Aihe: Mitä mielä olette IDOLS kilpailun laadusta nykyään,LAHJAKKUUTTA?
1 2 3
Max-X
12.12.2005 11:26:29
ziisus tuota sunnuntaista koitosta.... siellä oli todella kyvytön kolmikko munaamassa itseään, oikein hävetti. kyllä se katri taitaa niistä varteenotettavin laulaja olla, kun sillä on silti eniten hyviä vetoja.
ei helvetti niitä jätkiä, onneksi se pösilö putosi.
"Mä en oo ikinä luottanu jätkiin jotka laulaa poppii" -Jone Nikula
Glenfiddich
12.12.2005 14:25:24
Nii kylKyl..mutta Ilkan TB veto oli aika.....noh jos ei muuta niin naurussa oli ainakin pitelemistä:) Mä ainaki nostan hattua kaverille jos vetää suorassa lähetyksessä Taivas lyö tulta!! Ei sillä, että se ois hyvältä kuulostanu, se vaa tuli just oikeaan saumaan.
"Soppii ku ottatukka sialle!"
Max-X
12.12.2005 15:27:11
joo se veti sen paikotellen ihan hyvinkin, mutta ne korkeimmat kohdat meni aika falskisti. onhan siinä kyllä kovasti showmiehen vikaa!
"Mä en oo ikinä luottanu jätkiin jotka laulaa poppii" -Jone Nikula
JPQ
19.12.2005 02:55:30

Kumpi voitti ? siis parempi vai huonompi kuulemma tämän päivän jutun mukaan sanoo tuttu parempi voitti. No ainakin kävi niinkuin ennustin blondi tippuu viimeisessä tosin hänen seuransa meni metsään arvauksessani. Ja muistetaan kisattiin idoliudesta ei laulutaidosta.
J.K.Ruudio
19.12.2005 13:53:44
Nii kylKyl..mutta Ilkan TB veto oli aika.....noh jos ei muuta niin naurussa oli ainakin pitelemistä:) Mä ainaki nostan hattua kaverille jos vetää suorassa lähetyksessä Taivas lyö tulta!! Ei sillä, että se ois hyvältä kuulostanu, se vaa tuli just oikeaan saumaan.

Mikäs muukaan idea siinä biisissä oli, kuin kalastaa ääniä. Aivan kauhean kuuloista se olikin,mutta kun "Ilkka on niin hauska ja veti niin hauskasti sen",niin äänestetään sitä." (Hauska?? Noh,huumorintaju kullakin" Ärsyttää kun osaa yhtään haastattelua suorassa lähetyksessä antaa kunnolla,vaan pitää koko ajan jotain häslätä.)

Noh... koko Idolsin finaalien ajan toivonu Ilkan putoavan, varsinkin viikko sitten (harvinaisen ärsyttävä ääni),mutta eilen kääntyi mielipide.. Kuullosti jo ihan hyvältä,mutta vieläkin joissain korkeaissa kohdissa kuullostaa todella ärsyttävältä.

Silti Katrin olisin voittajaksi äänestänyt.
Tuplat ne olla pitää!
Guitar69
19.12.2005 18:33:05
Kilpailu kokonaisuudessaan täysin luokaton. Minusta tuo ei ole edes hyvä vitsi.
LNA
20.12.2005 22:16:27

Ilkka on IhQ!!
Tacere's new promo-CD "Eras - Reveries" out now!
Life's a beach and then you dive.
Sarastro
25.12.2005 23:42:28
Jooh, ehkä se on nyt nähty moneen kertaan ettei se itse laulaminen ole niin merkityksellinen asia idolsissa, kuten välttämättä muutenkaan pop maailmassa. Persoona on se tärkein juttu ja laulutaito tulee sitten mukana (jos tulee). Ihmiset äänesti kilpailijoita jatkoon sympaattisuuden perusteella ja teknillisesti hyvät laulajat tippui pois pelistä jo välierissä. Mutta sitä kansa haluaa: kivoja persoonia. Mutta kun hyvää laulua ei heru ja ihmiset kyllästyvät sirkushuveihin, niin idolsien ura tulee jäämään pelkäksi tähdenlennoksi tai ainakin kovin lyhyeksi.
1502
18.01.2006 20:20:00
Mun mielestä oikea muusikko mitä se ohjelma on tuottanut on Jani Wikholm,joka käsitykseni mukaan tekee omia sävellyksiä ja on muutenkin trubaduurihenkinen kaveri.Minusta tuntuu että koko Idoldin ohjelmaformaatti on vain rahastusta varten, ja jos Idols tulee vielä 10 vuoden päästäkin kuinka moni muistaa tämän tai ensi vuoden voittajia. Pitää vielä lisätä ettei yhdelläkään kilpailijalla tunnu olevan omaa tyyliä, kaikki tuntuu vaan haluavan julkkiksiksi.Ei millään pahalla sitten.
MartinB
23.01.2006 12:49:54
Idolsit olisivat mielestäni laulaneet parhaiten oikein sellaista kevyttä ohjelmistoa, niillähän oli kaikilla kevyet ja pienet (pienet) äänet. Kun homma meni huudoksi - ei kukaan pystynyt enää koordinoimaan säveliä, vaan hallinta meni. Esim. Pete möhli ilmiselvästi Bon Jovi kappaleen yrittämällä huutaa... Jossain vähän aikaa sitten ihmetteli joku että onko se nykynuorison huono kunto joka tekee sen että äänessä ei ole voimaa... Kevyemmät biisit toimi kuitenkin IMO kolmikolla.
Cadaver
23.01.2006 20:10:23

Esim. Pete möhli ilmiselvästi Bon Jovi kappaleen yrittämällä huutaa... Jossain vähän aikaa sitten ihmetteli joku että onko se nykynuorison huono kunto joka tekee sen että äänessä ei ole voimaa...

Ns. sukkahousuhevierässä lauloi kuitenkin kohtalaisen reippaasti/hyvin (oikeastaan ainoana siinä erässä). Myöhemmin kyllä sitten meni ihmeelliseksi huutamiseksi,
Freedom, Metal & Might: Agent Metal Saksaheviä: Revenant Rienausta: Riivaaja
onnenonkija_
26.01.2006 00:22:02
ihan perseestä
No Vittu Ei Onnistu!! homo se o..
duane
27.01.2006 18:53:50
Yleisesti sanottuna edellisessä Suomi-Idolsissa oli finaalissa vain yksi epävireen kuningas, eli Tuisku. Miten se vetää livenä? Tässä foorumissa tuskin on montaa, jotka ovat häntä livenä kuulleet, mutta onko se saanu siihen laulamiseen järkeä, vai onko liveänkin mahdollista käyttää jotain tuuneria.

Muutamilla A:n keikoilla tekniikkahommissa olleena uskallan sanoa, että Tuisku on yksi tämän hetken parhaimpia esiintyjiä tässä maassa. Laulajana tyyppi on kehittynyt suunnattomasti ekan idolsin ajoista. Vireongelmia ei ole ja "tuunereita" ei käytetä (toisin kuin muutamien "rock"laulajien kanssa tehdään. Myöskin asennepuolella Tuisku on aivan omaa luokkaansa, esimerkiksi siinä, miten hän suhtautuu faneihinsa. Siitä voisi aika moni suomalainen k***päärokkari ottaa oppia.

Wickholm puolestaan on turhautunut rockjumala, jonka levy-yhtiö on pakottanut soittamaan suomihuttua Kari Tapion malliin..
Kyllä köyhän kannattaa ostaa halpaa, sillä halpa tulee kalliiksi ja kallis on aina laadukasta
M.i.k.key
28.01.2006 01:27:01 (muokattu 28.01.2006 01:27:28)
Muutamilla A:n keikoilla tekniikkahommissa olleena uskallan sanoa, että Tuisku on yksi tämän hetken parhaimpia esiintyjiä tässä maassa. Laulajana tyyppi on kehittynyt suunnattomasti ekan idolsin ajoista. Vireongelmia ei ole ja "tuunereita" ei käytetä (toisin kuin muutamien "rock"laulajien kanssa tehdään. Myöskin asennepuolella Tuisku on aivan omaa luokkaansa, esimerkiksi siinä, miten hän suhtautuu faneihinsa.

Mä oon saanut samanmoisen käsityksen

Noi finalistit näkyy lähtevän yhteiskiertueelle!
www.idoleitajatahtia.com
Mä lopetan nää hommat!
T.Urmio
30.01.2006 00:07:38
Ensimmäisellä kerralla löytyi muutamia oikeasti hyviä laulajia, mutta toisella kertaa oli enää ekalla kerralla karsiutuneita ja muita tyrkkyjä jotka haluaa vain olla kuuluisia eivätkä omaa musiikkia ja esiintymistä kohtaan kovin suurta intohimoa. Suomessa ei ole tarpeeksi porukkaa, että voitaisiin järjestää vastaava kilpailu kehden vuoden välein. En ennusta kovinkaan suurta menestystä kenellekään viime idolsiin osallistuneista. Tulevat kaikki tekemään Ind-Xit eli kuukausi levyn julkistamisesta levyä sai anttilasta femmalla. Mutta hyvä näin.
No ei se mun vika oo
insight
30.01.2006 09:34:10
Tota American Idolsia kun katsoo, niin kyllä siellä moni laulaa todella taidokkaasti. Suomen finalisteista ei yksikään kyennyt samaan - lähimainkaan.
M.i.k.key
30.01.2006 11:08:10
Tota American Idolsia kun katsoo, niin kyllä siellä moni laulaa todella taidokkaasti. Suomen finalisteista ei yksikään kyennyt samaan - lähimainkaan.

Finaalin ulkopuolelle jääneistä kylläkin. Mutta kansa tiesi paremmin ja jätti ne pihalle. Mutta eipä nuo lapset jotka ahkerimmin äänestävät mistään musiikista mitään tajuakaan...
Mä lopetan nää hommat!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)