Aihe: Vahvistimen osto
1
haaqv
23.07.2003 20:38:07
Eli: pari vuotta akustisella rämpytettyäni ostin itselleni sähkökitaran, mutten vahvistinta koska rahat eivät riittäneet. Kertokaas ihan muutama perusasia, mikä tulee ottaa huomioon vahvistinta ostettaessa, ja saako esim. 500 €oohilla kunnon combon. Tarkoitus olisi ostaa kerralla kunnollinen eikä mitään 10W Smarvoa.
jj86
23.07.2003 22:48:54 (muokattu 23.07.2003 22:50:33)
Kyllä saa, ainakin käytettynä... Mutta eka kymysys tietenkin on että mitä musaa tykkää soittaa, ja mitä tyylejä...?

Mutta ostettaessa:

Ota oma kitara messiin.

Pyydä et saa rauhassa rukailla.

Testaa et millasta ääntä pitää kovalla äänella ja millasta hiljasella, koska vahvarit on usein nuhasia hiljasina.(ei päde mallintaviin, kuten line6 vermeet)

Ja jos et tarvii heti tehokasta vermettä niin ei varmaankaan kannata ostaa, niin ei sitten himassa tarvii huudattaa ihan täysillä

Jos saat ota joku kitara tietonen messiin, ni ei myyjät viilaa ihan niin kovin linssiin.

TINKAA!

Mieti tarviitko rahaa pedaaleihin(efektejä..Kovemmat säröt,delay kaiut.. jne.)

Ja muista kiusata myyjiä(mun puolesta koska ne on aina mulle töykeitä)

Itseasissa en oo ees hyvä tässä neuvomaan mutta vastasin vaan, ku oli tylsää parempi tää ku ei mitää näin ens alkuun.
Mun Äidinkieli kusee aika rankasti.
Olli S.
23.07.2003 23:08:31

Testaa et millasta ääntä pitää kovalla äänella ja millasta hiljasella, koska vahvarit on usein nuhasia hiljasina.(ei päde mallintaviin, kuten line6 vermeet)

Pätee joihinkin mallintaviin. Ainakin omaa Fenkkua joutuu yhden putkenkin takia huudattamaan kunnon soundeille niin paljon, että ei viittis musakaupassa niin kovaa soittaa.
Se parhaiten nauraa, joka toiselle kuoppaa kaivaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)