Tumppi38 21.12.2005 15:02:19 | |
---|
"Maybe I can fire Carl and make this idiot do his job too - PHB" |
Aki 21.12.2005 15:07:37 | |
---|
Kävinpä hypistelemässä. Stratot oli sitä tuttua ja turvatonta Eko-osastoa, eli eipä juuri minkään väärtti. En kokeillut vahvistimen kanssa. Sinänsä, hintaa on melkein puolet Ekoa vähemmän, joten kai siinä joku juju on. Sen sijaan, akustinen laminaattikantinen kitara soololovella (155€) oli vallan hämmästyttävä. Sillä rämpytteli jo ihan ilokseen. Ei Ibanez AW15:n veroinen (250€, kokopuukansi), mutta nuotiokitaraksi aivan käypä. Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!! |
McNulty 21.12.2005 15:09:37 | |
---|
mutta nuotiokitaraksi aivan käypä. Polttopuuksi vai ihan kännilauluja kompattavaksi? =) Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten! |
Tumppi38 21.12.2005 15:16:28 | |
---|
Kävinpä hypistelemässä. Stratot oli sitä tuttua ja turvatonta Eko-osastoa, eli eipä juuri minkään väärtti. En kokeillut vahvistimen kanssa. Sinänsä, hintaa on melkein puolet Ekoa vähemmän, joten kai siinä joku juju on. Sen sijaan, akustinen laminaattikantinen kitara soololovella (155€) oli vallan hämmästyttävä. Sillä rämpytteli jo ihan ilokseen. Ei Ibanez AW15:n veroinen (250€, kokopuukansi), mutta nuotiokitaraksi aivan käypä. Minä tuota Kona KS2NE versiota hieman himoitsisin onkohan se jo sitten kunnollinen ? "Maybe I can fire Carl and make this idiot do his job too - PHB" |
Aki 21.12.2005 15:19:03 | |
---|
Minä tuota Kona KS2NE versiota hieman himoitsisin onkohan se jo sitten kunnollinen ? Ei se huono ollut ollenkaan, mutta samanhintaisen Ibanez AW85:sen kävisin ehdottomasti kokeilemassa myös. En osaa muistikuvien varassa sanoa vertailua noista. Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!! |
Polttopuuksi vai ihan kännilauluja kompattavaksi? =) Vaikka riparilauluja (selvinpäin) sillä ehdolla että saisi pian vedellä kännilaulujakin. ;o) Polttopuuksi sitten vaikka ne Konan stratot. Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!! |