Aihe: Squier Standard Stratocaster
1 2 3
-Fender-
18.12.2005 15:19:54 (muokattu 18.12.2005 15:23:51)
Ainakin Soundstoressa noita myydään.

http://soundstore.fi/index.php/cPath/21_59

Kappas sehän ei oo ku kolme euroa kalliimpi. kiitti
-Fender-
18.12.2005 15:24:51 (muokattu 18.12.2005 16:13:41)
Kuinka saman hintasia ne standardit on siel fazerilla ku nettisivuilla ei oo. budjetti on vähän päälle 250.
32788
18.12.2005 15:27:39
Kuinka saman hintasia ne standardit on siel fazerilla ku nettisivuilla ei oo. budjetti on vähän päälle 250.

En tiä, pitää maanantaina kahtoa.
Ehei, Tiluman ei suinkaan tarkoita tiluttavaa miestä, vaan on lyhenne sanoista Tappelunhaluinen Iltatorimyyjä Lattajalkainen Uudistaja ja Monumentaalisen Aneeminen Nikotinisti
-Fender-
18.12.2005 16:14:50
Joo, voihan thomannille lähettää takas jos ei tykkää koska vähä näyttää et on liian kalliita suomesta
miktol
18.12.2005 16:40:36
Kokemusta on (paristakin) Squierin halvemman Affinity -sarjan stratosta ja sanoisin, että on kyllä hinta-laatusuhde kohdallaan. Omassani oli puubody (agathista veikkaisin) ja ruusupuuotelauta. Säätämisen jälkeen kitara ei kyllä hävinnyt soitettavuudeltaan aidolle. Standardissa on varmaan astetta laadukkaammat mikit ja rautaosat?

Vuorasin muuten kitaran mikki- ja muut kolot alumiiniteipillä. Vähensi surinoita tosi paljon.
Räbbänä
18.12.2005 16:45:28
Kokemusta on (paristakin) Squierin halvemman Affinity -sarjan stratosta ja sanoisin, että on kyllä hinta-laatusuhde kohdallaan. Omassani oli puubody (agathista veikkaisin) ja ruusupuuotelauta. Säätämisen jälkeen kitara ei kyllä hävinnyt soitettavuudeltaan aidolle. Standardissa on varmaan astetta laadukkaammat mikit ja rautaosat?

Vuorasin muuten kitaran mikki- ja muut kolot alumiiniteipillä. Vähensi surinoita tosi paljon.

Kyllä. Itellä on affinity sarjan Strat ja erittäin hyvä on ollut.
Muistakaa lapset! Festareilla kannattaa varoa 1) [b] Satu-setiä [/b] 2) [b] Namu-setiä [/b] 3) [b] Sentencediä [/b]. Jälkimmäinen aiheuttaa vakavan hevimusiikin riippuvuuden. Nuo kaksi ensimmäistä voi siis unohtaa.
Aki
18.12.2005 16:45:40

Joo, voihan thomannille lähettää takas jos ei tykkää koska vähä näyttää et on liian kalliita suomesta

Koskee vain Hot Deals -tuotteita.
Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!!
-Fender-
18.12.2005 16:45:42

No sehän on todella hyvä. Ite tykkään straton kaulasta ja muutenkin se on melko monikäyttönen kitara, sopii monenlaiseen.
Miikka X
18.12.2005 16:48:35 (muokattu 18.12.2005 16:48:51)
Itteltäni löytyy himasta Squierin Strato, kyllä se ihan soittokelpoinen keppi on.
costanza
18.12.2005 16:55:53 (muokattu 18.12.2005 16:56:43)
Mäkin oon ajatellut ostaa tommosen squierin straton. Käytettyjä oon katellu, muttei oo tullu sellasta valkosta vielä vastaan. Ei Mr.Crowley tahtois myydä mulle omaansa?
Räbbänä
18.12.2005 17:12:03
Mäkin oon ajatellut ostaa tommosen squierin straton. Käytettyjä oon katellu, muttei oo tullu sellasta valkosta vielä vastaan. Ei Mr.Crowley tahtois myydä mulle omaansa?

Riippuu mitä tarjoat
Muistakaa lapset! Festareilla kannattaa varoa 1) Satu-setiä 2) Namu-setiä 3) Sentencediä. Jälkimmäinen aiheuttaa vakavan hevimusiikin riippuvuuden. Nuo kaksi ensimmäistä voi siis unohtaa.
-Fender-
18.12.2005 22:19:13
Härski
18.12.2005 22:24:32
Taitaa olla aika samanlaiset?

Ööh.. ne on vain eri väriset.
rosberg
18.12.2005 22:58:06
En ole varma sitten, mitä squiereita oli kyseessä, mutta kaksi joita olen kokeillut, olivat molemmat kyllä kaksi huonointa kitaraa, joihin olen koskaan koskenut. Etenkin ne mikrofonit olivat aivan järkyttävän surkeat. Pienikin särö päälle, ja sitä tajutonta surinaa ja ritinää ei saanut peitettyä millään. Hyvä kun edes kuuli, mitä soitti.

Suosittelisin ostamaan Suomesta, testaamaan ennen ostoa ja kokeilemaan myös, ettei se kitara surise hallitsemattomasti omiaan, jos pistää säröä.

joo, voin kuvitella (olen nähnytkin). epävireinen kitara ja kitaristi kytkettynä line6:n spideriin - kyllä siinä mikä tahansa on ihan kauheeta kuraa.
ostan fender-straton jossa floikka tai vastaava hässäkkä. miel.jpn.
Lonesome
19.12.2005 10:52:24
Mulla on ollut kaksi Affinity Stratia ja Fat Standardia (Tele ja strato) vm. 03-04. Piti kokeilla miten nuo Squierit on muuttuneet 20-vuotta ensimmäisten jälkeen...

Asiallisia nuo Standard-sarjan Squierit. Niin Telecaster kuin Stratocasterkin. Ei anneta sen mahdollisen mystisen agathis-puun häiritä. Se on ainakin Indoneesiassa helpommin/halvemmalla saatavana kuin leppä, mutta kiinalaisissa pitäisi olla leppä-body useammin. Tietysti Fenderin spekseihin pitänee luottaa...

Std Fat Telecaster oli Indoneesian-malli ja hyvin tuo agathis tuntui soivan. Olis kitara mulla vieläkin, mutta kaveri teki rahallisen tarjouksen, josta ei voinut kieltäytyä. Tilalle hankkimani Fender Standard Tele (Meksiko) ei ollut läheskään yhtä kiva peli. Esim. kaulan viimeistely oli mehikaanossa valitettavan huono, eikä sointiakaan voinut kehua. Kuollut keppi, imho. Pitänee kyttäillä sopivaa japsi-Fenderiä tai Classic-sarjan mehikaanoa. Tai palata Squieriin.

Jos Squiereitten hieman kapeampi kaula ei häiritse, niin kannattaa tsekata ero meksikon Fenderin Standardiin. Saattaa Squier yllättää. Ja siis samantien hommata Standard-malli, koska siinä on vakiona mm. Alnico-mikit (ainakin yksikelaiset...) ja osien taso on muutenkin hieman Affinityä parempi.

Eiväthän nämä mitään huippusoittimia oli, mutta tällä hinnalla varsin kilpailukykyisiä ja mikä tärkeintä soittokelpoisia. Siis minun mielestäni ja varmasti myös ne Yamahan Pacificat kannattaa ottaa vertailuun mukaan.
"The generation that would change the world is still looking for its car keys." Bob Walkenhorst/The Rainmakers: Drinkin' on the Job
Tietysti Pauligin
19.12.2005 11:57:00
Itselläni oli Squier Affinity strato ensimmäinen sähkis ja ihan kelpo peli, aloittelijalle mainio mielestäni. Ei sounditkaan ole kammottavat IMO.
Ja kyllä soittelen sillä vieläkin. Ihan ok tatsi.
En ole myymässä kuin pakon edessä. Tunnearvoa :)
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
NYdoll
19.12.2005 12:10:30

Onko kukaan päässy testaamaan tollasta Squierin 51 -mallia? Ulkonäkö miellyttää ainakin omaa silmää. http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-172456.html
"Rock 'n' Roll should make you wanna fuck. If it doesn't, it ain't Rock 'n' Roll" -Blackie Lawless
Kjukka
19.12.2005 13:44:35

no mä oon ja ostan sellasen kun vaan tulee vastaan jonain sopivana päivänä. tosi originaali ja hyvä.
toinen ois tää http://www.fenderhellokitty.com/

Juma! Mistä tommosia saa? Ei oo varmaan hinnallakaan pilattuja.
Landola59
19.12.2005 13:45:46
Juma! Mistä tommosia saa? Ei oo varmaan hinnallakaan pilattuja.

Jättää kitarat ostamatta ja hakee muijan.
"Ei se Dion keikka ole mikään festivaali!" - Pawe87 Punttisika #7 IMIK #36 IHFC #1 Perustajajäsen
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)