Aihe: Miten treenaat?
1 2
kimurantti1
25.07.2003 14:35:50
Treenaan tekniikkaa tilanteessa, jossa alkaa näyttää siltä, että taidot ei riitä jonkun uuden jutun opetteluun. Siinä vaiheessa kaivan esille tilanteeseen sopivia esimerkkejä, tähän mennessä olen parannellut pikkausta kromaattisilla harjoituksilla, vahvistanut sormia erilaisilla vibratoharjoituksilla, tehnyt rytmiharjoituksia jne.

En siis harjoittele tekniikkaa päivittäin. Harjoittelen sitä, kun tulee ongelmia tekniikan kanssa.

Heh..ai että silloin kun tulee? Minulla ainakin tulee melkeinpä koko ajan, johtuen siitä, että pidän soittamisesta taitojeni äärirajoilla, ja kun joku juttu ei mene, niin sitten sitä aletaan vain treenaamaan=)
Huevos
25.07.2003 16:16:57

Metronomi nakuttamaan taustalle. Soitin ennen vitusti moodeja ja huomasin soittavani moodeja. (joka on huono asia) Vaihdoin sitten vaan kromaattisiin skaaloihin.
Makuupussimies
28.07.2003 12:26:56
Mä muuten huomasin etten tarvitse ylä-e:tä kun se jostain ihmeen syystä katkes toisen kerran, nyt täytyy ostaa uus kielipaketti :(
"It's better to burn out than to fade away" -Kurt Cobain
Junkers
28.07.2003 18:02:11
Joo itekki soittelen ihan mitä lystään...välillä jotai tekniikkaharjotuksia mut enemmänki biisejä ja jotai riffejä...
Kyll sitä "säntillisempää" opettelua kai tarpeeks tulee sit ku taas syksyllä alkaapi kitaratunnit ym.
junkers is going to break off and attack a base where they think general vasilyevsky has his headquarters
Spiridon
28.07.2003 18:17:22
Periaatteessa mitään en ole vielä treenaamalla treenannut.
Aina on pari, kolme kappaletta harjottelun alla.
Eli siis aina vaikeampia kappaleita harjottelen, harvemmin tosin koko kappaletta.

Jos tulee joku uusi tekniikka vastaan, sen harjoittelen. Esimerkkinä jouduin Master of Puppetsia varten opettelemaan edestakasen pikkauksen (joojoo, TOSIjätkät vetää sen downstrokella). Ei käsi kestäny soittaa paria kertaa enempää sitä introa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)