedustelemaan jos joku tietää onko bändi vielä kasassa?? Eilen kuuntelin pitkästä aikaa ton Cruel Townin läpi ja kyllä on mahtava levy..! Lyriikat on niin koskettavia ja elämänmakuisia että parempia saa hakea. "Who will miss us when we're all gone? Who'll remember, who we all were?"

Mahtava levy!
Lockman (Hki) hakee basistia. Bo Diddley/Garage/Television/Clash. 30 biisiä ja kämppä Kaapelilla. Sulla perustaidot, bändikokemusta ja kamat. Soita Taito 050-545 4165 tai Heikki 050 431 4963
nenä
20.12.2005 08:41:48
Oli pakko alkaa tiedustelemaan jos joku tietää onko bändi vielä kasassa??

Kyllä bändi yhden keikan viime kesänä heitti. Kovin ahkeria eivät tunnu yhdessä olevan, mutta kyllä he jossain haastattelussa jatkoa lupailivat.

Tuolta löytyy ajantasaisin tieto:
http://news.bede.se/

Itse sanoisin myös, että ne alkuaikojen hellyttävät angstirypistykset (esim. Luke Skywalker, Ice age) ovat monessa mielessä jopa kiehtovampia kuin Cruel Town siloiteltu täydellisyys.
GoingNowhere
20.12.2005 11:24:19

Kyllä bändi yhden keikan viime kesänä heitti. Kovin ahkeria eivät tunnu yhdessä olevan, mutta kyllä he jossain haastattelussa jatkoa lupailivat.

Tuolta löytyy ajantasaisin tieto:
http://news.bede.se/

Itse sanoisin myös, että ne alkuaikojen hellyttävät angstirypistykset (esim. Luke Skywalker, Ice age) ovat monessa mielessä jopa kiehtovampia kuin Cruel Town siloiteltu täydellisyys.

Joo onhan noi alkuajan piisitki aika hellyyttäviä:D Mutta kyllä toi Cruel Town menee omassa parhaat levyt top 10:ssä kärjen tuntumaan. On se vain niin kovasti koskettanu mua. Mielenkiinto heräsi jo silloin kun näin että se sai Soundissa 5 tähteä mutta levyn hommasin vasta tän vuoden alussa. Toivottavasti vielä joskus tekevät uuden levyn..:)
GoingNowhere
20.12.2005 11:27:15

;)

Joo kyllä toi mustakin on kuuntelua kestävä levy! Ei kyllästy millään. Aina kuuntelen silloin ku on surullinen fiilis..
johnny_
21.12.2005 17:32:37
Broder Daniel aivan loistava menoa.
Tykkään todella paljon...
Antsa
21.12.2005 21:32:04
Shoreline on mielestäni hyvä kappale.
We were some where near Barstow on the edge of the dessert when the drugs began to take hold...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)