Aihe: Van Halen, where are they now?
1 2
PekkaRii
22.07.2003 22:41:03
Hah, enklantia..

Anyway, hain juuri stokkalta 10 euron korista Fair Warningin, on mulla se vinyylinä ollu aikojen saatosta, ja ei voi kun ihailla.

On jotenkin niin hyvän tuulista hardrockia. Kitarointi nyt on jostain stratosfääristä josta vain tavalliset kuolevaiset voi vain ihailla.

Mutta, onkos kukaan kuullu mitään uutisia VH rintamalta? Netistä ei oikein löydy mitään. Toivotaan että joku hyvä laulaja tulis jostain kehiin ja tekisivät oman St.Angerinsa, jotta saataisiin vähä fudua bändiin ja sitten kiertueelle..oli vähän valjuhko se jäähallin keikka silloin viimeksi, Gary Cherone on kyllä hyvä, mutta ei täyttäny Hagarin ja Diamond Daven bootseja.
Pitää olla maha tai selkäranka näkyy
Uli Con Carne
23.07.2003 00:00:58

Tekisivät nyt uuden levyn jonkun kanssa... VH3 oli soitannollisesti Eddien parhaita kiekkoja minun mielestä, ihmeen aliarvostettu levy. Loistavia biisejä.
"I suppose you could tie a piano to your crotch, but would it be the same thing?" -Kim Thayil
ANTEMERIDIEM
BORN TO SHRED
Velli
23.07.2003 00:50:22
Hah, enklantia..

Anyway, hain juuri stokkalta 10 euron korista Fair Warningin, on mulla se vinyylinä ollu aikojen saatosta, ja ei voi kun ihailla.

On jotenkin niin hyvän tuulista hardrockia. Kitarointi nyt on jostain stratosfääristä josta vain tavalliset kuolevaiset voi vain ihailla.

Totta turiset! Fair Warning on hyvä levy. Omasta mielestäni parhaimmat biisit on:
Unchained, Hear About it Later, "Dirty Movies" ja So this is Love. Meanstreetin B-osa on mahtava ja etenkin se loppu missä yksi kitara soittaa taustalla yhdellä kielellä matalaa D:tä koko ajan, se sopii siihen helkatin hyvin!
kid ego
23.07.2003 02:14:10
Kyllä Fair Warning oli paras VH-lätty. Perässä tulevat VH1 ja VH2 sekä 1984. Myös For Unlawful Carnal Knowledge on mahtava. Mä luulen ettei Van Halen enää koskaan palaa, mutta toivon toisin.
Do you really want to funk with me?
Hirvi on petoeläin.
Fortune
23.07.2003 07:32:57
Tekisivät nyt uuden levyn jonkun kanssa... VH3 oli soitannollisesti Eddien parhaita kiekkoja minun mielestä, ihmeen aliarvostettu levy. Loistavia biisejä.

Taisi olla juuri VH3-kiertueelta tuo CanalPlussalla vastikään näkynyt live, jossa Cherone lauloi. Siinä olleet uudet biisit olivat ainakin melko hanurista, kuulostivat lähinnä sellaiselta, että jollekin olisi annettu tehtäväksi tehdä mahdollisimman "Vänheilenin" kuuloista tavaraa ilman pienintäkään yritystä tehdä hyviä biisejä :)

Voi tosin johtua ihan live-soiton laadusta, EVH itse ainakin soitti ihan päin takalistoa, kitara peitti kaikki muut instrumentit ja kun herra tyri jossain riffittelyssään, alkoi heti semmoinen puolen minuutin tapping-kuvio. Yäk.
"Hau, vitun hiiri, hau!" -Lähikauppias
Auta köyhää, osta Talman, katso tori.
Lonesome
23.07.2003 08:31:19
Van Halen huhut oli valloillaan joskus about 2 vuotta sitten. Dave Leen piti tulla takaisin jne. Tekihän ne kai muutaman biisin studiossa, mutta eipä valmista tullut. Vuosi sitten Diamond Dave ja Sammy Hagar teki yhteisen kesäkiertueen, jolla Michael Anthony vieraili. On kuulemma kaikkien osapuolien kaveri tämä MA...

Jos huhut ja mahdollisest uutiset kiinnostaa niin tsekatkaa:

http://www.melodicrock.com/

Tuolla on VH:n välillä surkuhupaisaa nykytilaa seurattu aika tarkasti. Taasen 17.7. oli tietoa joistain uusista "huhuista".

Kyllä Fair Warning oli paras VH-lätty.

Samaa mieltä olen. Ainoastaan levyn lyhyys hieman harmittaa, mutta lyhyitähän ne kaikki alkuaikojen VH levyt ovat. Levy lienee yksi hyvä esimerkki siitä, mitä bändin sisäinen jännittyneisyys voi parhaimmillaan tuottaa. Eddie ja Dave Lee ei olleet enää ihan parhaita kaveruksia, mutta tummasävyistä tulosta syntyi. Tää oli esimmäinen VH levy, jonka ostin heti sen ilmestyessä, joten nostalgiaahan tähän sisältyy tietysti muita enemmän. The Summer Of '81....
"Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC)
Lonesome
25.07.2003 08:27:39
Hohhoho, mä olen syntynyt vasta kolme vuotta albumin ilmestymisen jälkeen ja mulla on tuo lätty nyt toista tai kolmatta vuotta. Mean Street soi parhaillaan stereoissa.

Do diin! Sähän hommasit tuon lätyn just about saman ikäisenä kuin meikä. Toivottavasti et vuotta myöhemmin vastaavasti kuitenkaan Diver Downia. Se kun on aika kökköä.

Mutta mitä ihmettä! Eikö nuoriso kuuntelekkaan pelkästään löysähousu-hoppia ja nu-metallia?Long live rokänrooll! Hohoooo...........
"Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC)
Tinmo
28.07.2003 13:59:16
Minun suosikki lätty lienee tuo VH II. Ei ole huonoja biisejä siihen laitettu ainuttakaan. Fair Warningkin kyllä löytyy jossa on myös loistava "Push Comes To Shove"!
Tekevälle sattuu ja varovaisella ei oo hauskaa
kid ego
28.07.2003 14:37:14
Do diin! Sähän hommasit tuon lätyn just about saman ikäisenä kuin meikä. Toivottavasti et vuotta myöhemmin vastaavasti kuitenkaan Diver Downia. Se kun on aika kökköä.

Ei löydy Diver Downia mun levyhyllystäni. Kaikki muut Dave-kiekot kylläkin.

Mutta mitä ihmettä! Eikö nuoriso kuuntelekkaan pelkästään löysähousu-hoppia ja nu-metallia?Long live rokänrooll! Hohoooo...........

Mä ainakaan en perusta noista mainitsemistasi musiikkityyleistä, tosin en vihaakaan. Mutta kyllä mulle tuo kasarihevi on kaikkein läheisintä.
Hirvi on petoeläin.
Jabe
28.07.2003 14:58:51

Eddie Van Halenilla oli suusyöpä, josta hän ainakin viime vuoden keväällä kertoi parantuneensa. Sen jälkeen ei virallisilla nettisivuilla juuri uutisia ole ollutkaan. Toivottavasti Van Halen vielä palaa, ja tekee uutta hyvää musiikkia.

http://www.van-halen.com
"Love is the only force capable of transforming an enemy into a friend". -Martin Luther King, Jr.
kid ego
28.07.2003 17:11:21 (muokattu 28.07.2003 17:13:31)
http://www.van-halen.com

Tuolta ei todennäköisesti löydy uutta tietoa, tsekatkaa mieluummin

David "Diamond Dave" Lee Roth
http://www.dlrarmy.com

Sammy Hagar
http://www.redrocker.com

Gary Cherone
http://www.cherone.com (nykyisin vain message board)
Hirvi on petoeläin.
Lonesome
31.07.2003 12:56:20
Jos jaksatte lukea, niin tarinaa olisi taas tuolla tarjolla:

http://www.melodicrock.com/
ICE
31.07.2003 14:08:32
Mä oon lähes vannoutunut Vän Heilen fani. 3 parasta levyä on mun mielestä 2, 1 ja 5150. VänHeigar oli kyllä hiton hyvä..

Onkos kellään muuten VH:n Video Hits vol. ykköstä? sitä on kiva kattoo .. varsinkin Hot for Teacherin musavideo on aika hauska. hehheh :)

jotenki mulla on sellanen olo, että VH ei palaa areenoille tms.

noh, eniveis. VH on kuitenkin yks parhaimpia rokkbändejä ja se todellakin omaa paikkansa rokkenroulin historiassa!
- sideburns forever -
HaloOfFlies
01.08.2003 00:21:13

Toivottavasti Van Halen vielä palaa, ja tekee uutta hyvää musiikkia.

Ei kannata toivoa liikoja. Michael Anthony sanoi St. Louisissa antamassaan haastattelussa, ettei ole ollut Van Halenin veljesten kanssa puheväleissä lähes kahteen vuoteen. Veljekset olivat suuttuneet, kun Mike oli lähtenyt Dave Lee Rothin (jolta on muuten tullut uusi levy) ja Sammy Hagarin (joka on julkaissut livelevyn) kiertueelle basistiksi. Joten toiveet paluusta kannattaa unohtaa. Mutta Van Halen saatetaan (huom. saatetaan, ei ole varmaa) valita ensi vuonna Rock And Roll Hall Of Fameen... Se saattaisi tietää yhteisesiintymistä David Lee Rothin aikaisella kokoonpanolla. Tiedä sitten tuleeko siitäkään mitään, sillä Eddie tai Dave saattaa jäädä keikalta pois.
kingdom
02.08.2003 22:23:37
Van Halen on ehdottomasti suosikkiyhtyeeni. Toivon hyvin paljon että vielä comebackin tekevät. Mielestäni VH ei huonoa levyä ole markkinoille päästänyt, ja tykkään kaikista yhtyeessä laulaneista laulajista. Ja kyllä niiden sinne Hall Of Fameen pitäisi päästä! Niin paljon Eddiekin on vaikuttanut kitaransoittoon että vähemmästäkin.
See a gun is real easy, in this desperate part of town. Turns you from hunted into hunter, you go an' hunt somebody down. Wait a minute now! Somebody said "Fair Warning"?! Lord! Lord strike that poor boy DOWN!
kid ego
03.08.2003 14:43:03
ICE9:
... VänHeigar oli kyllä hiton hyvä...

Yhdyn edelliseen kirjoittajaan. Hagar oli melko äijä väsäämään rokkibiisejä. Säveltäjänä ja sovittajana hän oli ehdottomasti edeltäjäänsä taitavampi ja sai koko bändistä melkoisen paljon irti.

Mutta ei ole Rothin karismaa voittanutta.
Hirvi on petoeläin.
kingdom
03.08.2003 17:06:50
Joo minunkin mielestä Hagarin aikainen on parasta. Kova laulaja muutenkin.
Tinmo
03.08.2003 21:44:11
Dreams on kyllä sellanen biisi, että alta pois. Aivan täydellinen!
Tekevälle sattuu ja varovaisella ei oo hauskaa
Coyote_FH
17.04.2005 15:31:21
Mutta, onkos kukaan kuullu mitään uutisia VH rintamalta? Netistä ei oikein löydy mitään. Toivotaan että joku hyvä laulaja tulis jostain kehiin ja tekisivät oman St.Angerinsa, jotta saataisiin vähä fudua bändiin ja sitten kiertueelle..oli vähän valjuhko se jäähallin keikka silloin viimeksi, Gary Cherone on kyllä hyvä, mutta ei täyttäny Hagarin ja Diamond Daven bootseja.

Tällä hetkellä Diamond Dave on New Yorkissa vapaaehtois-EMT:nä (Emergency Medical Technician, tjsp), äijällä pukkaa keikkaa kesällä (vain ja ainoastaan) jenkeissä.

Michael Anthony on viimeisimpien juttujen mukaan Sammy Hagarin kanssa kiertueen tapaisella Hagarin oman bändin, Waboritasin, kanssa.

Eddie & Alex Van Halen... Alexista ei oo tietoa, todennäköisesti se vahtii studion varastolla, ettei kukaan pääsisi ylijäämänauhoihin käsiksi.

Eddie on, joidenkin mielestä, hiukan *höm* sekaisin, kuten seuraava tekstin pätkä kertoo (englanniksi, valitan)
New Yorkissa 10.4.2005:

Hey People,
I thought you'd all find this interesting.

I got a line that Edward Van Halen was coming into NYC this past Sunday night (4/10/05) @ 12:30 am to JFK Airport. We had his flight # so we knew what gate he'd be at. (I like trying to get autographs when I get a tip on someone I like) I am there waiting with my wife along with 3 bozos who came with a full time autograph hound (who got the same tip I did) and Ed's limo driver.

Well off comes Ed looking like Charles Manson with a grey beard and dirty, stringy hair. In tow are his personal assistant and an airport person helping carry the guitars. No luggage, all carry on! - and he's in NYC for a week! He immediately starts yelling about "how did we know I was on the plane?" and "you fuckin' leeches" and refuses to sign anything. When a celeb says "No" I tend to back off and give them their space. But these three 20yr olds, who are there purely because the full time guy pays them to get autographs for him, start hounding Ed while he's going down the escalator and out to the limo. Ed is furious and is being a real dick to them. But then, Ed stops at the door to the limo and proceeds to lecture these kids on how they are "wasting their lives hanging at airports waiting for him" and "you guys are no different than anyone else in the music business" - "the more I make, the more you wanna take" quoting Eddie. How you kids "need to get laid" and "stop seeking happiness through him" and all this bullshit. That he "never wanted to be famous or a rockstar", he's just a musician. And as far as we should be concerned he should be looked on as "just a plumber" not somebody to look up to or want to meet. He doesn't want it.

Some Pakistani guy who doesn't even know who Ed is, is standing there watching the spectacle and picks up his cellphone to look at his address book. Edward thinking the guy is taking his picture grabs his cellphone and walks away with it. The guy is saying "it doesnt take pictures its my personal cellphone" and Edward says "now it's MY personal cellphone" and puts it in his pocket. The guy pleads with him to give it back, whereas Edward pulls out the guys cellphone from his pants pocket, makes the guy open it and makes him compare it to his cellphone to convince Mr. Van Halen it doesnt take pictures. I wouldn't either if I looked the way he did Sunday night! Realizing he's just made an ass of himself, Edward hands it back and doesn't even apologize. Whatta Dick!

He's basically a crotchity old man now. I was the ONLY musician there, someone who's been a fan since 1980. I proved it to him by taking out my ticket stub from Madison Square Garden from 1981. You think he cared? Nope. He looked at me and said "so what's your point?". A real douche bag who doesn't appreciate his fans at all anymore. Just wants to lecture people on wasting there time bothering him.

Now this went on for 45min! He lectured these two 20yr olds for a good 30min about how they need to "find happiness in themselves" and not live it through him. He refused to get in the limo (SUV),(even though his assistant was pleading with him to do so) until he thought he could change these kids minds to give up going for his autograph. He's probably the rudest and most negative celeb I have ever met.

Now it wasn't always this way. My wife used to date the world's top autograph collector in the 80's and 90's and the whole Van Halen band was always super nice to their fans during that time. Ed would sign guitars, Alex would sign drum heads etc. Dave was hit or miss, he could be nice or he could ignore you. But once "Van Hagar" hired the guy who manages 'Rush' last year, and took on the same security people, the niceness is no more. ('Rush' have always been pricks to their fans). All of 'Van Hagar' refused to sign anything this past tour in 2004. Not even Michael Anthony - who has ALWAYS signed for fans no matter what. No more. I can see now why Valerie left him and he can't keep a lead singer. He's a real douche bag. Once he has a bug up his ass he will not let it go until he feels he's made you feel like shit.

Edward Van Halen has basically turned into everyone's Dad.

Our source for the flight info is someone who works for the VH camp and he says Edward's days are numbered. No cure for the cancer. Too bad - to live your remaining years a bitter, disgruntled old man.

Ottaen huomioon minkälainen fiasko viime vuoden "money-grab-reunion" Sammy hagarin kanssa oli, kuulemme seuraavan kerran Van Halenistä jonkun alkuperäisjäsenen kuoleman tai Classic Van Halen-reunionin merkeissä.

(Ja kyllä niiltä fani-sivustoilta löytyy asiaa... www.rotharmy.com )
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)