mitäs olettte mieltä kustomin vahvareista.itselläni on sellainen pikku kustom ja se on suorastaan huono.särö puuroutuu ja niin edespäin. elämä on laiffii |
p130 24.07.2003 11:48:19 | |
---|
Pikkukustomeista ainoa hyvä taitaa olla Tube 12. Se kyllä sitten onkin oikeasti ainakin minun mielestäni jumalattoman hyvä peli varsinkin hintaisekseen. Ovh. 110€. Jokunen viikko sitten piti ottaa mukaan musiikkiliikkeestä vaikkei todellakaan ollut mitään "oikeaa" tarvetta pikkuvahvarille. Satuin vain testaamaan... Ei kukaan sattuisi tarvitsemaan ihan laadukasta Vesterin 20 vattista vahvaria sopuhintaan... ;) Etuasteessa on 12ax7 putki, antaa kivasti "oikean" putkivahvarin tuntua. Paljon enemmän kuin jossakin valvestatessa tai tubefusionissa. HALUTAAN VUOKRATA: treenikämppä Oulusta/lähialueelta. |
soolo 24.07.2003 11:52:56 | |
---|
Pikkukustomeista ainoa hyvä taitaa olla Tube 12. Se kyllä sitten onkin oikeasti ainakin minun mielestäni jumalattoman hyvä peli varsinkin hintaisekseen. Ovh. 110€. Jokunen viikko sitten piti ottaa mukaan musiikkiliikkeestä vaikkei todellakaan ollut mitään "oikeaa" tarvetta pikkuvahvarille. Satuin vain testaamaan... Ei kukaan sattuisi tarvitsemaan ihan laadukasta Vesterin 20 vattista vahvaria sopuhintaan... ;) Etuasteessa on 12ax7 putki, antaa kivasti "oikean" putkivahvarin tuntua. Paljon enemmän kuin jossakin valvestatessa tai tubefusionissa. täytyy kokeilla elämä on laiffii |
p130 24.07.2003 12:02:49 | |
---|
täytyy kokeilla Testaa ihmeessä, ei Tube12:sta mitään äärimmäistä hevisäröä kylläkään saa ilman särkijää. Mutta tuommoiseen JCM 800 -tyyliseen murinaan asti irtoaa ihan mukavasti! HALUTAAN VUOKRATA: treenikämppä Oulusta/lähialueelta. |
soolo 24.07.2003 13:34:43 | |
---|
Testaa ihmeessä, ei Tube12:sta mitään äärimmäistä hevisäröä kylläkään saa ilman särkijää. Mutta tuommoiseen JCM 800 -tyyliseen murinaan asti irtoaa ihan mukavasti! jaaha.muita mielipiteitä kustom vahvareista elämä on laiffii |
Jabe 24.07.2003 13:41:47 | |
---|
Minun veljentyttärelläni on Kustom -vahvistin. Mallia en muista .. semmoinen pieni transistoricombo se oli. Meillä oli ihan mukavat jatsijamit vähän aikaa sitten, soitin hänen Les Paul -kopiotaan sen Kustomin läpi (hän soitti bassoa). Ihan mukavat tumppujatsisoundit siitä lähti. Niin, ja siinä oli chorus ja reverb. Ihan ok. Mutta ei tosiaankaan mikään rouhee rock'n'roll -styge. "Love is the only force capable of transforming an enemy into a friend". -Martin Luther King, Jr. |
kimmo01010 24.07.2003 15:57:22 | |
---|
Mulla on KGA-65 .. Hyvin on pelannu ainaki mulla.. Hyvät soundit lähtee... Joitain efektejäkin tuossa laitteessa on mutta suurin osa turhia... About 2-3 hyvää efektiä... Melkeenpä voisin suositella.. Maksoin tästä jotain 280e. Ride the Big one |
Sintti 25.07.2003 10:56:38 | |
---|
itellä on treenikämpällä kga-30 ja hyvinhän tuosta lähtee ääntä... ja särötkin on ihan kohtuu luokkaa. ei tietenkään mitkään mummontappomurinat niinku joku sano tuossa threadissa missä kyselin dod:n pedaaleista... ;) |
Melooni 31.08.2006 15:55:59 | |
---|
|
matuska 31.08.2006 16:42:59 | |
---|
|
Jani The Rock 31.08.2006 16:54:46 | |
---|
"Lukeminen kannattaa aina, dorka". - Jörn Donner |
minidriver 31.08.2006 17:13:05 | |
---|
no en tiätenkää oo! |
brecker 31.08.2006 17:17:14 | |
---|
http://www.kitarapaja.com/pics/ampk1501.jpg Upean näköinen peli. Miltähän mahtaa kuulostaa? itseäni tuommoinen kustom quad 65dfx kiinnostaisi eikä ole edes pahan hintainen. onko jollain kokemusta kysesistä pelistä? En suosittele. Vaikka tuossa kovasti mainostetaankin Celestionin elementillä, ei soundi ole mielestäni mitenkään erikoinen; Soundi on suoraan sanottuna tylsä. Ainoa käyttökelpoinen efekti on jousikaiku (digimallinnettu sekin). Esimerkiksi tremolon nopeutta ei voi säätää mitenkään, ja sama pätee delayn pituuteen. Koko vahvistinlaitos onkin nököttänyt kotistudion nurkassa käyttämättömänä, sillä olen käyttänyt nauhoituksiin/treenailuun 15 wattista Ibanezin pikkukomboani. Hyvää tuossa Kustomissa on se, että siitä lähtee ihan kiitettävästi ääntä. Pikkuveljen kitaristikaveri väänsi tuosta melkoiset middle-scoop rutut jota ei ilman korvatulppia voinut kuunnella (heh, siis äänenvoimakkuuden vuoksi ;) ). Voxin mallintavat voisivat olla hyvä sijoituskohde, ja hakutoiminnolla niistä löytyykin paljon juttua täältä kitarakamat -osastolta. Onnea uuden vahvistimen metsästykseen! keskity olennaiseen |
matuska 31.08.2006 17:20:43 | |
---|
kiitos tiedosta. taitaa tuo kustom jäädä musiikkiliikkeen hyllylle |
Jani The Rock 31.08.2006 17:24:01 | |
---|
Upean näköinen peli. Miltähän mahtaa kuulostaa? Hieno on peli ja kuulostaa erittäinkin hyvältä trankkuvehkeeksi. Vinkkiä soundista saa esim. CCR:n vanhoilta livelevyiltä. Tollasen kun sais, ja vielä sen makkaratopatun kaapin lisäksi... http://www.larkstreetmusic.com/list/pict/Kust.jpg Taitaa vaan olla varaosat kiven alla nykyään. Niin, ja tekeehän Kustom nykyään noiden halpojen vahvarien lisäksi putkikoneitakin. "Lukeminen kannattaa aina, dorka". - Jörn Donner |
Montte 31.08.2006 17:58:43 | |
---|
Mulla on Kustom Quad Jr nuppi+kaappi. 100w ja 4 kpl 12" Celestion elementtejä. Hyvin saundaa ja säröö lähtee kevyestä bluesista ja rockista raskaampaan asti kun kääntää Balls-nuppia ja pistää Bigger Balls-nupin pohjaan :). On siinä hyvät termit särölle. Abandoned Ade http://www.mikseri.net/artists/?id=58289 |