anttipi 18.11.2004 12:10:34 (muokattu 18.11.2004 12:11:06) | |
---|
Onko kukaan onnistunut kuulemaan Howard Devoton soololevyn "Jerky Versions of a Dream" materiaalia? Ainoastaan Ebayn kautta saisi CD:nä, mutta maksaa maltaita. Prkl! |
Hehee, vastaan itselleni "yli 395 päivää vanhaan ketjuun!" Tunnustan syylllistyneeni törkeästi piratismiin imuroidessani kyseisen levyn P2P-ohjelmalla, koska sitä ei saa näköjään mistään alle 100 euron. Ja ihan hyviä biisejähän siellä, yllätys yllätys. "Log From Blammo!" |
Feggy 18.12.2005 21:46:27 | |
---|
Hehee, vastaan itselleni "yli 395 päivää vanhaan ketjuun!" Tunnustan syylllistyneeni törkeästi piratismiin imuroidessani kyseisen levyn P2P-ohjelmalla, koska sitä ei saa näköjään alle 100 euron. Ja ihan hyviä biisejähän siellä, yllätys yllätys. Höm. Mulla oli peräti tuo levy, mutta ei oikein innostanut. Ei olisi näköjään oikein kannattanut myydä, pahus. Lockman (Hki) hakee basistia. Bo Diddley/Garage/Television/Clash. 30 biisiä ja kämppä Kaapelilla. Sulla perustaidot, bändikokemusta ja kamat. Soita Taito 050-545 4165 tai Heikki 050 431 4963 |
anttipi 19.12.2005 07:54:30 | |
---|
Höm. Mulla oli peräti tuo levy, mutta ei oikein innostanut. Ei olisi näköjään oikein kannattanut myydä, pahus. Niin, kyllähän se sata euroa ihan kiva taskuraha on, mutta eri asia sitten, kuinka moni on sen sillä hinnalla valmis ostamaan... Ehkä Ebayssä sen saisi menemäänkin. "Rainy Season" on muuten mielestäni yksi Devoton parhaista biiseistä, vaikka onhan tuolla soololevyllä seassa aika keskinkertaistakin materiaalia. Nyt pitäisi jostakin hankkia Luxurian eka levy, vaikka sekään ei ilmeisesti mikään täysosuma ole? "Log From Blammo!" |
Feggy 19.12.2005 08:28:41 | |
---|
Niin, kyllähän se sata euroa ihan kiva taskuraha on, mutta eri asia sitten, kuinka moni on sen sillä hinnalla valmis ostamaan... Ehkä Ebayssä sen saisi menemäänkin. "Rainy Season" on muuten mielestäni yksi Devoton parhaista biiseistä, vaikka onhan tuolla soololevyllä seassa aika keskinkertaistakin materiaalia. Nyt pitäisi jostakin hankkia Luxurian eka levy, vaikka sekään ei ilmeisesti mikään täysosuma ole? On se musta parempi kuin Jerky Versions...itse asiassa aivan loistava. Multa puuttuu Luxurian versio ikivihreästä Jezebel, joka on kai vain jossain sinkun b-puolella. Siinä on hehkua tonnikaupalla. Lockman (Hki) hakee basistia. Bo Diddley/Garage/Television/Clash. 30 biisiä ja kämppä Kaapelilla. Sulla perustaidot, bändikokemusta ja kamat. Soita Taito 050-545 4165 tai Heikki 050 431 4963 |
anttipi 19.12.2005 12:42:58 | |
---|
Multa puuttuu Luxurian versio ikivihreästä Jezebel, joka on kai vain jossain sinkun b-puolella. Siinä on hehkua tonnikaupalla. Jezebel on mukana ainakin tuolla Luxurian Beast Box -CD:llä, jonka minä omistan. Jenkkiversio taitaa olla minulla kyseessä. "Log From Blammo!" |
Feggy 19.12.2005 12:46:04 | |
---|
Jezebel on mukana ainakin tuolla Luxurian Beast Box -CD:llä, jonka minä omistan. Jenkkiversio taitaa olla minulla kyseessä. Jaha, kiitos! Mulla onkin Luxuriaa vain lp:nä. Pitääpä sijoittaa. Lockman (Hki) hakee basistia. Bo Diddley/Garage/Television/Clash. 30 biisiä ja kämppä Kaapelilla. Sulla perustaidot, bändikokemusta ja kamat. Soita Taito 050-545 4165 tai Heikki 050 431 4963 |
anttipi 19.12.2005 12:55:44 (muokattu 19.12.2005 12:56:41) | |
---|
Pitääpä sijoittaa. Tilasin sen Amazon.comin Marketplacen kautta. Maksoi muistaakseni jotain euron + pk! :D Ja täysin uudenveroisen levyn sain. "Log From Blammo!" |
anttipi 29.08.2006 05:32:09 (muokattu 29.08.2006 05:33:30) | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 252 päivää vanhaan ketjuun! Olen tässä yrittänyt kuumeisesti löytää tuota Luxurian ekaa ("Unanswerable Lust") edes mp3-muodossa, kun ei kerran CD:nä näytä saavan mistään. Laittomat keinotkin on otettu metsästyksessä käyttöön (p2p-ohjelmat), mutta tuloksetta. Vinkkejä? (Ebayn ryöstöhintoja ei oikein nappaisi maksaa, varsinkaan lähes parikymmentä vuotta sitten prässätystä CD:stä.) Googlettamalla päädyin kylläkin tällaiselle nettiradiosivustolle kuin www.radioclambake.com (mikä lie?), jossa levyä on mahdollista kuunnella muutama biisi kerrallaan (kun - ja ennen kaikkea jos - jonot ja tekniikka suovat). - Kukas te sitten olette?
- Kennelmiehiä. |
Feggy 29.08.2006 07:56:50 | |
---|
Olen tässä yrittänyt kuumeisesti löytää tuota Luxurian ekaa ("Unanswerable Lust") edes mp3-muodossa, kun ei kerran CD:nä näytä saavan mistään. Laittomat keinotkin on otettu metsästyksessä käyttöön (p2p-ohjelmat), mutta tuloksetta. Vinkkejä? (Ebayn ryöstöhintoja ei oikein nappaisi maksaa, varsinkaan lähes parikymmentä vuotta sitten prässätystä CD:stä.) Googlettamalla päädyin kylläkin tällaiselle nettiradiosivustolle kuin www.radioclambake.com (mikä lie?), jossa levyä on mahdollista kuunnella muutama biisi kerrallaan (kun - ja ennen kaikkea jos - jonot ja tekniikka suovat). Otan osaa....mulla on kyllä tuo vinyylinä, mutta en raaski luopua siitä. Teuvo Loman Euroviisuihin-kerho#1 |
anttipi 29.08.2006 12:30:48 (muokattu 29.08.2006 13:27:33) | |
---|
Otan osaa....mulla on kyllä tuo vinyylinä, mutta en raaski luopua siitä. Ilmeisesti tuo Unanswerable Lust on joko myynyt CD:nä todella vähän tai sitten painos on ollut naurettavan pieni, kun ei mistään löydy. Beast Boxihan irtoaa ihan pilkkahintaan ja on aika helposti saatavissa. No, ehkä sen vielä jostain edes mp3:na saan imutettua (vink vink: saa laittaa yksityisviestiä, jos joltain/jostain digimuodossa löytyy - eipä ole artistin pussista pois mp3:t tässä tapauksessa...) - Kukas te sitten olette?
- Kennelmiehiä. |