Heikki L. 19.12.2005 13:06:57 | |
---|
Sä tykkäät musasta, jota nuo ukit soittaa. Myung: pyllystä. Harris: biisinikkarin länkytysbasso ei iske. Sheehan: taitava, mutta ei tue bassolla bändiä. Geddy Lee: virtuoosimaisen taitava, sopii bändin tyyliin. Flea: parhaimmillan valkoinen tennissukka jopon ympärillä. Aivan mahtavaa referointia..... Basso sanoo pum pum ja pitää suunsa kiinni. |
J.Hollström 19.12.2005 13:13:14 | |
---|
Aivan mahtavaa referointia..... Joo, rumpalit on eri miehiä. Jukka Hollström - Pitkän linjan amatööri. |
Wil-J 19.12.2005 20:40:58 | |
---|
Aivan mahtavaa referointia..... Sheehan: taitava, mutta ei tue bassolla bändiä. Ei kovin mahtavaa :S Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
hollmi-5 19.12.2005 23:43:10 (muokattu 19.12.2005 23:44:55) | |
---|
Ei kovin mahtavaa :S Annan anteeksi, koska olet basisti Vantaalta. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
sirdickyj 20.12.2005 08:08:12 | |
---|
Sä tykkäät musasta, jota nuo ukit soittaa. Myung: pyllystä. Harris: biisinikkarin länkytysbasso ei iske. Sheehan: taitava, mutta ei tue bassolla bändiä. Geddy Lee: virtuoosimaisen taitava, sopii bändin tyyliin. Flea: parhaimmillan valkoinen tennissukka jopon ympärillä. Tämähän on kunnon spede, Sheehan ei tue bassolla bändiä? Ja Geddy Lee on kuitenkin "virtuoosimaisen taitava"? Sekö tukee bändiä? Tää on nyt näitä miehiä mitkä ei edes tiedä mistä puhuu, oikeesti. En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa minut jäsenekseen! |
Karlsson 20.12.2005 08:46:52 | |
---|
Tämähän on kunnon spede, Sheehan ei tue bassolla bändiä? Ja Geddy Lee on kuitenkin "virtuoosimaisen taitava"? Sekö tukee bändiä? Tää on nyt näitä miehiä mitkä ei edes tiedä mistä puhuu, oikeesti. Loppujen lopuks, mitä väliä? Mielipiteeseen on oikeus, oli se kuinka väärä tahansa. "Ördä on vaa ördänä ördänä. Ei siihen mitkää napit tai karkit vaikuta enää." -Tissot-Liisa |
J.Hollström 20.12.2005 09:03:43 (muokattu 20.12.2005 09:26:07) | |
---|
Tämähän on kunnon spede, Sheehan ei tue bassolla bändiä? Ja Geddy Lee on kuitenkin "virtuoosimaisen taitava"? Sekö tukee bändiä? Tää on nyt näitä miehiä mitkä ei edes tiedä mistä puhuu, oikeesti. Joo, tämä spede on minun veli. Että osaatte ottaa kommentit sitten sen mukaan (eli mitä tahansa skeidaa voi tulla). Koittakaa kestää. |
sirdickyj 20.12.2005 09:41:22 | |
---|
Joo, tämä spede on minun veli. Että osaatte ottaa kommentit sitten sen mukaan (eli mitä tahansa skeidaa voi tulla). Koittakaa kestää. Ahaa, sorry. Aika radikaalia tarinaa vaan tuli. Niin, teillähän on toi ihmeperhe tosiaan. Tekisköhän Disney teistä piirretyn? En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa minut jäsenekseen! |
hollmi-5 20.12.2005 09:44:16 | |
---|
Spede on komea arvonimi. Siitä kiitos. Seehanin sooloileva tyyli ihan perusrullaavissa kasibiittibiiseissä ei minun mielestäni ole tyylinmukaista soitantaa. Rush on progressiivisempi ja biisit sitten sellaisia, että Geddyn basso istuu siihen ympäristöön. Sitäpaitsi Geddyn bassosoundi on miellyttänyt minua pitkään. Seehanin Billyn soundi on minun makuun liian metallinen. Koska mielestäni Cliff Williams on paras basisiti tällä pallolla, niin kait ymmärrätte, miksi mielipiteeni on tällainen? http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
sirdickyj 20.12.2005 10:00:38 | |
---|
Seehanin sooloileva tyyli ihan perusrullaavissa kasibiittibiiseissä ei minun mielestäni ole tyylinmukaista soitantaa Mainitsisitko yhden tällaisen kappaleen? Esim. kappaleissa Yankee rose, I`m easy, Just like paradise, Shine, Goin`crazy, Daddy, brother, lover, little boy, Green tinted sixties mind, Elecrified, Ladies night in Buffalo, Promised her the moon (nää tuli ekana mieleen) on niin tyylinmukainen basso kuin ikinä mahdollista. Ei ylimääräistä soitantaa, täysin bändin ehdoilla mennään, ja soundikin on asiaankuuluvan murea. Soolojutut on sitten erikseen, niissä ei rajoituksia tunneta. En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa minut jäsenekseen! |
hollmi-5 20.12.2005 10:20:39 | |
---|
on niin tyylinmukainen basso kuin ikinä mahdollista. Tuossa oli mukana hyviäkin biisejä. Sankaribasistihan se Billy on, mutta Cliffin tyyliin on pitkä matka. Jonkun mielestä Billyn tyyli on parempi. Jonkun toisen mielestä Cliff vetää tyylikkäämmin. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Pirkka 20.12.2005 11:28:29 | |
---|
Seehanin sooloileva tyyli ihan perusrullaavissa kasibiittibiiseissä ei minun mielestäni ole tyylinmukaista soitantaa. No herranjumala, itse tekemiään biisejä! Kuinka siihen voi sanoa mikä on tyylinmukaista? Sheehanilla on tunnistettava oma tyyli, se jo tekee siitä tyylinmukaisen. Kuitenkin kyseessä on tällä hetkellä yksi omaperäisimpiä rockbasisteja joka on kehittänyt bassoa soittimena eteenpäin. Ei sen tarvitse aina kuulostaa (vittu kun tekis mieli sanoo että Cisse Häkkiseltä, se on varmaan sitte tyylinmukainen) oppikirjan mukaiselta. Tuossa oli mukana hyviäkin biisejä. Sankaribasistihan se Billy on, mutta Cliffin tyyliin on pitkä matka. Jonkun mielestä Billyn tyyli on parempi. Jonkun toisen mielestä Cliff vetää tyylikkäämmin. Cliffistä pidän itsekin erittäin paljon, se on sellainen tukipilari jonka päälle voi rakentaa vaikka kerrostalon. Toivottavasti tarkoitit pitkällä matkalla että tyylien ero on suuri etkä sitä että Williams olisi jotenkin Sheehania basistina edellä. Kuitenkin nyt puhutaan eri "koulukuntien" edustajista. |
hollmi-5 20.12.2005 11:41:15 | |
---|
Billy on kone sekä hyvässä, että pahassa. Cisse oli kyllä erittäin rock´n´roll, vaikka ei hän nyt tähän keskusteluun oikein istu. Cliff-setä on jaksanut yllättää vähäeleisyydellään. Pienikin bassomelodia, sitten kun se tulee, kuulostaa Cliffin soittamana jouluaatolta. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Pirkka 20.12.2005 12:01:16 | |
---|
Pienikin bassomelodia, sitten kun se tulee, kuulostaa Cliffin soittamana jouluaatolta. Kyllä, less is more! Onneks bändejä ja soittajia on monenlaisia, päivästä riippuen saa diggailla kaikkee. Nyt just soi Bootsy Collins, ai että miten hienoo! |
hollstro 20.12.2005 15:11:54 | |
---|
Tämähän on kunnon spede, Sheehan ei tue bassolla bändiä? Ja Geddy Lee on kuitenkin "virtuoosimaisen taitava"? Sekö tukee bändiä? Tää on nyt näitä miehiä mitkä ei edes tiedä mistä puhuu, oikeesti. Rumpalit tietää basisteista paljon enemmän kuin haluamme myöntää. Onha se munkin mainittava että veli tuossa kommentoi. Olen osittain samalla linjalla, mutta Billy on parhaimmillaan ja siis useimmiten ilmiö. Huonoimmillaan on kyllä ihan pelle sen toisen pellen (Vai) kanssa. |
Daddy, brother, lover, little boy,... Soolojutut on sitten erikseen, niissä ei rajoituksia tunneta. Ei tunneta rajoituksia, ei. Porat kehiin!!! (The Electric Drill Song) Aijai! |
jjylli 20.12.2005 16:53:16 | |
---|
Rumpalit tietää basisteista paljon enemmän kuin haluamme myöntää. Onha se munkin mainittava että veli tuossa kommentoi. Olen osittain samalla linjalla, mutta Billy on parhaimmillaan ja siis useimmiten ilmiö. Huonoimmillaan on kyllä ihan pelle sen toisen pellen (Vai) kanssa. pellelle kitaristi ja basisti? moottoritie olis tosi kuuma |
Teijo K. 20.12.2005 16:58:42 | |
---|
Rumpalit tietää basisteista paljon enemmän kuin haluamme myöntää. Onha se munkin mainittava että veli tuossa kommentoi. Olen osittain samalla linjalla, mutta Billy on parhaimmillaan ja siis useimmiten ilmiö. Huonoimmillaan on kyllä ihan pelle sen toisen pellen (Vai) kanssa. Kuinkahan monta teitä täällä oikein loppujenviimetteeksi pyörii? Munsta. |
sirdickyj 20.12.2005 17:52:22 | |
---|
Rumpalit tietää basisteista paljon enemmän kuin haluamme myöntää. Onha se munkin mainittava että veli tuossa kommentoi. Olen osittain samalla linjalla, mutta Billy on parhaimmillaan ja siis useimmiten ilmiö. Huonoimmillaan on kyllä ihan pelle sen toisen pellen (Vai) kanssa. Mutta silti ei vieläkään ole mainittu yhtään biisiä, jossa Billyn pitäis soittaa kasia, mutta soittaakin pilitystä. Ei ihme, sellaista kun ei ole. Vai ja Sheehan pellejä? Jaha. Nosturissa ilmeni jotain ihan muuta, en käsitä mitä kumman pelleä siinä on, että joku tekee hommansa tosissaan ja virtuositeetillä, muttei kumminkaan ota itseään turhan vakavasti. Oikeesti hyvä fiilis tuli noiden "pellejen" näkemisestä samalla lavalla, liikutukseen asti. En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa minut jäsenekseen! |
J.Hollström 20.12.2005 19:21:32 | |
---|
Kuinkahan monta teitä täällä oikein loppujenviimetteeksi pyörii? Liian monta. |