Aihe: Mikä olisi hyvä A/B-boksi LEDeillä?
1
MikeS
23.07.2003 17:56:04
Moro! Kaipailen tässä uutta A/B-kanavanvaihtajaa, joka täyttäisi seuraavat speksit:
1) LEDit molemmille kanaville
2) Helposti saatavissa Suomesta
3) Perusmalli ilman härveleitä
4) Hintakin pitäisi olla perushinta (ei siis kallis boutique-malli)
5) Ei saisi napsua vahvistimen läpi kytkintä panettaessa.

Eli siis mikä boksi täyttäisi nämä vaatimukset?

MIKKO
zorro
23.07.2003 17:57:43
ostat kotelon, piuhaa, jakkeja ja alat kolvaileen!
jos se et ole sinä.... se on joku muu!
Jabe
23.07.2003 17:59:44

"Love is the only force capable of transforming an enemy into a friend". -Martin Luther King, Jr.
MikeS
23.07.2003 18:05:35
Ah, joo, kiitoksia linkistä threadiin, tsekkaan sieltä!
MikeS
23.07.2003 18:15:55
Hmm, Bossin AB2 vaikuttaisi hyvältä (pieni koko, LEDit ym.). Mutta kestääkö se monoa, onko kokemuksia? Tulisi nimittäin aika rankkaan käyttöön. Onko se muovia vai mitä?
Jabe
24.07.2003 09:41:06

Bossin AB2 ... Onko se muovia vai mitä?

Kyllä se taitaa metallia olla - minulla itselläni on vastaavanlainen on/off -jalkakytkin (FS 5U), ja se on kestänyt spedulaudassa ihan moitteetta. Tuo ei kylläkään ole true bypass, jos nyt sitä pitää tärkeänä ...

BTW, itse rakennettuunkin saa ledin, ilman että tarvii tinkiä true bypassistä. Tuossa juinin antamassa linkissä on kytkentäkaavio, jossa on myös ledi. Tosin vaan yksi, mutta eikös sekin rittäisi? Ledin palaminen indikoi, että signaali menee linjaan (esim.) A, ja kun se ei pala, niin signaali menee linjaan B.
"Love is the only force capable of transforming an enemy into a friend". -Martin Luther King, Jr.
MikeS
24.07.2003 11:16:06
Hmm, kyllä mä kuitenkin tarvitsisin keksi LEDiä. Mä menen aina niin sekaisin biisien aikana että missä mennään niin mitä enemmän selkiinnyttäviä valoja sen parempi!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)