1976 01.09.2005 19:37:13 | |
---|
Hmm, jaa ei tehot riitä behringerissä. Me mitattiin tossa vähän aikaa sitten meidän treenivolume kunnon teollisuusmittarilla ja saatiin tulokseksi noin 120 dB parin metrin päähän kaapeista (kämppä on 30m^2 koppi). Soitan tolla 300W Behringerillä yhden 8 Ohm kaapin kautta enkä ole kuitenkaan joutunut nostamaan master volumea pahemmin yli klo 10. |
pardy 01.09.2005 21:18:45 | |
---|
Hmm, jaa ei tehot riitä behringerissä. Me mitattiin tossa vähän aikaa sitten meidän treenivolume kunnon teollisuusmittarilla ja saatiin tulokseksi noin 120 dB parin metrin päähän kaapeista (kämppä on 30m^2 koppi). Soitan tolla 300W Behringerillä yhden 8 Ohm kaapin kautta enkä ole kuitenkaan joutunut nostamaan master volumea pahemmin yli klo 10. Kaapista riippuu myös paljolti. Tuo sun GK näyttää sen verta hyvältä ja herkältä että potkii hyvin pienemmälläkin vahvarilla. Ei sillä, kyllä tuo 300w yleensä on mihin tahansa tarpeeksi, riippuen kuitenkin myös vähän muusta setistä, kuten mm. just kaap(e)ista. |
pasikaikkonen 04.09.2005 14:50:26 | |
---|
Täytyypä testata tänään sitä nupin oktaaveria. Josko se toimis paremmin ku toi. hei testasitkos muuten sitä oktaaveria ??? toimiikos se hyvin vai ei ? Kyllä, Olen osa ongelmaa !!! |
chief 07.09.2005 02:45:48 | |
---|
Zap! Nyt on testattu Behkun nupissa olevaa oktaaveria pikaisesti. Se on kyllä aika arvaamaton laite. Se träkkää suunnilleen kunnolla siihen g-kielelle asti, ja siitä alemmat nuotit tulevat todella epämääräisinä. Välillä se heittää ihan ihmeellisiä humautuksia sekaan. Tuon kanssa saattaa olla kartiot vaarassa jos on paljon volaa. En suosittele. "It's the ear, not the gear. " |
ötzi 29.09.2005 09:00:59 | |
---|
onkos siihen tehon puutteeseen tuonut muutosta tuo uus versio? täysin samanlainen kuten edellinen mutta teho on 450w. ja luin jostain että säätö potikat ovat huonot? onko näin ja vaikuttaako asiaan potikoiden vaihto? |
pardy 29.09.2005 13:08:57 | |
---|
onkos siihen tehon puutteeseen tuonut muutosta tuo uus versio? täysin samanlainen kuten edellinen mutta teho on 450w. ja luin jostain että säätö potikat ovat huonot? onko näin ja vaikuttaako asiaan potikoiden vaihto? Mikä 'tun tehonpuute? Potkii kyllä ihan tarpeeks toi 300w versioki. |
ötzi 01.10.2005 12:33:40 | |
---|
hups, siis puhuitte sen kaapin tehonkestosta. sori. mut entäs ne potikat? |
Samu S. 01.10.2005 13:11:34 | |
---|
hups, siis puhuitte sen kaapin tehonkestosta. Ei tuossa mun nähdäkseni kaapin tehonkestosta ole puhuttu. Seer-o - pelkkää säveletöntä nylkytystä! |
pardy 01.10.2005 14:53:19 | |
---|
hups, siis puhuitte sen kaapin tehonkestosta. sori. mut entäs ne potikat? Potikat on vähän muovisen tuntuset, mutta tuntuis kestävän kyllä ihan normaalikäyttöä. Eri asia on se jos niitä rupeaa pihdeillä vääntämään, eiköhän ne sillee saa paskaks. |
ötzi 01.10.2005 20:51:18 | |
---|
p*****e! siis jossain puhuttiin tuosta nupista ja behkun bb115 kaapista. ja sitten tuli puheeks että sen kaapin tehot ei riitä kunnon möyssyyn. eli minä sekoitin kaikki, olen pahoilani sekaannuksesta..... |
Jag 19.12.2005 01:39:32 | |
---|
Minkäslainen kaappi olis hve tämmöseen nuppiin. Pitäs bändikäyttöön riittää ja siihe se tulisikin. laittakoo vaikka T-kauppaan linkkiä. "Tämä vastaus on annettu antamienne tietojen perusteella tiedoksenne. Sen tarkoitus on olla tarkka ja täydellinen, mutta se ei sisällä lupausta tai vakuutusta tarkkuudesta eikä täydellisyydestä eikä sitovaa velvoitetta."-Nokia help line (Mikaelo) |
firecane 19.12.2005 10:30:54 | |
---|
Parempi puut pinossa kuin sormi suutarin persiissä. |
p*****e! siis jossain puhuttiin tuosta nupista ja behkun bb115 kaapista. ja sitten tuli puheeks että sen kaapin tehot ei riitä kunnon möyssyyn. eli minä sekoitin kaikki, olen pahoilani sekaannuksesta..... Niinno noniin, passiivikaappina siinä on tasan 0w tehot, että tuskin riittää kovinkaan moneen tarpeeseen. Mutta kuten passiivikaapit yleensä, se onkin tarkoitettu käytettäväksi erillisen vahvistinyksikön kanssa. Tehonkestoa sille on taasen ilmoitettu 600w, mikä tuntuu jo varsin ronskilta määrältä etten paremmin sano. Munsta. |
pardy 19.12.2005 12:29:26 | |
---|
Niinno noniin, passiivikaappina siinä on tasan 0w tehot, että tuskin riittää kovinkaan moneen tarpeeseen. Mutta kuten passiivikaapit yleensä, se onkin tarkoitettu käytettäväksi erillisen vahvistinyksikön kanssa. Tehonkestoa sille on taasen ilmoitettu 600w, mikä tuntuu jo varsin ronskilta määrältä etten paremmin sano. No et kyllä, munsta. |
Finite Fear 19.12.2005 19:24:44 | |
---|
itse olen soitellut tuollaisella Behringer BX4500H nupilla ja BA 810 kaapilla ja hyvin on toiminut, mutta tuo kaappi on turhan painava kun ei jaksa edes hostaa ainakaan minä. sami kiviniitty |
Aki 20.12.2005 01:42:04 | |
---|
Tehtiin kaverin kanssa taannoin testi, jossa oli mukana: Nupit: SWR SM900, SWR SM400B, AMP BH420, Behku 300W Kaapit: Hartke 4x10" alu, Behku 4x10", Glockenklang 2x10" Todettiin että vaikka Behkun kaappi lupaa 1000W kestoa, saa sen kyykkäämään aika paljon pienemmälläkin. Soundissa on pikkasen semmosta tunkkasenterävää piirrettä, mutta hintaisekseen oikein kätevä laitos. Itseasiassa, tykättiin enemmän kuin Hartkesta. Nuppi on tossa seurassa aika vintage-sävyinen, mutta hyvällä kaapilla aivan asiallisen soundinen. Jos olisin nyt nuppia hankkimassa, Behku olisi todennäköisin ratkaisu. Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!! |
Finite Fear 20.12.2005 20:02:34 | |
---|
Todettiin että vaikka Behkun kaappi lupaa 1000W kestoa, saa sen kyykkäämään aika paljon pienemmälläkin. Johtuu varmaan siitä kun sulla oli korostukksia niin perkeleesti vai... Sori kun täytyy kiroilla... sami kiviniitty |
sunder 21.12.2005 12:24:06 | |
---|
No kerta vielä: Mitä luulette riittääkö tuossa Behkun 450w nupissa yhen 8ohmin kaapin kanssa (esim. Behringerin 15") möykkä? Reenikämppä on iso ja soitetaan suht kovaa, ei kumminkaan täysillä. kitaristilla on 50w putkipeli niin sille pitäs pärjätä. 100w combo ei riitä. "Try, fail, live, learn - and die happy trying" -Dimebag Darrell |
Wil-J 21.12.2005 12:31:32 | |
---|
No kerta vielä: Mitä luulette riittääkö tuossa Behkun 450w nupissa yhen 8ohmin kaapin kanssa (esim. Behringerin 15") möykkä? Reenikämppä on iso ja soitetaan suht kovaa, ei kumminkaan täysillä. kitaristilla on 50w putkipeli niin sille pitäs pärjätä. 100w combo ei riitä. No riittää se. "Soitetaan suht kovaa, ei kumminkaan täysillä"... Allekirjoitus ainesta! Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
sunder 21.12.2005 13:37:43 (muokattu 21.12.2005 13:54:10) | |
---|
No riittää se. "Soitetaan suht kovaa, ei kumminkaan täysillä"... Allekirjoitus ainesta! Jep. Kovaa = täysillä ? Mulle eri asioita. E: Eipä tuo nyt paljoa sano, mutta lähinnä oli tarkotus verrata siihen, että kitaristille pitäs pärjätä jotenkin vaikka ei hänkään kaikkea irti kamoistaan ota. "Try, fail, live, learn - and die happy trying" -Dimebag Darrell |