Onkos porukalla kokemuksia (lisää) tästä kyseisestä vahvarista ? Hinta ei ole älyttömän paha ja 2 kanavalle omat EQ:t + muut specsit näyttää ihan kivalta. Suomessakin näitä tuntuu liikkuvan ja alkoi kiinnostamaan. Toki pienempikin wattimäärä olisi riittänyt todella hyvin, mutta pienempitehoisissa malleissa oli yhteinen EQ. PS. Katsoin jo haulla infoa ja muuta juttua, mutta suurin osa oli 20w mallista. Damn, that's a fine pile of duckshit :] |
Crossroad 20.12.2005 19:39:23 | |
---|
itse olen pari vuotta soittanut juuri kyseisellä mallilla.eikä ole tarvetta ollut katsella sen jälkeen muita.paras clean kanava mitä olen testannut ja särökanavasta löytyy soundit aina delta bluesista boostkanavan super-putkisäröihin..isommilla volyymilla laulaa särökanava todella rouheasti.itse käytän lisänä vox tonelab se:tä ja yhdistelmänä toimii täydellisesti. |
P-Nut 21.12.2005 20:11:37 | |
---|
Kai tästä nyt enemmän kokemuksia kuitenkin on :) Eli nostetaas vähän. Damn, that's a fine pile of duckshit :] |
tommijk 21.12.2005 20:27:30 | |
---|
Hyvä vahvistin, voin suositella kahden vuoden käyttökokemuksella. Fendermäiset puhtaat hieman agressiivisemmalla klangilla, yhdistettynä marshallmaisiin säröihin. Monipuolinen vahvistin todellakin. Boost toiminto oli mielstäni aika turha, koska soundi meni liian mössöiseksi ja tukkoiseksi mutta erillisen boostipedaalin avulla irtoaa kyllä rankemmatkin metallit. Vahvistimessa oli mielestäni hiukan ikävä "ylämiddle piikki" joka puski ilmoille vähän liiankin innokkaasti. Putkien/elementin vaihdolla luulisi pääsevän tuostakin eroon. Miinuksista huolimatta suosittelen. don't eat yellow snow |
P-Nut 21.12.2005 20:52:28 | |
---|
Vahvistimessa oli mielestäni hiukan ikävä "ylämiddle piikki" joka puski ilmoille vähän liiankin innokkaasti. Putkien/elementin vaihdolla luulisi pääsevän tuostakin eroon. Miinuksista huolimatta suosittelen. Itselläni on ollut mielessä enemmänkin ehkä tuo YCV40WR, jossa on siis Celestion Vintage 30 elementti. Kokeilemaanhan noita pitäisi mennä ja kuunnella miten toimii ja miltä kuulostaa. Damn, that's a fine pile of duckshit :] |