Aihe: Bändipaitoja muotikaupoista
1 2 3 4
atimoc
17.12.2005 23:39:41

Olisi mahtavaa, jos Dressmannilta saisi kolmet Cannibal Corpse -bokserit kahden hinnalla. Sitten voisi myös sanoa bändien ylikaupallistumisen olevan kirjaimellisesti perseestä.
"No finish could save the look of that guitar. I would recomend real flames for it." -HC
dictatorsh*t
17.12.2005 23:50:53
Sitten voisi myös sanoa bändien ylikaupallistumisen olevan kirjaimellisesti perseessä.

Kyllä mullakin välillä railoon menee.
Basement
18.12.2005 17:08:16 (muokattu 18.12.2005 17:08:38)
Älkää jaksako omia bändejä.

Asiaa. Jotenkin ihmetyttää kun jotkut tuttavat vetävät sitä linjaa että eivät haluaisi lempibändeille "liikaa" faneja. Herää vaan kysymys "Miksi?"
Minä ainakin tahtoisin joillekin lempibändeilleni jonkun ylenpalttisen kansanliikkeen Suomeen niin voisivat vaikka poiketa keikallekin.

Offtopic, anteeksi.
nooramone
18.12.2005 19:56:47
edellenkin korostan sitä et se musiikki siinä on just se pääasia, että ärsyttää ettei jotkut jaksa ottaa edes selvää bändistä ennenkun käyttää niiden paitoja..ylipäätänsä jos joku pitää jotain paitaa eikä tiedä mitä se sisältää..en mä ainakaan pitäis mitään bändipaitaa jos en tietäis siitä mitään, sehän vois olla joku natsibändi tai jotain. Onhan varmasti osa niistä jotka on niitä paitoja H&M:stä ostanut oikeastikkin kyseisen bändin faneja, en mä sitä. Mut itse en ostais ihan periaatteen vuoks noista muotikaupoista. Niistä paidoista vois edes tehdä niinku hyväkuntosia, mut sitten niissä on jotain reikiä ja hakaneuloja valmiiks niin menee vähän yli joo..mielummin teen ite tai jotain
älä kysy vaan pogoo.
HailFall
18.12.2005 20:12:23
No jos he eivät halua tietää mitään bändistä, niin eikö se ole heidän asiansa. En ymmärrä, miksi siitä pitää angstata. Ei sen pitäisi olla niiden bändien musiikkia rakastavilta faneilta mitään pois... vai?
nooramone
18.12.2005 20:43:08
No jos he eivät halua tietää mitään bändistä, niin eikö se ole heidän asiansa. En ymmärrä, miksi siitä pitää angstata. Ei sen pitäisi olla niiden bändien musiikkia rakastavilta faneilta mitään pois... vai?

Ylipäätänsä jos kannattaa jotain tiedostamattaan sitä, sitä tarkoitan. Ei sen tarvii bändeihin liittyä..enkä mä mitään "angstaa", kyselin vaan jos joku olis mun kanssa samaa mieltä..mun mielestä ihmisten pitää olla aitoja ja tietää ketä ne on ja mitkä niitten periaatteet on..ei muuta.
älä kysy vaan pogoo.
aarghto
19.12.2005 00:46:17

On se piru, itsekin ostin tyylikkään paidan Puntalarokista enkä huomannut että se oli Dischargen bändipaita. Nolottaa ihan itseänikin pitää sitä päällä koska en kyseistä bändiä kuuntele!

Tämä on oikeastaan aika mielenkiintoista. Tämä topic on tehty pätemistarkoituksessa mutta ei se haittaa.

Onko uskottavuus joku suuri massa joka jakautuu esimerkiksi tässätapauksessa bändin kannattajille? Kun joku randomteini ostaa bändin paidan niin uskottavuus-massa jakautuu yhdelle ihmiselle enemmän ja se taas vähentää muiden uskottavuutta. Hoo.

Mutta kuten sanottu, hyvähän se on että bändipaidat menee kaupaksi. Hyvää mainosta bändille. Ja jotkut bändipaidat on vaan niin hiton tyylikkäitä että mielellään niitä käyttää.
päteminen ja ruikutus.
tigrushka
19.12.2005 06:04:40 (muokattu 19.12.2005 13:26:18)
Ja jotkut bändipaidat on vaan niin hiton tyylikkäitä että mielellään niitä käyttää.

Vieläkin harmittaa ettei ollut aikoinaan rahnua ostaa The Godfathersien paitaa jossa oli selkäpuolella neljä "luodinreikää".

Ja oli aivan pakko saada paita, jossa lukee "Therapy?", on bändillä toki muutamia hyviä biisejäkin.

Mutta aiheeseen, kyllä kieltämättä tympii jos joku Halpa&Mauton lykkää markkinoille feikkikuluneita bändipaitoja. Toisaalta tietää että se on vain tilapäistä.
I got stripes ^..^
salmivaara
19.12.2005 11:47:09

lol apua?
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Tara
19.12.2005 11:54:56
Ootko Ibi Love?

+

Mutta joo, itsekin tuon jutun huomasin kun kerran H&M'llä kävin. Eihän siinä sinänsä mitään pahaa ole, mielummin mä katselen pissiksiä muotikaupoista ostetuissa bändipaidoissa kuin pinkeissä "vähäx oon ihana" -paidoissa.
Ajatus hyvä kuin ruostenaula.
Basement
19.12.2005 17:54:32
Onko uskottavuus joku suuri massa joka jakautuu esimerkiksi tässätapauksessa bändin kannattajille? Kun joku randomteini ostaa bändin paidan niin uskottavuus-massa jakautuu yhdelle ihmiselle enemmän ja se taas vähentää muiden uskottavuutta. Hoo.

Hoho. Uskottavuus on kuin suuri sädekehä.

Mutta se nyt on yleisestikin epäillyttävää että paidat on kaupasta ostettuna "kuluneita" risaisia ja hakaneuloitettuja. "Kulutetut" farkut nyt vielä ymmärtää, tai minä ainakin ymmärrän (Kun niitäkin kerta käytän) ja se kuluneisuus ei usein vastaa farkkujen oikeaa kuntoa, eli ei hajoile enempää kuin tavallisetkaan.
Kun nyt sitä pohdittiin.
j-spring
19.12.2005 22:47:37
Jim&Jillissä juuri n. viikko sitten tuli hypisteltyä muutamaakin bändipaitaa. Mutta aika riistohintaan noita myyvät kun perus AC/DC paidastakin joutuu sen 33 euroa pulittamaan ko. liikkeessä.
Veco
20.12.2005 12:42:27
Noh seinäjoen Anttilassa on ollut ainakin Emperorin paitoja... :)

Saa vai? En oo kyllä nähny. Pitääpä hakea jos on tullu ku asun 30m päässä. :)
Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava.
nubikka
20.12.2005 19:39:22
Hoho mikä topic :D
Mirrinsane
20.12.2005 19:44:30

iik. en koskaan enää laita kellohametta päälleni, sillä fiftari on muotia. enkä meikkaa, koska sekin on muotia. ja kaulahuivin jätän kotiin, koska sekin on muotia.

munsta on vaan kiva, että henkasta ja maukasta saa hienojakin paitoja. pisaritkin saavat viimein jotain järkevää päällensä.
Pitkavirta
21.12.2005 13:44:03
Ootko Ibi Love?

HAHAHAHAHAEHLAHLÖHLAÖHALE

VITTU KUOLIN

paras ketju ikinä. nyt kun tääkin on nähty niin mun ei ehkä tarvi nauraa enää ikinä!
ghettoblast
nikomati
21.12.2005 18:24:45

HAHAHAHAHAEHLAHLÖHLAÖHALE

VITTU KUOLIN

paras ketju ikinä. nyt kun tääkin on nähty niin mun ei ehkä tarvi nauraa enää ikinä!

joo tää on hauskaa! kyllä mäkin sen haluamani bändipaidan mieluummin jostain muualta ostaisin ku hooämmästä, mut jos ne kerta myy halvalla ja ne on hienoja niin ei se mielestäni ole sillon keneltäkään musiikinharrastajalta pois - ei edes fanilta, vaikka syömmestä kouraisisikin.
Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä
nooramone
21.12.2005 21:33:37
Ei se faneilta mitään pois ookkaan..enkä mä edes oo mikään led zeppelin fani tai muuta..ainoo bändi mitä noista myytävistä kuuntelen on the clash ja ramones..Mut kiva kun mä saan ihmiset hermostumaan noin helposti mun ketjullani :D.. En mä arvannut että ne kaikki jotka niitä ostaa onki täältä muusikoiden netistä..nyt nolottaa. Mutta kai sellaset niitä ostaa jotka muutenkin tukee tollasia muotikauppoja niinkuin Hennes & Mauritz. Ei kai sille sitten mitään voi.
älä kysy vaan pogoo.
dictatorsh*t
22.12.2005 00:22:54
ainoo bändi mitä noista myytävistä kuuntelen on the clash ja ramones

Onko toi the clash ja ramones hyvä bändi sitten?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)