Aihe: Minkä Les Paulin ostan?
1 2
Les Fender
17.12.2005 05:49:06
Taitaa Customi tulla kotiin tässä vuoen vaihteessa.. ehkä hiukan jälkeen.
Ai että se "Mut ehkä säästän silti siihen Stankkuun." on sit fade away... noh, tämä oli vain sellainen sarkastinen kommentti johon ei liiemmin kannata kiinnittää huomiota;o)
Kitara tykkää kun sillä soitetaan!!
Ukko
17.12.2005 11:01:03

Suosittelisin sitä tokaita. Japsitokait hakkaa omien kokemuksien mukaan nuo epit mennen tullen ja tullen mennen.

Ja japsitokait maksaa enemmän kuin ylläolevat. Jos kysyjän budjetti ei riitä niihin niin sitten se ei riitä.
nooramone
17.12.2005 17:03:03
älä kysy vaan pogoo.
Von Härskiburg
17.12.2005 17:05:43

http://www.soitinlaine.fi/index.cfm … p;pid=6833&mgid=6&sgid=311#

http://www.soitinlaine.fi/index.cfm … mp;pid=2683&mgid=6&sgid=311

mitä merkittäviä eroja näissä on, hintaero on kuitenkin parisataa?

Ensimmäisessä näkyisi olevan leppärunko. Se on aika merkittävä ero.
"The issue no longer equals total logic". -Nordom
Härski
17.12.2005 17:17:42
Ai että se "Mut ehkä säästän silti siihen Stankkuun." on sit fade away... noh, tämä oli vain sellainen sarkastinen kommentti johon ei liiemmin kannata kiinnittää huomiota;o)

Nojoo, ku se on vain reilun tonnin kalliimpi.. ja kun kävin sitä koittamassa (Giba Stankkua), en oikein vakuuttunut siitä sen tokain jälkeen. Mutta oishan se kans kerralla sit Gibson.. mutta nyt puhutaan sellaisesta materiaalista, kuin raha. Kasvaisipa puussa se.
P-Nut
20.12.2005 21:09:52

mites ku mulla on toi budjettipuoli vähän siinä ja siinä, että kuin paljon huonompi vaihtoehto toi standard ebony on? vai kannattaako vaan satsata kerralla parhaaseen ja ostaa customi? tietty voi olla että ei kauan se mulla ehjänä kestä.. :) onko customi paljon kevyempi? en oikeen tiedä mitää näistä kun mulla on ollu vaan yks kitara tätä ennen....

Eikös nuo customit oo hyvin pitkälti samanpainosia. Ei niillä ainakaan tapana ole kevyempiä olla.
Damn, that's a fine pile of duckshit :]
myrtonen
20.12.2005 21:17:02
onko customi paljon kevyempi? en oikeen tiedä mitää näistä kun mulla on ollu vaan yks kitara tätä ennen....

Otapas asiaksesi mennä ihan musiikkiliikkeseen, ottaa kitara syliin ja näppäillä sitä siinä. Tunnet kyllä, millon soitat Sitä Oikeaa.
Mega Man Club #010 - Gay Man
Älä oo tommonen. Ottaisitko sen sijaan pastillin?
nooramone
21.12.2005 16:11:59
Otapas asiaksesi mennä ihan musiikkiliikkeseen, ottaa kitara syliin ja näppäillä sitä siinä. Tunnet kyllä, millon soitat Sitä Oikeaa.

olen käyny soittamassa customia, mut se on vaan vähän kallis..siks ajattelin tota standardia..
älä kysy vaan pogoo.
simbabben
22.12.2005 09:30:22
Valkoinen Custom

Mää ainaki ostaisin sen, jos ois rahnaa :D
Vade Retro, Sanlaclaus!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)