Artu Pupunuss 25.07.2003 09:46:59 | |
---|
Hieman ihmettelen sitä meikattua laulajaa, silmämeikki on luultavasti pöllitty Alice Cooperilt, kun sillä oli samannäköinen meikki 70-luvun alussa. Mulle se tuo enemmänkin mieleen itse Jumalan eli King Diamondin, ja sekös on hienoa se. |
salmivaara 25.07.2003 10:51:04 | |
---|
Hieman ihmettelen sitä meikattua laulajaa, silmämeikki on luultavasti pöllitty Alice Cooperilt, kun sillä oli samannäköinen meikki 70-luvun alussa. Älä helvetissä! (vrt. Love it to Death- ja Apocalypse Dudes-bookletit..) Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Kuunnelkaa Glueciferiäkin .. oiva orkesteri eikä meuhkaa mediassa ainakaan Suomessa. Heh, mulla on täydellinen autoilukassu; A-puolella Apocalypse Dudes ja B-puolella Soaring with the Eagles.. . Kyllä matkat taittuu rattosasti! Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Ussr 25.07.2003 11:44:51 | |
---|
Hieman ihmettelen sitä meikattua laulajaa, silmämeikki on luultavasti pöllitty Alice Cooperilt, kun sillä oli samannäköinen meikki 70-luvun alussa. Happy-Tomin likainenmerimieshomo-look on myös aika tyylikäs... Are You Ready For Some Darkness?
-Turbojugend Imatra- |
Lorena 31.07.2003 11:57:01 | |
---|
Ruisrockissa tuli kyseistä bändiä jonkin verran nähtyä, livenä kyllä oli ihan kuunneltavaa ja katseltavaa. CD:nä en huolisi, koska musiikkia enemmän minua viehätti ryhmän ulkoasu ja erityisesti vokalistin viehkeä vatsanseutu. :D Art is the lie that helps us understand the truth.
_____
Pablo Picasso |
diibadaaba 31.07.2003 13:23:50 | |
---|
Ruisrockissa kuulin ekaa kertaa ja diggasin. Täällä on niin paljon hehkutettu tota Apocalypse Dudesia, että kai se on pakko ostaa. There will come a time when you can even take your clothes off when you dance. |
Juhani777 31.07.2003 14:20:00 | |
---|
Apocalypse Dudes on tosiaan herkku levy! Digipackissa on vielä kolme videota mukana. Olkaa kiltisti. |
mongoloidi 31.07.2003 22:16:14 | |
---|
Apocalypse Dudes on tosiaan herkku levy! Digipackissa on vielä kolme videota mukana. totta. hyvä bändi. -Only the Coffinbangers are pure bullshit- |
Åke Northburns 01.08.2003 07:07:43 | |
---|
Joo, aivan hienoa musiikkia. Ainut video minkä olen nähnyt olikin sitten Get it on ja joku jota en muista(on siitä monta vuotta..), ja olen ihastunut siihen teemaan. Mietittiin ystäväni kanssa kerran TurboNegro nimen merkitystä ja latinaa opiskelleena henkilönä muistin, että Negrohan meinaa jotain kuollutta. Että vähän niinku MegaDeth tai jotain. Kuulutaan muuten TurboJugend Korsoon, ou jeah. Mihin TurboJugendiin Sinä kuulut? :) Elämä on vakava asia, jota ei pidä ottaa vakavasti. |
Ussr 01.08.2003 09:35:32 | |
---|
Kuulutaan muuten TurboJugend Korsoon, ou jeah. Mihin TurboJugendiin Sinä kuulut? :) Heii, täällähän on muitakin! Kuulun Turbojugend Imatraan, perustettu tässä jonkun aikaa sitten. -> http://www.turbojugend.net/pg/localdetail.php?a_id=642 En löytänyt Korsoa tuolta turbojugend.net:in listoilta, onkos se ollut kuinka kauan pystyssä? Are You Ready For Some Darkness?
-Turbojugend Imatra- |
LTD 08.08.2003 22:16:23 | |
---|
Kuunnelkaa Glueciferiäkin .. oiva orkesteri eikä meuhkaa mediassa ainakaan Suomessa. Iso kiitos ja kumarrus sinne KooAan suuntaan! Tänään tuli postissa kolme Glueciferin levyä (Ridin´ the tiger, Basement apes, Head to head boredom). Loistavaa kamaa! Olisi varmaan tämä elämä kulunut loppuun ilman Glueciferiä jos sitä ei olisi täällä mainittu. Ai niin! Turbonegro on hyvä! "Rock ei ole edes musiikkia. Se on instrumenttien pahoinpitelyä tunteiden purkamiseksi"-Mark Smith |
DoThePop 09.08.2003 10:54:40 | |
---|
Kyllä Turbonegro on tän hetken kovimpia bändejä.Harvalta bändiltä löytyy sellaisia huippulevyjä kuin Ass cobra,Apocalypse dudes ja Scandinavian leather.Kyllä mun listalla Apocalypse dudes on 90-luvun tärkein ja paras levy.Kyllähän siinä bändissä imago ja loistava musiikki on huipussaan.Noin naurettavan näköiset körrit ei voi olla kuin mageita. Hommatkaa muuten toi Turbonegro-Movie Dvd katseluun.Siitä ei paljon musavideo pysty paranemaan.Aivan hillitöntä menoa ja mäiskettä. |
Waldemar O Toy 25.09.2003 23:13:28 | |
---|
Kyllä Turbonegro on tän hetken kovimpia bändejä.Harvalta bändiltä löytyy sellaisia huippulevyjä kuin Ass cobra,Apocalypse dudes ja Scandinavian leather. Hommatkaa muuten toi Turbonegro-Movie Dvd katseluun.Siitä ei paljon musavideo pysty paranemaan.Aivan hillitöntä menoa ja mäiskettä. No en kyllä yhtyis tuohon Ass Cobraan ja Dvd oli hienoinen pettymys.. Siis Apocalypse Dudesin jälkeen Trbngr on tehny pelkkää hyvää, jos ei taukoa oteta huomioon, mut sitä aikasempi on vähän liian punkkia. No, onhan Ass Cobrallakin omat hetkensä, kuten se Denim Demon ja Sailorman kaikessa "likaisuudessaan", vaan täytyy myöntää et teettää joskus ongelmia kuunnella se levy alusta loppuun.. Ja Apocalypse Dudesin ainut miinus on Monkey on your back joka kuulostaa aika vahvasti Back To Dungaree High:lta... "Such a low-down zero. I´m just a denimboy, just a neo-nero, just satan´s little toy." |
Jeesus Nieminen 26.09.2003 09:48:24 | |
---|
musiikkia enemmän minua viehätti ryhmän ulkoasu ja erityisesti vokalistin viehkeä vatsanseutu. :D Minäkin omaan viehkeän vatsanseudun. Hank Von Helvete toimii meidän kaikkien viehkeän vatsanseudun omaavien puolesta! Jonain päivänä anoreksia vielä menee pois muodista ja vatsanseudut tulevat... :) Turbonegron levyt kannattaa hankkia, jos pystyy sulattamaan sekä vanhaa Alice Cooperia että uudempaa punkkipoppia. Jos bändi vihdoin on saanut osansa mediahypetyksestä, on se yhtyeestä kiinnostuneiden kannalta vain hyvä asia. Kyllä Glueciferin ja muidenkin aika vielä tulee. Ensimmäisenä kultakautenaan Turbonegro sai todella vähän julkisuutta mediassa, ja yhtyeen maine onkin pikkuhiljaa hankittu hyvillä biiseillä, mainioilla keikoilla ja puskaradiomeiningillä. Itse tutustuin Turbonegroon vasta bändin hajottua lainattuani Apocalypse Dudesin ex-tyttöystävältäni. Ei ollut muuta mahdollisuutta kuin laittaa merimieslakki päähän ja menoks. Stop! In the name of love. |
Ussr 27.09.2003 12:02:48 | |
---|
Hommatkaa muuten toi Turbonegro-Movie Dvd katseluun.Siitä ei paljon musavideo pysty paranemaan.Aivan hillitöntä menoa ja mäiskettä. Vaikka fani olenkin, dvd oli hieman tylsä. Siinä olisi saanut olla enemmän esim. äijien toilailuja ja muuta backstage-meininkiä, nyt oli vähän liikaa pelkkiä lyhyitä livepätkiä ja muuta "turhaa". Jos tehdään livevideota, kannattaisi olla mukana koko keikka tai ainakin kokonaisia kappaleita. Ihan kohtalainen paketti se kumminkin on. Mutta, se lopputekstien aikana soiva Sailor Manin versiointi, se on vasta jotain... Tietäisikö kukaan, kenen/keiden tekemä se on? |
aivokuolio 27.09.2003 15:49:15 | |
---|
jos en ihan väärin ole käsittänyt, nyt loppuvuoden aikana pitäisi ilmestyä DVD, joka koostuu tuon ResErection-kiertueen aikana kuvatusta materiaalista. |
Ussr 28.09.2003 22:13:09 | |
---|
jos en ihan väärin ole käsittänyt, nyt loppuvuoden aikana pitäisi ilmestyä DVD, joka koostuu tuon ResErection-kiertueen aikana kuvatusta materiaalista. Missäs tällaista juttua on ollut..? |
Ussr 17.03.2004 00:06:14 | |
---|
Turbojugendin postituslistalta saapui sellaisia tietoja, että Turbonegro saapuu kesällä Ruisrockiin! Maa - tuo jumalan golfpallo. |
Cathi777 17.03.2004 09:07:38 | |
---|
Niin, enpä löytänyt yhtään topiccia tästä Norjan ykkösorkesterista, päätinpä sitten aloittaa sellaisen. Mitäs mieltä olette tästä pumpusta? Itse omistan herrojen levyistä Apocalypse Dudesin ja Scandinavian Leatherin, molemmat ovat kyllä aivan huippukamaa. Aivan loistava bändi, mutta mun mielestä paras levy on kuitenkin Never is Forever... Ihan mielettömän kovia biisejä koko levy täynnä. Kaikki toimii kyllä todella loistavasti ja se dvd on todella onnistunut tuotos myöskin. Tulisivat vaan nyt taas Suomeen keikkailemaan. Veri on vettä sakeampaa |
Mr.Babbit 17.03.2004 11:41:40 | |
---|
Äijillä on niin härski meininki, ettei voi kuin diggailla, vaikka ne vanhat levyt onkin vähän liian punkkia mun makuuni. "kukaan ei pelkää enää saatananpalvojia, mutta kaikki pelkäävät homoja" Ja turbojugend-meininki on niin älytön idea, että pakkohan siihen oli mennä mukaan, nyt kun Turkuunkin perustettiin viime kesänä oma jugend. yeah! heitetään muuten oman orkesterin kanssa tuota I got erection:ia, toimii vähän eri tavalla kun kaikki soittajat ovat naisia. |