Bubbles 17.12.2005 22:31:19 | |
---|
Eli kuinka moni käyttää kyseistä ohjelmaa. Mitä ootte mieltä minusta vähän liian helppoo mutta sointuja on hyvä sillä opetella. |
toxic 17.12.2005 22:33:12 | |
---|
minusta vähän liian helppoo En tajunnut, kerro. |
Öyvind 17.12.2005 22:35:30 | |
---|
sillä on hauska tehä omia piisejä ja mahdottomia tilusooloja! |
secondarymind 17.12.2005 22:43:23 | |
---|
Miten ohjelma tai sen käyttö voi olla liian helppoa? En tajua. En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää. |
Keppis 17.12.2005 22:43:49 | |
---|
Joo tosiaan liian helppoo, oppii kaiken ja kohta ei oo mitään reenattaavaa enään. "Ei soiteta Paranoidia, nyt soitetaan heviä!"
http://www.mikseri.net/fobia |
toxic 17.12.2005 22:45:26 | |
---|
Miten ohjelma tai sen käyttö voi olla liian helppoa? En tajua. Eeku se vissiin meinas sitä, notta se ohjelma on ihan paska ku sitä on heleppo käättee. |
secondarymind 17.12.2005 22:47:25 | |
---|
Eeku se vissiin meinas sitä, notta se ohjelma on ihan paska ku sitä on heleppo käättee. Niijoo. Ehkä asian voi nähdä näinkin. En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää. |
vmak 17.12.2005 23:00:36 | |
---|
Se varmaankin tarkoitti että biisit on liian helppo opetella tabeista, kun ne voisi opetella myös korvakuulolta Tai sitten olen taas väärässä. ööh.. ..joo |
toxic 17.12.2005 23:04:25 (muokattu 17.12.2005 23:05:00) | |
---|
Niijoo. Ehkä asian voi nähdä näinkin. Hymiö unohtui. No, samapa tuo. Tietokoneet ja musiikkijottain zy. Vi on sgp:stä jottain. E: `tana |
Tietysti Pauligin 17.12.2005 23:10:45 (muokattu 17.12.2005 23:11:04) | |
---|
sillä on hauska tehä omia piisejä ja mahdottomia sooloja! Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
Nuvola 17.12.2005 23:40:20 | |
---|
voisko joku auttaa että kuinka biisin saa katkaistua keskeltä.... esim jos haluan opetella vaan jonkun biisin intron nopeusharjoittajalla niin kuinka saan sen nopeusharjoittajan toistamaan pelkästään sitä yhtä kohtaa sillain että se lisää aina tempoa RokRok! |
LamaAjanElvis 17.12.2005 23:42:47 | |
---|
sillä on hauska tehä omia piisejä ja mahdottomia tilusooloja! Paitsi jossain vaiheessa rupee ottamaan pattiin, kun ei osaa itse soittaa keksimäänsä sooloa. Ei enää koskaan... In the city.... you must fight to survive. He sold tortillas on the corner.
And the mob wanted in.
Sormet lähtee soundista. |
toxic 18.12.2005 00:14:23 | |
---|
voisko joku auttaa että kuinka biisin saa katkaistua keskeltä.... esim jos haluan opetella vaan jonkun biisin intron nopeusharjoittajalla niin kuinka saan sen nopeusharjoittajan toistamaan pelkästään sitä yhtä kohtaa sillain että se lisää aina tempoa Tahti valikossa on avaa uudelleen ja sulje uudelleen namiskat. Valitsen ensin ensimmäisen tahdin mistä rihvi alkaa ja valitset avaa uudelleen ja sen jälkeen valitse tahti mihin lopetat ja siihen sulje uudelleen. Sitten valitsen montako kertaa haluat sen jottain.. Pyydän anteeksi jos tekstistä ei saa selvää ja siinä on krijtosuisvirheitä. On vielä hieman alomahloia verenkierrossa ;) |
Nuvola 18.12.2005 10:15:15 | |
---|
Tahti valikossa on avaa uudelleen ja sulje uudelleen namiskat. Valitsen ensin ensimmäisen tahdin mistä rihvi alkaa ja valitset avaa uudelleen ja sen jälkeen valitse tahti mihin lopetat ja siihen sulje uudelleen. Sitten valitsen montako kertaa haluat sen jottain.. Pyydän anteeksi jos tekstistä ei saa selvää ja siinä on krijtosuisvirheitä. On vielä hieman alomahloia verenkierrossa ;) mutta tuo ei toimi nopeusharjoittajan kanssa, se tempo pysyy kokoajan samana RokRok! |
Bubbles 18.12.2005 13:12:37 | |
---|
Tarkoitin tuolla liian helpolla että liian helppo opetella kappaleita, sitten tottuu siihen helppoon niin ei osaa vaikeammalla tavalla. :) paitti onhan se ihan hauskaa sillä treenata. |
toxic 18.12.2005 15:08:02 | |
---|
mutta tuo ei toimi nopeusharjoittajan kanssa, se tempo pysyy kokoajan samana No valitse nopeusharjoittajassa ne tahdit, mitkä haluat toistuvan :) |
NRider 18.12.2005 19:06:01 | |
---|
Tarkoitin tuolla liian helpolla että liian helppo opetella kappaleita, sitten tottuu siihen helppoon niin ei osaa vaikeammalla tavalla. :) paitti onhan se ihan hauskaa sillä treenata. Toi on kyllä ainakin osittain totta, mutta ainakin ite teen monesti ne tabit, joista sitten reenaan. Siinä kehittyy sekä korvakuulo että tabulatuurista/nuoteista lukeminen. |
GP alkanut vituttamaan. Ei saa päällekkäisiä tahtilajeja, ei voi laittaa vaikkapa 5:7 asemasta tec... Ei saa kahta raitaa. Niin kuin koskettimille. |
lxi 18.12.2005 19:42:05 | |
---|
Ei saa päällekkäisiä tahtilajeja, ei voi laittaa vaikkapa 5:7 asemasta tec... En ymmärrä mitä tarkoitat. Ei saa kahta raitaa. Niin kuin koskettimille. En tätäkään. Saahan sinne instrumenttiraitoja vaikka miten monta. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
Svensson 18.12.2005 19:56:40 | |
---|
Sen nopeusharjoittajan saa päälle muistaakseni painamalla nappulaa F9. Ja saahan tahtilajia vaihdettua vaikka kesken kappaletta. - |