KaRa 18.12.2005 15:17:32 (muokattu 18.12.2005 15:29:28) | |
---|
Kattelin RHCP Live At Slane Castle livee, niin ainakin minulle on uutta, että Telellä saa noinkin gyyliä tilulilua. Ensiksi ajattelin hankkivani straton, mutta ei Telekään huono vaihtoehto kai sitten ole.. Ööh, niin, oikeestaan halusin kysyä, mitä potikkaa frusci käytti tuossa Throw Away Your TV kappaleen lopussa Ampin ja kidan välissä? E: Sovitaan vaikka, että tää liittyy soittamiseen. Se on hyvä, että homma toimii ja saadaan palautetta. |
janik 18.12.2005 15:29:57 | |
---|
Kattelin RHCP Live At Slane Castle livee, niin ainakin minulle on uutta, että Telellä saa noinkin gyyliä tilulilua. Ensiksi ajattelin hankkivani straton, mutta ei Telekään huono vaihtoehto kai sitten ole.. Ööh, niin, oikeestaan halusin kysyä, mitä potikkaa frusci käytti tuossa Throw Away Your TV kappaleen lopussa Ampin ja kidan välissä? E: Sovitaan vaikka, että tää liittyy soittamiseen. Potikkaa? |
niin ainakin minulle on uutta, että Telellä saa noinkin gyyliä tilulilua. Ookko koskaa Wintersunia kuullu?? Siinä soittaa Jari Mäenpää ja se tiluttelee telellä aikas mallikkaasti... Some come here to sit and think, I come here to shit and stink. |
nikander 18.12.2005 15:48:15 | |
---|
ja Richie Kotzen ja Greg Howe, Brett Garsedkin tiluttaa toisinaan telellä. |
Puavali 18.12.2005 15:48:47 | |
---|
Potikkaa? Ilmeisesti jotain pedallia tarkoitataan. kalamies#19 >-)))>
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2 |
KaRa 18.12.2005 15:53:31 | |
---|
Ilmeisesti jotain pedallia tarkoitataan. ^^ Se on hyvä, että homma toimii ja saadaan palautetta. |
sn 18.12.2005 16:40:55 | |
---|
tai jotain... |
Ze Kink 18.12.2005 17:23:59 (muokattu 18.12.2005 17:24:32) | |
---|
Tosimies tiluttaa vaikka yksikielisellä munaleikkurilla, ei se oo kitarasta kiinni. E: Tai siis tositiluttaja, ettei nyt joku hermostu. WANG #3: Carefully unscrew or disengage wang bar from guitar and put in case. Sometimes the best way to wang is not to wang at all. -Joe Satriani |
kid ego 18.12.2005 17:29:34 | |
---|
ja Richie Kotzen ja Greg Howe, Brett Garsedkin tiluttaa toisinaan telellä. Kotzenin jossakin Telessä oli ohut Ibanezin kaula. Paska soi ja balalaikka haisee. ••• Kuolema kuittaa kalavelan. |
Antti1 18.12.2005 21:44:51 | |
---|
Ehkä hurjinta pilittelyä telellä olen kuullut entisen Marilyn Mansonin kitaristin soololevyllä. Kyseessä siis John5. Jos Steve Vai ja shreddaus iskee, niin käykää kuuntelemassa. Soittaa fenkun teleillä, joissa tallassa humppari ja kaulassa lipsticki. Kotisivua: http://john-5.com/"Paskat soundit bändikäyttöön, hyvät soundit sängynlaitasoittoon." -Fortune |
janik 18.12.2005 22:00:57 | |
---|
Ehkä hurjinta pilittelyä telellä olen kuullut entisen Marilyn Mansonin kitaristin soololevyllä. Kyseessä siis John5. Jos Steve Vai ja shreddaus iskee, niin käykää kuuntelemassa. Soittaa fenkun teleillä, joissa tallassa humppari ja kaulassa lipsticki. Kotisivua: http://john-5.com/ Toimiiko muilla ne photo ja gear osiot tuolta? Mulla ei toimi. |
Morse Code 18.12.2005 22:11:26 | |
---|
Kattelin RHCP Live At Slane Castle livee, niin ainakin minulle on uutta, että Telellä saa noinkin gyyliä tilulilua. Ensiksi ajattelin hankkivani straton, mutta ei Telekään huono vaihtoehto kai sitten ole.. Mieleen nousi kaksi kommenttia: 1) jos ensisijaisesti etsit työvälinettä "tilutteluun", niin ehkä tele ei ole ensisijainen vaihtoehto. Tämä siitäkin syystä että 2) tele on erinomainen soitin ihan oikean musiikin soittamiseen. John-vitosen, Howen ja kumppaneiden soittopelit ovat spekseiltään aika kaukana telestä. Se J5:n värkki on järkyttävyydessään luultavasti suoraan sielunvihollisen suunnittelema. Today is a gift ; that's why it's called the present |
KaRa 18.12.2005 22:29:53 | |
---|
Oikeastaan en ole etsimässä juuri tilutteluun... itseasiassa en ole mitenkään erityisen tilutteliasankarikaan... ja rehellisesti sanottuna en tiluttele juuri yhtään, paitsi koristeeksi silloin tällöin. Tuli vaan mieleen. Mutta eiköhän se Strato ole sellanen jokapaikan höylä. Sopii siis paremmin minulle. Se on hyvä, että homma toimii ja saadaan palautetta. |
randy 19.12.2005 13:37:45 | |
---|
Mutta eiköhän se Strato ole sellanen jokapaikan höylä. Olet harvinaisen oikeassa. Kummallisia soittajia, jos soittotaito on kitarasta kiinni. Päättäkää itse mitä soitatte kitaralla, eikä toisinpäin. Kitara on jazz-musiikissa aivan turha soitin. |
Landola59 19.12.2005 14:43:40 | |
---|
Teletilutus= Soitetaan kännykällä ynkälle. "Ei se Dion keikka ole mikään festivaali!" - Pawe87
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
dmntn 19.12.2005 14:48:53 (muokattu 19.12.2005 15:18:29) | |
---|
Teletilutus= Soitetaan kännykällä ynkälle. Jee jee! E: Numero pitää näppäillä sitte kuudestoista osina tempoon 200! Minä täällä moi! |
Antti1 19.12.2005 15:22:59 | |
---|
Toimiiko muilla ne photo ja gear osiot tuolta? Mulla ei toimi. Eipä muuten toimi mullakaan, vaikka kuinka päivittelee. Noh, ei mahda mitteen... "Paskat soundit bändikäyttöön, hyvät soundit sängynlaitasoittoon." -Fortune |
Landola59 19.12.2005 16:21:27 | |
---|
E: Numero pitää näppäillä sitte kuudestoista osina tempoon 200! juurin näin. "Ei se Dion keikka ole mikään festivaali!" - Pawe87
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
Rapido 19.12.2005 16:40:31 | |
---|
Toimiiko muilla ne photo ja gear osiot tuolta? Mulla ei toimi. Toimii John 5 oli aikoinaan tutustuessa itselleni positiivinen yllätys. Eritysesti enemmän kantrimmat biisit oli hienoja, ja raskaampi matsku myös. E-Doorisen tiluttaminen ei ole vastoin monien parempaa käsitystä sen sivistyneempää kuin A-Harmonisen mollin tiluttaminen. -Minä itse |
janik 19.12.2005 17:49:29 | |
---|
Toimii John 5 oli aikoinaan tutustuessa itselleni positiivinen yllätys. Eritysesti enemmän kantrimmat biisit oli hienoja, ja raskaampi matsku myös. No voi pask, miksei mulla toimi? SimpleViewer requires the Flash Player. noin tulee lukemaan vaikka olen asentanut sen flash playerin. |